Huomenta!
Sone Tsemppiä lääkärikäynnille =)
Tyntti Täällä kanssa paino laskenut parisen kiloa oksentelun seurauksena.
Voi harmi, että sinun pitää odotella ultraa vielä tuonne elokuun puolelle.
Minä olen lohduttautunut ajatuksella että vauvanalulla luulisi olevan kaikki hyvin,
kun oireetkin on niin voimakkaita. Liekkö tuossa mitään todenperää, mutta minua on ainakin rauhoittanut. Jaksuja odotteluun ja toivotaan että kaikki on hyvin :hug:
Pihlaja78 Ristiriitaisia tunteita täälläkin. Välillä olen onneni kukkuloilla, välillä tuleva pelottaa... Josko tämä tämmöinen on ihan asiaan kuuluvaa valmistautumista tulevaan.
Hiusten värjäys Olen pidentänyt värjäysväliä, enkä ole kaupan väreihin koskenutkaan, ainoastaan kampaajan käsittelyä raskausaikana.
johnis Mututuntumalla yötyöt "kielletään työnantajan puolelta" joskus päälle 30.viikolla. Mutta monet kolmivuorotyötä tekevät tuttavani ovat raskaana ollessaan
lopettaneet aiemmin yötyöt, osa jo tosi alussa, osa vasta joskus puolenvälin jälkeen. Tee juuri sillalailla kuin hyvältä tuntuu =)
Kilu Minullekkin lääkäri sanoi tuosta että riskit vähenee keskenmenoon kun syke löytyi. Mutta minulla on niin paljon tiedossa tapauksia joissa km on tullut kuitenkin myöhemmin, etten uskalla hengähtää kuitenkaan. Mutta varmasti prosentuaalisesti totta nuo riskin pienenemiset on.
mariana Tsempitykset tupakoinnin lopettamiseen, sää pystyt siihen kyllä :hug:
SoonFab4 Ahaa, teillä on sitten juu erilainen tilanne
Mutta eihän sillä ole mitään väliä, kun vaan järjestely on teille sopiva.
Sintu74 Tsemppiä huomiseen ultraan =)
kwaidan Itkeskelyä havaittu täälläkin :wave: Ja minä en ihan oikeasti yleensä herkästi kyynelehdi, niin nyt ei tarvitse olla kuin liikuttava mainos telkkarissa niin jo padot aukeaa
Eea Jaksuja tulosten odotteluun :hug:
Täällä oksentelu jatkuu, välillä ehkä jotkut päivät ovat jo olleet helpompia, silloin pönttöä on tarvinnut halailla vain kerran tai kaksi. Muuten se perustahti on noin 4-6 kertaa päivässä. Paino on laskenut pari kiloa.
Nyt rupesin miettimään että otetaanko tämä nykyinen paino sitten lähtöpainoksi neuvolassa? Kun kyllähän nämä heti tulee takaisin kun oksentelu joskus loppuu. Vai lasketaanko tämä alku -2 kg ja sitten kun paino tulee takaisin lähtöpainoon niin sitten vasta alkaa +lasku? Ymmärtiköhän kukaan mitä tarkoitan
Ja masun turvotusta ei vieläkään näy, se
jotenkin huolettaa. Ajattelin että kun kuitenkin toista odotan niin nyt masu tulisi jotenkin vähän jo esiin aikaisin, mutta ei :| Ja väsymys on tullut taloon, vetelen esikoisen kanssa parin tunnin päikkäreitä ja silti alkuillasta rupean jo
tuijottelemaan kelloa että milloin pääsisi nukkumaan |O
Tekstiä on tullut hirmuisesti sitten viime käynnin, en millään kerennyt kaikille/kaikkeen taaskaan kommentoimaan. Mutta tasapuolisesti kaikille tsemppiä, halauksia ja onnen toivotuksia :heart: Ihanaa viikkoa :wave:
Meliah 8+2