Heippa taas! kauheeta kun tämä ketju on venyny taas monen monta sivua lisää! :O yritin kuitenki lueskella melkein kaiken. Noh, mutta onpahan ainakin tohinaa, ettei yksin tarvii olla.
tosin seuraan yhtä toistakin ketjua, niin vaikea muistaa kaikkien nimiä jne..
Tyntti tsemppiä nyt vaan, toivotaan parasta! Niistä alamahakivuista voin sanoa, että on minullakin ollut jo heti plussaamisesta asti päivittäin erilaisia eriasteisia kipuja.
Marhula onnea kihlauksesta!
Lara84, mietit milloin hCG alkaa nousta/erittyä ja minun käsittääkseni se on kiinnittymisen aikaan vasta. Ei siis vielä hedelmöittymisestä.
kwaidan , minäkin oon miettinyt sen koti-Dopplerin hankkimista! Vaikka niissä useimmissa tuoteselosteessa lukee että sydänäänet rv 12 alkaen, niin olen lukenut keskusteluita, joissa jotkut ilmoittavat kuulleensa äänet jo jopa rv 9-10 alkaen.
HaaveissaPulla , joko hoksasit raskausviikot?
siis 6+ alkuiset ovat jo 7. viikkoa ja 7+ alkuiset 8.viikkoa jne..
Oireita hmm.. pinna tuntuu olevan jatkuvaan kireällä ja väsyttää. Toissayönä tuli eirttäin todentuntuisia unia ja heräsin siihen kun itkua väänsin. Myös seksiunia ilmaantunut! Liittyyköhän ne edes koko raskauteen vai olenko ihan höperö!
Lisäksi satuin tässä viime yönä tulemaan kipeäksi, tai ainakin yskää pukkaa ja kurkkuun koskee melkoisesti. :/ No jotain hyvää siitäkin, saan nyt vihdoin kokonaan lopetettua tupakanpolton. ( Plussaamisen jälkeen vähensin 1-2 savukkeeseen päivässä, vaikka tupakoinut 14 vuotta putkeen!) Eilen siis poltin viimeisen, eikä seuraavaa tulekaan!
mariana87 rv 5+3