Uusille Tervetuloa :wave:
Vitamiineista Hygge taisi kysellä. Toistaiseksi syön vaan Multivitan monivitamiinia nimenomaan foolihapon takia. Pitää sitten neuvolassa kysellä muista, varmaan ainakin kalkkia ja d-vitamiinia rupean vielä popsimaan.
Marais Minulla on juurikin välillä tuollaisia jomotuksia ja vihlomisia, aluksi olin
paniikissa mutta lienevät kuitenkin ihan normaalia
Alisa84 Ihanaa, onnea mahtavista ultrakuulumisista :heart: :flower:
Kilu87 Minäkin ne rannekkeet hommasin, mutta ei ole tänne apua niistä tullut. Mutta kiva että sinulla auttaa =)
Eea ja Sone Minä synnytän SKS:ssä. Voi harmi kun ei satu nyt teillä tulo samaan sairaalaan, kun kuitenkin kohtuu lähekkäin sitten asustellaan. Hauska sattuma kyllä
Kohdun kasvu Mam_87 kyseli. Minä en ole huomannut varsinaista kasvua, tai oon ehkä niin tollo etten osaa tunnustella
Mutta jotenkin erilaiselta maha tuntuu, liekkö siitä johtuvaa sitten.
Juli87 Onnea hyvistä ultrakuulumisista sinnekkin :flower:
Kiitoksia kaikille ultrakuulumisista onnitelleille :hug: Nyt on jotenkin
helpottunut olo, vaikka toki mitä vaan voi vielä tapahtua. Ensimmäinen etappi nyt kuitenkin saavutettu, kun syke on nähty. Täällä oksentelu on ihan uusissa sfääreissä verrattuna esikoisen aikaan, jolloin oli kyllä pahaolo koko ajan... Mutta
nyt minä oksentelen 3-8 kertaa päivässä, vähän on hurjaa kyllä :$
Mutta määhän lupasin silloin ihan alussa että nautin, jos van joitain oireita ilmaantuu, niin ei kai tässä auta kuin nautiskella sitten
Ensi viikolla olisi eka neuvola, odottelen ihan into pinkeänä sitä.
Niin hirmuisesti tulee tekstiä ettei kaikkeen pysty aina kommentoimaan, vaikka jokaisen tekstin kyllä tarkasti luen. On se vaan ihanaa kun on tällaista virtuaalitukea :heart: Tsemppiä kaikille pahoinvoiville, oireettomille, väsyneille, innostuneille, jännääville, ja rennosti odottaville masun kasvattelijoille!
Meliah 7+3