HaaveissaPulla Minäkin olen jo suunnitellut ristiäistarjouluja, kummeja, esikoisen hoitoa synnytyksen ajan jne
Ja se nyt on vaan niin ihanaa suunnitella ja haaveilla, joten anna palaa vaan
Eea Onnea sydänäänten kuulumisesta, on se jumpsutus vaan jotain uskomatonta kuulla :heart:
Heiduli87 Oooi ihania pieniä! Sakut on niin parhaita mussukoita.
Linea negra Esikoisesta tuli ja se on itseasiassa vieläkin haaleana näkyvillä. Vielä ainakaan se ei ole vahvistunut. Ja tosiaan tyttö tuli, vaikka poikaviivaksikin tuota kutsutaan.
Äitiyspakkaus Kivalta näytti, mutta tavarat ovat edellisestä tallessa ja vaatetta kaikki kaapit pullollaan, joten jätämme väliin haikein mielin.
Lapsen koko Esikoinen oli lasketun ajan tienoilla syntyessään 3.5 kg, joten ilmeisesti isonpuoleinen. vai mitä olette mieltä?
Synnytys En halua vielä sitä tarkemmin miettiä, on vain toivottava että meneillään oleva raskaus siihen valmistaa ja poistaa pelot jotka edellisestä kerrasta jäivät. Muutaman synnytyspainajaisen olen jo nähnyt...
Omppulimu ja Sone olivat ihania nimiä listanneet :heart: Tuosta tulikin mieleen että
minkäläisiä nimiä olette suunnitelleet/miettineet? Ja jos on jo lapsia ennestään, pitääkö nimen rimmata/alkaa samalla kirjaimella kuin muiden lapsien nimet?
Minä olen miettinyt, että nimen ei tarvitse alkaa samalla kirjaimella, muttei se haittaakaan. Mutta jostain syystä en haluaisi nimien ns. rimmaavan tyyliin Piia ja Tiia. Jotain erikoista tai modernia olisi hakusessa
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja tsemppiä ultraan menijöille :hug:
Täällä oksentelu hieman helpottunut, pari kertaa päivässä enää. Pahoinvointi on kyllä lähes 24/7, mutta eiköhän sekin vielä vähene. Väsymyskin on jo laantumaan päin. Näinköhän pian alkaisi se seesteinen keskiraskauden aika. Esikoista odottaessa sitä ei näkynyt, joten nyt voisi tasapuolisuuden nimissä olla oikein pitkä jakso sellaista helppoa huomaamatonta rauhallista odotusta
Hirmuisen pitkä väli on tässä np-ultran ja seuraavan neuvolan välillä, vasta viikolla 16 seuraava käynti... Nyt tällä välillä se dopler olisi kyllä mukava kapistus.
Meliah 12+0