Moikka taas ja terveisiä Kreikasta! Kotiuduttu on muutama päivää sitten, ja ahkerasti oon yrittänyt saada itseäni taas ajantasalle täälläkin.
Hurjasti olette ehtineet kirjotella! Millään nyt en muista kuka kertoi mitäkin.. Mutta moni ollut jo np-ultrassa ja saanut ihania uutisia! Paljon onnea! :heart:
Mullakin oli vihdoin ensimmäinen
neuvola eilen. Ihan mukava käynti, vaikkei siellä varsinaisesti mitään tehtykään. Neuvolatäti ei näillä ensikäynneillä kuulemma halua edes yrittää dopplerilla sydänääniä kuunnella, kun eivät todennäköisesti vielä kuulu, ja sitten tulee vaan pettymyksiä. Mä kyllä petyin siitäkin kun ei ees yritetty kuunnella.
No, ymmärrän kyllä hyvin. Meilläkin joutuu pissan itse tikuttamaan ennen jokaista käyntiä. Verikokeet ja ekat pissakokeet otetaan vasta np-ultran yhteydessä. Voi kun se kutsu tulisi pian! Terkkari laski mulla olevan viikkoja jo 9+3, joten arvioi että ultra olis syyskuun ekalla viikolla. Hope so!
Äitiyspakkauksesta olitte puhuneet. Me otetaan, esikoinen kun kyseessä, niin mitään ei ole valmiina. Mun mielestä noi vaatteet näyttää ihanilta! Hyvin menee sekä tytölle että pojalle! Itsekin kun olen vähän "poikatyttö", niin en kuitenkaan pukisi tyttöäni vaaleanpunaisiin rimpsuihin, niin en niitä kaipaakaan.
Makuasioita toki.
Nälkä ihan hirvee koko ajan.
Turvotus, voi kamala. Paheni varmaan vielä tuolla reissussa, kun joutui paljon popsimaan suolaisia välipaloja että nesteet olis pysyny paremmin sisällä siellä kuumuudessa. On niin tankkeri ja plösö olo!
Väsymys ihan armotonta. Ehkä pientä parannusta huomattavissa fyysisesti. Oon jaksanut jo kotiin palattua lenkkeillä koirien kanssa, käydä pyöräilemässä ja uimassa. Ei hengästytä enää ihan niin paljoo eikä ala heti pistämään. Huonosti nukutun yön jälkeen päivät kyllä kuluu aika pitkälti sohvalla...
Nukkuminen Joku oli valitellut huonoista unista. Täällä toinen uniongelmainen. Mulla tosin ollut ongelmia jo paljon ennen raskauttakin, mutta nyt univelkoja on huomattavasti vaikeampi kestää kun muutenkin väsyttää niin paljon.
Pahoinvointia on mullakin alkanut ajoittain esiintymään. Ihan pientä kuitenkin verrattuna monien muiden oksujuttuihin. Mulla ollut hetkittäistä kuvotusta vaan kovassa kuumuudessa, veneessä ja autossa. Joskus myös jos ihan hirveä nälkä pääsee tulemaan.
Nyt voiskin mennä taas sohvalle koomaamaan koirat kainalossa.. Ihanaa viikonloppua kaikille mammoille!
Nanna 9+0 poks! (Mä meen nyt edelleen ton vau.fi:n laskurin mukaan, kun en jaksa koko ajan vaihella eri arvioiden mukaan. Laitetaan se oikee sitten np-ulrtan jälkeen kun varmistuu.
)
Muoks. Ai niin, mun piti kysyä, että onko kenelläkään muulla tullut vielä
linea negraa? Ensikertalaisena en edes tiennyt moisesta, mutta se tuli vastaan kun luin eilen neuvolasta annettua opusta. Kurkkasin sitten omaan mahaan, ja siinä se on, viiva navasta karvoitukseen saakka. Voiko se tulla näin aikasin jo? En oo kyllä varma onko mulla ollut toi viiva tossa aina, ei oo kyllä ennen tullut kiinnitettyä huomiota...