Abello kyllä se ajaa ja juuri siksi minäkin sen jättityynyn ostin=)
jau hienoa että olo parantu =) Miten sun yö meni?
miiruosanotto
anri82 kiitos kommentista=)Meillä lapset on keväällä kun vauva syntyy 2v7kk ja 3v8kk.Mä oon kyllä haaveillut että ensimmäiset viikot mies ois töissä että saatais poikien kanssa rauhassa totutella vauvaan ja arkeen, koska niin uskomatonta kyllä (siis siltä tää varmasti kuulostaa)meillä on paljon levottomampaa ja hermoja raastavampaa kun mies on kotona.Vaikka onhan siitä sinänsä se apu että se veis lapsia ulkoilemaan ja kerhoon, mut muuten luulen et pääsen helpommalla kun mies on poissa jaloista ja riehuttamasta ja huudattamasta poikia ja vauvahan nukkuu hyvin paljon ensimmäisinä viikkoina.En vaan vielä tiedä miten saan miehen pysymään töissä niin etten luokkaa sitä... Hienoa lukea että se voi pienistä lapsista huolimatta onnistua=)
Karo76 siihen asti kunnes kohdunsuu aukeaa eli jos se on lääkärineuvolassa auennut niin sen jälkeen ei enään kannata mennä uimaan.Mut muustahan sitä ei voi tietää et koska se aukeaa.
Karol82 tervetuloa mukaan kirjoittelemaan=)
(.)Mä elän taas ihan omassa maailmassani ja kuljen kuin usvan keskellä.Itsekkin huomaan etten taaskaan oo yhtään oma itseni.
Pari yötä oon nukkunut tosi hyvin mut silti päivällä haukotuttaa ja tuntuu et oon ihan toimintakyvytön.
Neuvolassa kävin ja alussa pojat jaksoi olla hienosti kunnes vieraskoreus alkoi kadota ja hihkuinti alkoi :kieh: Esikoinen vielä sai kiukkuitkun ja toinen pelleili :kieh:
No mut neuvolassa vauvalla oli kyllä kaikki hyvin, mut mua jäi harmittamaan kun en nyt sit kuitenkaan pääse enään ultraan ja jääpä taas se painoarvio saamatta :kieh: :'(
Paino
udonnut 500g
(iloinen yllätys)
RR 120/76
pissa
uhdas
syke:140
Sf:ei mitään hajua kun eivät kertoneet eivätkä oo korttiin merkinnyt :kieh:
Että tällästä.
Metsätähti ja onnenjyvä 32+5