Tuli tilattua eilen viimeinkin turvakaukalo !! :heart: yksi lisää siis
Ja kohta siirryn tilailemaan tuplarattaat, päätin nyt sitten että otan noi carenan doubleswingit, niissä kun on aikalailla kaikki mitä haluan. Ominaisuudet siis. Siinähän pystyy siis vaihtaa istuinosan suuntaa jne. Sama oli esikoisen carenoissa, ei ollut heittoaisaa mut äkkiä sai vaihdettua istuinosan suuntaa, irrotin sen ja vaihdoin suuntaa, laitoin paikalle "klik", niin helppoa
Saas nähä sitten miten on noiden tuplien kanssa
Tein päätöksen siis viimein kun en jaksa jahkailla, saa tulla ne carenat ja sit jos käykin niin että ne ei vastaakaan tarpeitani jostain syystä niin ainahan nuo voi myydä eteenpäin ja ostaa vaikka uudet tms.
Ihanaa, nyt oottelen sitä turvakaukaloa jonka pitäisi tulla viimeistään ensi viikon perjantaina :wave:
Isäntä teki ihanat temput mulle eilen kun kävi kellarissa järkkäämässä sinne tilaa (kohta menee meidän vanha 120cm pieni sänky sinne ja tilalle tulee iso jenkkisänky)
Niin anyway, hää toi sieltä samalla mulle sitterin ja turvakaukalon :heart: :heart: Siinä mä sitten ihailin niitä ja taputtelin massuani
Huomenna olisi se neuvola, se täti varmaan pistää seuraavan ajan taas 2 viikon päähän koska NKL:lle niin pitkä aika seuraavaan kertaan.
Ainiin ja noista rattaista vielä ...
nyt sitten seuraa toinen ongelma, tilaanko tossa myöhemmin kovat kantokopat vai ne kantokassit, ystäväni on käyttänyt vauvallaan pelkkää kantokassia alusta lähtien (vaavi syntyi helmikuussa 09) ja sanoi että on tosi hyvä se kantokassi =) Saas nähä, mulle varmaan helpompi ois kaksi kantokassia, tiiä sitten =)
Tajusin just et tiistainahan mulla poksuu 31+0 , vähänkö aika menee nopeasti! :heart: