MLL: Omakohtasta kokemusta ei asiasta ole enkä oo semmosta livenä (onneks
) nähny, mut oon kuullu puhuttavan et se ois esim. paksua limaa, joka erottuu selvästi valkovuodosta, voi olla myös verivanoja, väri vaihtelee.
Suviskulle halitukset, samaa mieltä oon ku muutki, et
parempi vaan ilman tommosta miestä. <3 Uskon että harmittaa tommonen, on se kumma jos ei oma lapsi kiinnosta mut muiden lapset ok. Huh, kyllä noi miehet joskus osaa olla idiootteja..
Siis mitämitä mussusta, ei saa tollail paljastella kun mun uteliaisuus ei kestä
Oisko täällä muutes tulevia mammoja jotka haluis facebook-ystäväks?
Ja mites se meijän
lahtelaisten miittailu, se unohtu! Pitäiskö meidän ruveta sitä miettimään ihan tosissaan ku meistä yks sun toinen alkaa jäädä äippälomalle?
Hemmottelusta: Ois ihana päästä kasvohoitoon tai kampaajalle, mut nyt ei oo rahaa
Meinasin et varaan tutulta kampaajalta ajan päivää ennen laskettua aikaa (eli kun tulee ne äippärahat
), senhän voi sit perua jos on parempaa tekemistä sillon
Ois myös ihana varata joku kasvohoito sille päivälle, mut sitä en tiiä uskaltaako.. Ei sitä varmaan useampaa tuntia kuitenkaan jaksa paikoillaan istua tai ei pääse ylös penkistä enää
Hävettää myöntää, mut oon viimeks käyny kampaajalla heinäkuun alussa, just ennen raskaustestin tekoa. Aika on ollu pari kertaa varattuna, mut mies on sit päättäny et rahat ei riitä kampaajaan :/ Meil yhteiset rahat, joten hänel myös päätösvalta asiasta.. Harmittaa vaan kun hän on pari kertaa käyny risteilyllä & poikien kanssa juhlimassa, olisin minäki omasta mielestäni jotain ekstraa ansainnu.. Nooh, tää on tätä
Hävettää vaan sinne kampaajalle mennä nyt sit, tietää kyl tilanteen
Ja eipä sille mun kammottava hiusulkonäkö kuulu onneks
Mut hei jipii, mies ymmärs miten toi
pinnasängyn verhotanko kasataan! Wohoo! Ostin siis tangon + verhon käytettynä. Toi verho ei oo yhtään mun makuun, joten käyn jossain vaiheessa Kärkkäiseltä tms ostamassa mieleisen
Huomenna tai viimeistään viikon päästä perjantaina haetaan hoitopöytä anoppilasta, joten pääsen laittelee Pähkinän tavarat oikeille paikoilleen <3
Ja vielä loppuun:
MÄ EN KESTÄ MUN KUORSAUSTA On asento ihan mikä tahansa, kuorsaan silti. Nyt viel ku on vähän flunssanen nenä, kuorsaan viel enempi. Vaan eipä tälle taida oikein mitään mahtaa.. Aattelin et ois helpottanu ku vauva laskeutuu (pääsis hengittää paremmin), mut ei kait. Toivotaan kuiteski et tää katoais sit raskauden jälkeen, muuten taidan muuttaa tonne lastenhuoneeseen nukkumaan et saa ukkoparka nukuttua
Hali87 & Pähkinä 35+2