Luin just 5 sivua (!) taas tekstiä ja mun pää on ihan sekaisin. Mulla on niin hirveä
raskausdementia, etten enää muista kymmentä minuuttia kauempaa asioita ja hukkaan tavaroita hirveesti. Joten menköön taas ihan omanapaiseksi!
Mulla on ollut koko viikonlopun tosi
paha olo, perjantaina tuli oksennuskin. Tuntuu olevan aika yleinen vaiva. Mahaan mahtuu tosi vähän ruokaa ja sitten tulee heti tosi huono olo. Lisäksi
maha on ihan pinkeenä koko ajan, ihan ku olis syönyt ihan järkyttävästi. Tietänette tunteen. Ihmettelen, ettei mahaan ole tullut
arpia, kun kiristää koko ajan niin paljon, mutta ehkä se kiristää tuolta jostain sisältä (?). Mulla ei siis ole tullut arpia tän raskauden aikana. Tisseissä on tosi pahat teininä tulleet arvet (ovat jo niin vanhoja, että ovat ihan valkosia) ja pakaroissa/selkää kohti on tosi tiheeseen myös. Reisiin on tullut ihan järkyttävät
selluliitit ja musta tuntuu, että mun reidet hyllyy omituisesti :kieh:
Mun
nivuskivut on tällä hetkellä sitä luokkaa, että vaikerrus on muuttunu välillä jo tuskan huudoiksi. Makoilun tai istumisen jälkeen kävely on niin tuskaa, että kyynelet valuu. Mietin tässä just, että olis ihan mahdotonta hoitaa isompia lapsia tällä hetkellä, kun ei ite pääse kunnolla edes vessaan! :headwall: Vasen jalka ei vain pidä ja tuonne nivusissa olevaan jänteeseen sattuu järkyttävästi, samoin häpyluuhun. Siis mä odotan esikoista ja mua järkyttää ajatuskin toisesta lapsesta. Tai lähinnä ajatus tällasesta olosta, kun pitäisi pitää huolta muistakin kuin itsestä raskaanaollessa. Torstaina on viimeinen
lääkärineuvola, joten kysäsen näistä kivuista siellä. Tosin se lääkäri on ihan hirvee. Viimeksi vain väitti kiven kovaa, ettei mua voi mihinkään sattua, kun ei kuulu sattua!!
Mies lähti äsken kohti lappia työmatkalle, tulee takas vasta perjantaina. Joten toivottavasti vauva ei päätä syntyä ennen sitä. Ahistus iski jo nyt. Ois pitänyt kieltää
Mun mielestä vauva sais vielä köllötellä masussa vielä viikkoja! Kuhan siis ei sattuis noihin nivusin näin järkyttävän paljon. Saan nukuttua tosi hyvin, joten saan huilattua hyvin. Tosin pienikin puuhastelu saa aikaan ihan hirveet nivus- ja selkäkivut.
Ihme tarinan taisin taas kirjotella :ashamed: Hyvää ystävänpäivää kaikille :hug: :heart: :heart:
NinaRinsessa ja Poikanen 36+1