Tervetuloa taas uusille!! :flower:
Mulla on esikoinen syntyny sektiolla reilu vuosi sitten! :wave:
Kotihoidosta no vissiin kai pidän sitten esikoisen kotona,muksuille tulee ikäeroa sen 1v9kk (huiiiiih!!)..Tai en tiiä voisko sitä sit pari pvää viikossa olla hoidossa tms. Mut aika näyttää,miten tässä toimitaan. Ois kai tuolle lapselle ihan hyvä olla oman ikäistensäkin kanssa,mulla kun ei kavereita juurikaan ole,varsinkaan semmosia joilla lapsia niin täälläpä omalla porukalla ollaan kotona. Mä siis olen hoitovapaalla tän vuoden loppuun ja tammikuussa pitäs mennä töihin,mut enpä usko kun helmikuussa jo äippäloma alkas..
Lähteekö muilla hiukset?! Siis suihkussa saa vetää tupoittain tukkaa päästä,lattiat mustana hiuksista. YYH..
Oiskohan poika tulossa kun oireet paljon voimakkaammat kun tytöstä ja tämä tukka ja naama niin huonossa jamassa...?
Mulla oli esikoisesta tosi vahva poikaolo alusta asti,mutta viikko ennen sektioo sanoin miehelle että vauva on tyttö, ihan taatusti. Ja niin oli
Mutta nyt ei varsinaisia oloja kumpaankaan suuntaan ole. Poika ois se mistä haaveilen,ois sit molemmat ja sitä myöten lapsiluku täys,mutta tietysti toinen tyttökin on yhtä tervetullut. Ois kaikki kamat ja vaatteet ainaki valmiina. Ei kylläkään aiota selvittää sukupuolta etukäteen.
Ääh,kun tämä huono olo on nyt iskeny tänne :x Tyttö huusi yöllä 02 maissa,otin viereen mutta eihän siinä nukkumisesta tule mitään kun ahdasta on eikä tyttö halua peittoo,pyöri ja hyöri..plääh! Ihan poikki oon,mies auttamassa kaveriaan remppa-hommissa,äklöttää eikä oo mitään raikasta kaapissa
Nyt tuntuu kyllä siltä,ettei raskaus oo kivaa
Äiti just soitti ja hällekin olin varmaan aikan ynsee puhelimessa...
Ja sitä paitsi,miten hitossa selviää kahden pienen lapsen kanssa ilman että hulluks tulee?! Nyt kun tuo taaperoinenkin koetellu kestävyyttä ja huono olo,väsy jne. niin ei kyllä tunnu siltä että onpa ihanaa saada vauva :'(
Ja sekin vielä,kun mies ei halua ajatella tulevaisuutta,siis myydä tätä pikku kämppää ja katella isompaa,vaikka sitten vuokra-asuntoo,niin tuntuu että on ihan jumissa systeemit. Ehtiihän sitä vielä,mutta meille tulee aina kiire,oli kyse mistä tahansa..
Mies kai odottaa jos vaikka saisin keskenmenon..Ei siis halua yksinkertaisesti luopua tädtä kämpästä vaikka meitä asus 10 täällä :headwall: Ääh,miehet!!
Että näin tänään...sorry valivali! :ashamed:
-Tipetsu ja onneli rv 5+4-