Maaliskuun murut<3**Lokakuussa**

Ei ollut kyllä munkaan mieleen noi ökyvaunut, mut äitin mukaa mulla oli tuontapaset ollut pienenä, että oishan ne retrot ainaski.. :p

Suppareita täälläkin, heti kun rehkii, mut minkäs teet kun on välillä rehkittävä :D Onneks ei mitään vakavempaa ainakaan tietääkseen..

Ens perjantaina oiski sit kela-käynti neuvolassa ja pääsen ihanan neukka-tätin hoiviin jolla oon aiemminkin käyny :) Kyllä niissä on nii eroja...

Cassyput jännitetään sun puolesta :)

Tää on puhki-rätti-poikki ja painuu pehkuihin.. |O
 
Ihania ultra-uutisia kaikilla! Cassyputille onnea huomiseen "koitokseen"! :)

Täällä poksutaan nyt 20+0, ajatella jo puoliväli! Ja viikko vielä ultraan.

Täällä on puolenvälin kunniaksi menneellä viikolla alkaneet liikkeet tuntua selvemmin ja niitä on enemmän. Ihan uskomattoman ihanaa! Olin jo neljässä vuodessa ehtinyt unohtaa, miten ihanalta nuo tökkäisyt ja muljahdukset tuntuukaan. Eniten niitä on ihan alavatsalla, mutta navan yläpuolella on tuntunut jo muutamat kunnon muljahdukset niin, että tuntuu kuin koko maha heilahtaisi. :)

Ihanat nuo George-prinssin vaunut! Tykkään! :)

Jos nyt vaikka unille... Olimme reissussa mummoloimassa loppuviikon ja tulimme vasta tänään iltapäivällä, kai sen verran oli raskas reissu, että menin ottamaan iltanokoset ja nyt ei väsytä ollenkaan, mutta pakko ois... :)

Äitee rv 20+0
 
  • Tykkää
Reactions: Arell
Rakenneultra on täälläkin onnellisesti takana ja kaikki näytti olevan hyvin! Oli kyllä upeeta nähdä vaavia niin tarkkaan joka kulmasta ja 4D:llä naamakuviakin. Mielessä oli koko ajan ajatus, miten hassua on, että tämä on toivottavasti ainoa kerta, kun meidän lapsen sisuskaluja tutkitaan näin tarkkaan ja se ei itse edes tiedä sitä. Sukupuoli vaikutti melkoisen selkeästi pojalta. Näin sen jo itse, kun ultraaja tutkiskeli vauvan alaosastoa ja lopuksi sitten kun kysyttiin, niin ultraaja näytti meille jalkovälin, jossa oli kyllä aika selkeästi pojan vehkeet. Ultraaja oli samaa mieltä, että selvältä tapaukselta vaikuttaa. Painoarvio oli 380 g ja laskettu aika myös tämän ultran mukaan 11.3. Virallisesti siis 14.3. eikä muuteta tuon parin päivän heiton vuoksi. Nyt vain toivotaan, että seuraava visiitti tuonne keskussairaalaan tehdään vasta maaliskuussa. Voi siis päivittää poikalupauksen

Kaikkea pientä on jo ostettu lähinnä käytettynä. Piirongissa on siis jo hyllyt täynnä vauvanvaatteita ja kestovaippatavaraa. :) Suurempia hankintoja ruvetaan miettimään vasta nyt rakenneultran jälkeen.

Sitä kuuluisaa pesänrakennusviettiä todellakin odottelen, kun kotona olis niin paljon turhaa tavaraa mikä pitäis raivata pois vauvan tavaroiden tieltä. :)

On muuten ihanaa, kun ruoka taas maistuu! Nyt tuntuu, että olen löytänyt sen ihanan ja vaivattoman keskiraskauden. :)

Annie Paljon onnea terveistä kromosomeista! Peukut pystyssä, että sydänvaiva on mahdollisimman harmiton! :)
 
  • Tykkää
Reactions: mars bébé
22+0 POKSPOKSPOKS :D

Tänään käyty tämän raskauden kolmannessa neuvolassa, ja kaikki oli niinkuin pitääkin;
Paino:500g/vko (yht.3,7kg)
Pissa:-
Verenpaine: 107/70
Hb:122
Liikkeet:++
Vauvan syke: 150

Tuo painonnousu ärsyttää, ihan johtuen UMMETUKSESTA! Otetaan vastaan hyviä neuvoja saada maha toimimaan, nyt käytössä Levolac, joka aiheuttaa järkyttäviä ilmavaivoja, uskalla lähtee ihmisten ilmoille :/
Kelan paperitkin saatu, nyt pitäis sit vaan hakea, mut tuo äitiyspakkaus mietityttää. Ois kiva nähdä, et millainen se uusi ois, et hakisko sitä vai että ottaako suoraan rahana :/

Ihana kuulla, että muillakin on hyviä kuulumisia tullu rakenneultrasta! Jännitellään vielä loputkin rakenneultrat ja täällä peukut pystyssä, että lopuistakin tulisi vaan hyviä uutisia :)

Supistuksista oli ollu puhetta, täälläkin niitä tullu ja ajottain ihan kunnollisia, napakoita supistuksia :/ Neuvolatäti oli sitä mieltä, että herkästi yhteyttä häneen ja sieltä aikaa lääkärille, ei pidä uudelleensynnyttäjien leikkiä suppareiden kanssa. Myöskin ihanaiset liitoskivut ovat tehneet elämästä nautinnollisia, aih :/

Vauvan liikkeet tuntuu jo päivittäin ja eilen koko maha sai kyytiä, kun pieni alkoi jumppailemaan :D Tuleva isoveli kattoi silmät pyöreenä, että mitä ihmettä nyt oikein tapahtuu :D Ja tää toisinkuin esikoinen, tykkää jumppailla urakalla yöllä, saa nähä, että millainen yöeläin tästä sit kehittyy :p

Nonna88 ja meidän mini <3 22+0

PS. Saa päivittää iäksi 25 :D
 
  • Tykkää
Reactions: Cembalo ja niiinuli
Täällä poksuu puoliväli. Rv 20+0 POKSPOKSPOKS!!! :heart:


Pesänrakennusviettiä odotellessa,nimittäin kun muutto lauantaina eikä kiinnosta pakata!! :headwall:

Hitsikka,paino vaan nousee..Eka neuvolassa oli 59,8kg ja nyt 20+0 kotona vaaka just näytti 64,3kg..:O Toki neuvolan vakaa näyttää aina erilailla kuin kotivakaa..Esikoisesta painoa tuli yhteensä +15kg,enää vajaa 3kg ja oon samoissa lukemissa kuin esikon syntymäpäivänä sairaalaan lähtiessä..
Toki mulle jäi 5kg kun en jaksanu urheilla,enkä päässy enää takaisin lähtöpainoon..
Mutta seuraava neuvola on 19.11. saapa nähä mitä terkka sanoo.

Mutta siis masua kannan ylpeydellä,mutta hyi hitto tuota selluliitin määrään pepussa ja reisissä :x Se suli aika vauhdilla esikoisen syntymän jälkeen eli se oli vissiin sitä hormoniperäistä selluliittiä,muutenhan se ei kyllä sula niin vaan.
Mua niin ällöttää nää kintut ja perä!! Mihinkään muihin vaatteisiin en mahdu kuin tuulipuvunhousuihin :(

Mutta nyt kai se pitää lähtee tyttöä syöttämään!


-Tipetsu ja tuplakupla 20+0-
 
Kirjotan myöhemmin lisää, mutta pikaisesti nyt vain ne ultrakuulumiset... Kaikki oli oikein hyvin, eli vauva näyttää niin terveeltä ja kokonaiselta kuin vain voi. :heart:

Ja meillehän nyt sitten erittäin suurella todennäköisyydellä tulee se kolmas tyttö. :saint: Mulla on vähän työstämistä siinä, että pojan äitiys jää kokematta, mutta kyllä tämä tästä. Kätilö sanoi että "sileältä näytää" kun reisien väliä ultrattiin, ja mulle tuli heti vahvasti sellainen olo että niin sen pitääkin olla. Ja lapsen terveys on aivan ihana asia, kolmas kerta jo niin hyvä säkä. Mutta silti. Nykyinen kuopus oli tosi iloinen, "AI MITÄ, AI ONKO SE TYTTÖ, JEE!", esikoinen on eskarissa ja ei ole vielä kerrottu.
 
Nonna88: visiblin apteekista on luonnonkuitu 100% ja toimii erinomaisesti ja sivuoireita ei ole tullut ainakaan mulle. Sen voi sekoittaa ruuan ja juoman joukkoon. Itse teen coctailin eli sekoitan lasinpohjalle visibliniä ja paljon vettä ja ripauksen sokeritonta karpalomehua. Se jauhe turpoaa ihan valtavasti. Maistuu ruispuolukkapuurolta ja auttaa virtsatietulehdusten ennaltaehkäisyyn samalla. :D Mustikka on kans luonnollinen ja tehokas keino.

Pahoknvointi tullut kunnolla takaisin, jee, jes, superia! En olis mitenkään voinut elää elämääni ilman tätä ihanaa yrjöilyä. Väkisin saan jonkun hapankorpun järsittyä, vaikka ennen ne on ollut mun suurta herkkua ja jälkiuunileipä kanssa! Ilmeisesti keho ei diggaa suurista hiilarimääristä. Puputan kasviksia ja juureksia sitten senkin edestä. Mennään sitten näin...siis näinkö rd oireilee vai voiko tää hiilariyökötys johtua vain jostain hormonimuutoksista?

Nyt kinkkukasvispiirakan tekoon koko perheen voimin, vaikka saatan pystyä syömään vain jonkun 1cm siivun, niin ainakin sen teko on hauskaa seuran takia. :)

Hyviä vointeja ja onnea hyvistä ultrauutisista! Mulla se 2 viikon päästä edessä...apua! :D

18+3, melkein puoliväli jo. :)
 
Heissan,

Olen käynyt kyllä seurailemassa sivustoa, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitettua mitään pitkään pitkään aikaan. Täällä taitaa poksua huomenna vasta rv. 19. Kuten joku totesi me loppukuun odottajat tulemme vähän perässä hiihtäjinä. Ja itselläni on suuri mahdollisuus, että synnytys tapahtuu vasta huhtikuun puolella, kun edelliset synnytyksetkin ovat menneet yliaikaiseksi.

Iloisia ultrakuulumisia on monella ollut, ja erityisesti olin ilahtunut muistaakseni Ann-ie:n iloisista uutisista eka rakenneultran turvotusten jälkeen.

Itselläni ei ole mitään kummallisempia raskausoireita, muita kuin unettomuus. Viimeviikolla se oikein riistäytyi käsistä ja ja sunnuntain vastaisena yönä en saanut nukutuksi kuin tunnin. Olen muutenkin herkkäuninen, mutta raskaus on jotenkin sekoittanut minut täysin. Ja soppaa pahentaa, että kolmevuotiaalla on menossa joku hankala jakso ja hän heräilee usein kolmelta tai neljältä aamuyöllä ja se on pahimmoilleen sellaiseen aikaan, että minä en pääse enää nukkumaan. Tänään kävin neuvolalääkärillä, joka kirjoitti reseptin lääkkeeseen, jota en tiedä uskallanko syödä ollenkaan. Toinen vaihtoehto on olla poissa töistä niinnä päivinä kun ei mitenkään pysty työntekoon, mutta sekään ei ole oikein hyvä vaihtoehto. Töitä kun olisi vaikka kuinka paljon ja kukaan ei tee töitä puolestani... Miten te muut olette nukkuneet?

Mesimarjaana, huomena poks poks 19
 
Tipetsu eihän toi sun painonnousu oo paha ja teille on vielä tulossa kaksoset, mun mielestä tosi maltillinen.

Täällä myös univaikeuksia, jotka olikin jo edellisistä raskauksista tuttuja, saatan valvoo puoli yötä, mutta ei mua sitten väsytä päivälläkään sen enempää...mulla tää on kehon tapa valmistautua tuleviin valvomisiin (tai siis niin ite ajattelen), ne sujuu paaaaljon helpommin kun on tottunu jo raskausaikana valvomaan :D

Meillä jätettiin kuopukselta viikonloppuna tutti pois kun tyttö on nyt sen 2v ja mää pelkäsin että tulee aivan kamala huuto ja itku, mutta se olikin tosi helppo homma. Ei yhtään oikeestaan itkua, nukahtamiseen vähän kauemmin menny ja yöllä pari kertaa kun heränny eikä oo ollu tuttia niin puolen tunnin ajan oon joutunu huoneessa ravaamaan et tyttö nukahtanu. Ainut miinus tässä nyt on se, että päikkärit näyttäis tän tutin jättämisen myötä jääneen myös. On ihan pirtee illastakin vaikkei oo nukkunu päikkäreitä että ehkä niitä ei oikeesti oo edes tarvinnu, on vaan nukahtanu kun on saanu tutin aikasemmin. Se päikkäriaika on vaan ollu mulle ainut päivän lepohetki, kun esikoinen niin nätisti leikkii vieressä että on ite voinu löhötä sohvalla, nyt koko päivä on sit kauheeta hulinaa...noo nukkuhan tuo kuopus pitempään päikkäreitä kun siskonsa joka jätti ne pois jo 1,5 vuotiaana :kieh:

Täällä vielä vähän päälle viikkon rakenneultraan, toivottavasti kaikki on kunnossa vauvalla.

Mulla on tullu nyt viikon sisään myös entisistä raskauksista tuttu himo: Pepsodentin vihree hammastahna, huoh kun se on hyvää ja oikein harmittaa ettei sitä saa syödä :D
 
RV 22 POKS POKS

Torstaina neuvola ja saan lähetettyä loputkin kelan paperit.

Täällä yksin kotona ollessa alkaa aika käymään pitkäksi. Asuntokin alkaa olemaan niin siisti, ettei ole oikein mitään tekemistä.
Minulla myös univaikeuksia. Illalla kyllä nukahdan helposti, mutta heräilen 1-2 tunnin välein kun ei tunnu enää väsyttävän ja uudelleen nukahtamiseen menee n. 30 min. Herään miehen herätyskelloon 6 aikaan enkä enää nukahda uudelleen. Päivisin olen kuitenkin pirteä.

Nyt tuntuu liikkeet myös käteen ja koko mahakin heilahtaa. Istukka olikin ihan kohdun pohjassa, mutta jostain syystä ei ole keskellä liikkeitä tuntunut.
 
Neuvolassa pyörähdetty ja kaikki hyvin. Hb oli jopa laskenut ja nyt oli huimat 137, aiemmin kun vain noussut. Painoa oli tullut viimeisimmästä +700g/vk, terkka sanoikin että mitäpä sitten, nyt on kunnon kasvukausi käynnissä..Flunssa tai yskä paremminkin ei hellitä. Vatsalihakset ei enää tykkää..
 
heisveis. täällä poksui eilen 22+0. tänään oli neuvola, siellä kaikki ihan ok. paitsi vanha kunnon mittauspelko jylläsi taas, korkeimillaan yläpaineeks saatiin jotain 160 :D:D sain mukaan kelan paperit. aattelin kuitenkin tovin vielä odottaa hakemusten kanssa, josko uus äitiyspakkaus pian julkaistaisiin. inhoon tossa nykyisessä pakkauksessa olevia turkoosihtavia telttakuosisia vaatteita. muuten se oiskin ihan kiva.

hankinnoista, päädyttiin pitkän pohdinnan jälkeen nyt siihen, että hankitaan kuitenkin uus turvakaukalo vaikka alkuun ajateltiin pärjätä käytetyllä. en haluu riskeerata mitään vaan sen takia että säästettäis satasen verran.... vaikka tietysti toivon ettei koskaan tuu tilannetta missä turvakaukalon suojaa oikeesti testattais.

suppareita oli täällä aikasemmin enemmän ja ihan kipeitäkin. aina rasituksessa oikeestaan alko. nyt ei oo enään tullu ollenkaa niin paljoo ja ei ollenkaan kipeitä, uskaltauduttiin jopa vähän elvyttämään meidän makuuhuone-elämää... ;)

ihanaa että rakenneultrista on saatu niin hyviä uutisia, jatkossakin pelkkiä näitä lisää.

maamis + antsa 22+1
 
Me oltiin siellä rakenneultrassa perjantaina ja kaikki hyvin, päivän heitto laskettuun aikaan koossa ja painoi muistaakseni 345g. :) Sukupuolikin selvisi ihan selkeästi. ;) Ja asento oli sama kuin mars beben vauvalla, sellanen kuperkeikka meneillään. :D

Lauantaina sitten jouduin uudelleen sinne päivystykseen; sama kova alavatsakipu ku keskiviikkona, mut ihana ylilääkäri oli sitä mieltä, et olis tukielinperäinen juttu. Kiinnikkeitäkään ei pitäis olla, kun ei mulle oo tehty mitään operaatioita tms. Eli olis kevennettävä taakkaa (kun tietäis miten...) ja jos noita tulee, niin kestettävä vaan... : / Kovasti sillonkin ultras ja ihailtiin pientä, kurjinta oli vaan olla yksin siellä, kun pelotti...

Nyt on tainnut tulla tyttöjä, tilanne tasoittuu? :) Vaikka tuntuu, et paljon poikia kuitenkin. Hyvä, ettei kenellekään ole tullut yllätyksiä tai ikäviä uutisia ja annienkin poika terve! :heart:

Kurjaa, kun en saa taas nukuttua, kun stressaa monet asiat... Päivälläkään kun ei ehdi juuri levätä, ettei jää hepat hoitamatta. Toivoisin, että saataisiin niiden määrää pienennettyä pian, kun alkaa talven tullessa mennä muuten ihan liian raskaaks tän kasvavan mahan kanssa. Ja tosiaan, kuten marizella totes, saa "kehua" tehneensä itse kaiken. :p Onneks on vähän jo pesänrakennusvaihe alkanu, niin saa tehtyä vähän ylimääräistäkin, mitä ei syksyn aikana oo jaksanu. :D

Kai se täytyy yrittää taas nukkumattia houkutella, vaikka turhaa ehkä pariin tuntiin....

Bambiina & pieni 20+5
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mars bébé
Huomenta! Näin se lokakuu hurahti ja mun vahtivuoro päättyy. Cassyput oliko seuraava? :) Päivitin listan nyt vielä ajantasalle niin ei ole kuin tehdä uus pino :) Listan ulkonäkö on mun jäljiltä mitä on kun aika ei kaikkeen riitä aina mutta seuraavat tehköön mieleisekseen! Ja kunhan elo rauhottuu ja kotia jään niin mielellään voin jatkaa päivityksiä jos ei muita halukkaita löydy :)

Kiitos vastauksista lasten nukahtamisista! Taitaa se sisäinen kello olla mitä ei muutella, tänäänkin 5.30 ja sitä edellisenä aamuna ja sitä edellisenä ja.... Onneks muksu mummolassa ens vklopun, saa NUKKUA!
 
Babytwo Kiitokset listan päivittämisesti, hienosti hoidit homman :) Minä olenkin tämän kuun pitänyt aikamoista hiljaiseloa täällä, kaksi kuukautta päivittäjänä oli ihan kiva rupeamana ja tämän kuun olenkin vain lueskellut juttujanne.

Täällä poksuu puoliväli perjantaina ja ma 4.11 ru, kylläpä jänskättää!

Mulla on supistellut aika ahkeraan ja sainkin nyt määräyksen ottaa iisimmin. Kohdunkaulaa supparit eivät olleet pehmittäneet tai lyhentäneet, mutta kuitenkin olisi hyvä saada suppareita vähemmäksi.

Mulla on myös takykardiaa ajoittain ja eilen sain siihen lääkkeet. Lääke vain on aika hurjaa kamaa, aiheuttaa mahdollisesti sikiölle kakenmoista. Soitan Terarologiseen vielä varmuuden vuoksi. Oma pulssi siis huitelee pahimmillaan 130 tienoilla ja usein sadan pinnassa, jotain pakko tehdä mutta nuo lääkkeet kyllä pelottaa. Takykardian vuoksi menen myös huomenna antaa kasan verikokeita, josko syy löytyisi ja sen voisi korjata muulla, kuin beetasalpaajilla. Sydänkäyrällä ei näkynyt kummenpaa sydänvikaa, vain tuo takykardia.

Herne potkii kovin ja on samanlainen möyrijä masussa, kuin tuo isosiskonsa. Ja neiti on edelleen kovin liikkuvainen, ehkäpä saadaan semmoinen vilkas pikkupoika <3

Nyt lähden valmistautumaan muskariin pikkuneidin kanssa, saa alkaakin tyttö tästä eteenpäin itse enemmän touhuta muskarissa, minun syke kun ei saa nousta liikunnan takia. Olen siis oikeastaan sekä takykardian, että suppareiden takia saanut ohjeet ottaa rauhassa ja pitää sykkeen mahdollisimman matalana.

Arell ja Herne 19+5
 
Arell kuulostaapa tosi ilkeältä toi vaiva! Toivottavasti saisit helpotusta siihen. Mullakin sydän välillä jyskyttää kovasti ja taas monena päivänä ollu raskas hengittää, välillä tuntuu etten saa happea vaikka kuinka hengitän syvään, mut en tietenkään muistanut lääkärille mainita. Ja oikeestaan pahenikin taas tässä lauantain jälkeen. Mies vitsaili, että pitää hommata mulle happipullo. :) Mutta tosiaan oon kuullu joskus, et pitkään jatkuva korkea syke voi aiheuttaa sikiölle hapenpuutetta, että on syytä olla tarkkana sen kanssa.

Ja supistuksista unohdin sanoa, et lääkärin mielestä mun ei tarvii välittää edes noista kovista, kun ei ollu kohdunkaulallakaan mitään muutoksia ja kaikki lapset on syntyny täysaikaisina (eka 40+0, toka 40+1 käynnistettynä, koska olis alkanu varmaan synnytys muutenkin pian,kolmas 40+1 sekä neljäs 38+6 päivän cytotec-käynnistelyn jälkeen), eli ei pitäis olla pelkoa ennenaikaisesta synnytyksestä. Viimeks nostelin jopa 25 kilon rehusäkkejä tosi pitkään, kunnes neuvolantäti kielsi istukan irtoamisvaaran takia. Ja tallitöitä tein loppuun asti ja mm. sovittua käynnistystä edeltävänä iltana työnsin vielä hiekkaan jumiutunutta heppakoppia, mut eihän se mitään käynnistäny. :D Että mulla siinä mielessä turvallista puuhata, kun lapsi tuskin haluu ulos ennen laskettua aikaa, ellei tosissaan pakoteta. Ja viimeksikin piti käynnistystä siirtää, kun alkuperäinen sovittu 38+0 oli vielä liian epäkypsä tilanne. Saa nähdä miten käy tällä kertaa; olis kyllä kiva päästä jännittämään taas, koska synnytys itsekseen alkaa, mut jos tyyppi alkaa kasvaa kuten edelliset, niin en halua ottaa riskiä yli nelikilosen synnyttämisestä, joka ei todistetusti mahdu musta kunnolla ulos...
 
:wave:

Kiva kuulla söpöjä uutisia <3
Mitä nyt nuo vaivat sitten...mulle on myös tuttuja nuo jatkuvat heräilyt ja iltaisin
noustessa on kamalat liitoskivut, että pitää nousta ihan hissukseen kuin mummeliini;)
Bambiina:Kiva kuulla, teilläkin olleen kuperkeikkailija!:D Onnea!
Tosiaan ensin ihmeteltiin asentoa, sitten naurettiin ja sitten aloin jo hiukan pelkäämäänkin, että
onko se ihan normaalia, kun niin kiltisti pysyi asennossa-kuulemma ihan normaalia,
kun kerran oli hyvän asennon löytänyt.
Notkeus ei ole kyllä periytynyt minulta...:whistle:
 
Siis Bambiina mitä minun silmäni näkevätkään, sä tiedät sen sukupuolen etkä kerro meille? Voi tätä törkeyden määrää! :stick: :D

Onko muilla muuten olleet vauvat jo ultrassa pää alaspäin? Meillä tuntuu beibi ottaneen jo kovastikin vakion asennon pää alaspäin ja selkä mun oikeassa kyljessä. Potkut ei tunnu paljoa kun mulla jatkuu kuulemma takaseinäistukka tuonne vasempaan kylkeen, missä tytyn jalat on. Tunnen sitten vain hänen käsiensä epämääräiset nypläykset ja näpläykset tuolla alavatsalla. :D

Cassy rv 21+4
 
Cassyput juuri niin! :LOL: No, katotaan, jos jossain vaiheessa paljastan, kun pelkään, et täällä joku tunnistais, niin siks en halua kertoa, ainakaan vielä. Kun ei tiiä, kuka täällä käy lukemassa... ;)

mars bébé Kiitos! Tosiaan toi asento näytti hankalalta, vauva ihan niskoillaan, mut kätilökin vaan totes, et vielähän se mahtuu miten sattuu ja tekee kuperkeikkoja. :D Hauska yhteensattuma, et täällä tosiaan nauroin noita sun vauvan kuvia, ja oma olikin sit samoin! :LOL: Ja on ollu tulkitseminen isosisaruksille ja isovanhemmille, ku oon kuvaa esitelly, ei ne meinaa hahmottaa. :D

Mulla olikin istukka yllättäen takaseinässä, kun näytti nt-ultrassa olevan edessä, ja mun mielestä potkutkin tuntu pitkään vaan kyljissä, ja toisaalta alkoi tuntua suht myöhään. Mutta just ultra-aamuna tuntin tossa navan alla keskellä kovan punkemisen.

Nyt mentävä!

Bambiina & pieni 20+6
 
Babytwo: nimimaku saattaa mennä ristiin meillä, mutta itse pidän näistä nimistä: Samuel, Daniel, Benjam, Luca, Joakim, Jasper ja Joonatan. Tosin tytölle olisi minusta helpompi keksiä nimiä, kuten Aamu, Kukka, Ruusu, Kirsikka, Maria jne. Luontoaiheiset nimet ovat kauniita ja jollakin tavalla herkkiä. Osa tykkää, osa ei ;)
 

Yhteistyössä