Huhheijaa pitkästä aikaa!!
Rakenneultrat alkaa olla kaikilla käyty,kamalan nopeesti menny aika! Ja niitä tyttöjäkin lupaillaa
Saaju kyselit petipuuhista. Juuei oo,mitä ne on?! Ja siis miehestä johtuu.. Itse voisin olla vällyissä koko ajan
Viime kerrasta alkaa olla kuukausi ja mä ala ottaa asian henkilökohtaisesti..Jopa vähä silmäkulma kastunu kun mietin että olen varmaan todella ällön näkönen miehen mielestä..Painoa tullu alusta semmosen 6kg,joista n. 4kg viimesen 1,5kk aikana :ashamed: ja perseeseen ja reisiin tietysi!
Toki muuttokin stressannu miestä,autokin myymättä jne. mutta kun just petipuuhilla saan itse sterssit karkotettua,miehellä päinvastoin. Ei meillä kyllä paljon muutakaan läheisyyttä oo ollu pitkilleen
Mua ärsyttää kun hyper-seksuaalinen kuitenkin olen,eikä oo mitään vuotojakaan joiden takia pitäs olla selibaatissa.
Mies kyllä sanoi että harrastetaan sit seuraavan kerran kun tyttö nukkuu omassa huonessaan. Toki ei sillon mitään touhutakaan kun neiti nukkuu meidän välissä
Vaan kun typykkä herää joka ikinen ilta 2h päästä nukkumaan menosta ja on haettava hänet viereen,niin eipä siinä paljon ehdi virittäytyä tunnelmaan ja hoitaa homma muutoin kuin pikana..
Kellään tullu nestettä rinnoista?! Eilen saunassa hokasin,tuntu niin pinkeeltäkin toinen tissi
En ainakaan muista että tytttöä odottaessa ois tullu. Voikohan sillä olla tekemistä asian kanssa että lopetin tytön imetyksen vastaa ööh..2-3kk sitten?
Ällö-vuodoista ei kirkasta,mutta mulla tulee valkkaria ihan hulluna :x
Välillä ihan kalsongitkin kastuu,yh! :ashamed: Ei ainakan viimeks rakenneultran yhteydessä lekuri hiivaa tms. maininnu,eikä kyllä tunnukaan siltä. Ja tasan tiedän mille hiiva tuntuu,tyttöä odottaessa hiiva vaivasi vähän väliä.
Hankinnoista pari bodyä olen pojille ostanu,pari myssyä ja sukkia jo ennen kuin kysyttiin sukupuolet.. Niih,ja pakko oli name it:stä ostaa harsoja,joissa mm. työkalujen kuvia painettuina sinisiin harsoihin,ihkuja! :heart:
Esikoiselta kamaa tallessa,mutta poikien väristä tarvitaan ja miehen serkulta tulossa 44-50cm poikien vaatteita vaikka kuinka paljon eli en tarvi paljo ite noita ihan pikkusia ostella. Mutta sit toinen kaukalo,kaksostenrattaat yms..Mutta en taida uskaltaa ennen rv 30.
Kylläpä tuolla masussa myllätään ja sydänääniäkin hiljasempina hetkinä kuuntelen,mutta eihän sitä koskaan voi tietää.
Mille (harkka)supparit tuntuu? Mä en oikeesti kokenu tai tajunnu niitä ollenkaan esikon aikaan..Ja kun tyttö suunnitellusti sektiolla synty,niin ei tietoo niistä oikeistakaan suppareista. Toissapvänä tuntu inhottavalle masulla,kovettuikin vissiin välillä,en tiiä sitäkään varmaksi..
Mites meinasitte äippäpaukkausten kanssa? Luin just äippäpakkauksen fb-sivulta (
) Että uusi julkistetaan lähiaikoina. Mulla seuraava neuvola 19.11. jolloin saan kelan paprut,niin tekisi ehkä mieli oottaa se uusi. Siellä luki että heti vuoden alusta saa sitä uutta jo. Esikoisen pakkaus melkosen käyttämätön,mutta silti taidan yhden ottaa ja kaksi rahaa. Paitsi että 2012 laatikosta haluisin puvun ja makuupussin. Täsätä 2013 semmon ruskea vanuhaalari x2 haluisin. Ja ne pyyhkeet.
Aah,käsi puutuu. Nyt ulos vähän vaikka sataakin!
-Tipetsu ja tuplakupla 22+1-