Maaliskuun muruset 2012

Täällä annetaan kannatus myös uudelle pinolle joka kuukausi, ihanaa seurata kun kuukaudet vaihtuu ja saa "korkata" uuden ja lähempänä la-aikaa olevan pinon :heart: Ja kiitos Mariajalle jo etukäteen jos lupaat päivitellä :heart:

Täällä todettiin et vaatteilla on vaikutusta. Omasta mielestäni mulla ei oo vielä mitään vauvamasun tyylistäkään ku farkkuja oon vielä voinu pitää. Ostin tänään kevyet kesähousut, joissa vyötärö nousee aika korkeelle (eivät oo mammahousut, mut lähes rintaan asti tulee tilavana tää vyötärö) niin perskule, tässähän saapi katella oikeesti millasia paitoja päällesä näitten kanssa laittaa... eipä jää paljoo arvailujen varaan :LOL:
 


HUOM!!!! LAITTAKAA PÄIVITYKSET TUMMALLA JA SINISELLÄ VÄRILLÄ!!!




Nimimerkki_______ikä_______synnytyssairaala_______mones lapsi

  • LA?
  • Linda1981_______NKL_______5
  • Samirja_______32_______KÄT_______?
  • Sinisilmä91_______19_______LKS_______1
  • Kuumeilija_______26_______MKS_______1
  • Tunturihilla_______23_______LKS_______1
  • soraya_______37_______Tays/Vas_______2
    25.2
  • Larezki_______20_______K-PKS_______1
  • 26.2
  • NinnaN_______33_______OYS_______5
  • 27.2
  • Tea84_______27_______OYS_______2
  • 1.3
  • kolibro_______28_______?_______2
  • Naive88_______22_______TAYS_______1
  • Marika27_______27_______EKKS_______1
  • 2.3
  • syysmama_______26_______OYS_______3
  • Jenduka84_______26_______satks_______2
  • 3.3
  • Rhonda74_______37_______TAYS_______2
  • Kn071_______22_______OYS/RAS_______1
  • Memelisa_______28_______JORVI_______1
  • 4.3
  • Turvottaja_______27_______TAYS_______2_______tyttöolo
  • syysmama_______26_______OYS_______3
  • Memssi_______24_______HUS_______1
  • Kirikaze_______20_______NKL_______1
  • Viivi76_______34_______TAYS_______3
  • maalismamma_______23_______MKS_______2
  • Wiivi83_______27_______KYS_______1
  • Vaniljarinkeli_______25_______KÄT/NKL_______1
  • Emmuska10_______28_______OYS_______2
  • OLIVIA-_______26_______?_______1
  • 5.3
  • nan-nan-naa_______25_______HYS_______3
  • nenne89_______22v_______TAYS_______1
  • Juupe_______38_______?_______3
  • 6.3
  • sunni_______33_______?_______1
  • Tuplamamma-12_______27_______RAS/(OYS)_______2
  • sunniee_______22_______KÄT/TAYS_______2
  • Vaavimasu_______27_______OAS_______4
  • Nanniga_______28_______TYKS_______1
  • 7.3
  • Kengumamma_______27_______LS?_______2
  • Eleanor78_______32_______KÄT/NKL_______3
  • 8.3
  • mimma_______18_______SeKS_______1
  • Sonsku_______32 _______PHKS_______6
  • Minnarun_______31_______SKS_______3
  • 9.3
  • Nappi1984_______27_______NKL_______2
  • Katjuska-80_______30_______LKS_______4
  • Hepaliini_______28_______SatKS_______1
  • 10.3
  • MM-11_______26_______OAS_______1
  • jenzkuu_______22_______LKS_______2
  • H.o.p.e_______?_______?_______?
  • Kellukka_______34_______?_______ 2
  • jendde_______19_______KÄT_______2
  • 11.3
  • Ninnuli82_______29_______?_______2
  • cherrrye_______21_______EKKS_______2
  • 12.3
    _______
  • 13.3
  • Away_______ 27_______?_______1
  • 14.3
  • Keiju83_______28_______HYS_______1
  • hille78_______32_______OYS_______2
  • miisupiisu_______20_______LKS_______1
  • Imoen_______33_______TYKS/SAS_______ 2
  • 15.3
  • eksynyt_enkeli_______19_______Pkks_______1
  • desire_ _______23_______NKL_______1
  • Kirskis_______25_______?_______1
  • 17.3
  • Loretta_______31_______?_______2
  • 18.3
  • Sati_______32_______OYS_______1
  • Lina81_______30_______?_______1
  • pikkumökö_______26_______pkssk_______4
  • Sipsunen_______30_______Jorvi_______2
  • 20.3
  • Melinda_77_______34_______?_______2
  • 22.3
  • Olive10_______27_______SatKs_______3
  • Mariaja_______25_______TYKS_______1
  • 24.3
  • Donna81_______30_______OYS_______2
  • 25.3
  • Epa_88_______23_______TYKS_______1
  • susanna85_______26_______VAS_______2
  • 31.3
  • Moomin_______34_______KÄT_______3
  • Kekkuvekku_______23_______?_______?




Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus





:hug:Suuren surun kohdanneet:hug:

  • Toiveena
  • Adora
  • Aracia
  • PIKKUVIIKINKI
  • Sintu74
  • Sati

 
Viimeksi muokattu:
Tervehys kaikille:) neuvolas tuli käytyä ja ei koitettu sydän ääniä tai mitää erikoista.Meinas et luulis kaiken olevan kunnos ku on näin selvä pahoinvointiki ja kaikki arvot oli hyvät ja kahen viikonpäästä verikokeisiin ja sinne varhaisultraan ja näin:) Kauheen nipun sain kaiken maailman lappuja ja kirjoja ja dvd.n ym :D ei puutu ainakaa lukemista:DD Nyt on jotenki niin reipas olo et vois vaikka pestä viä koneellisen pyykkiä ja imuroida:)
ohhoh meinaa vaan häästressi iskeä ku ei oo pappi vieläkää soittanu ja häät on 3vkon päästä:O (ja mahtuukohan pukuvielä sillo) :p
MARJAJA: juu päivittele vaan joka kuulle jos jaksat:) Ja Kiitoksia vaivannäöstä:)
MELINDA: Hyvän päätöksen teit ja ihana kuulla sustaki taas jotain:) Nyt pidetään peukut et mies pysyy rinnalla<3(Miten reagoi kun sanot pitäväsi pienokaisen?:)

mimma & piskuinen 7+4:heart:

Laskettu muuttui päivällä eli nyt LA 8.3.
 
Viimeksi muokattu:
susanna85 : En tiedä onko toi pelkästään EKKS:n käytäntö, ett vanhemmilla tietyt ajat, kun saa mennä katsomaan lastaan. Suututti kyllä pirusti, etenkin kun eka odotat että mies pääsee töistä(ei pitänyt isyys-lomaa, ei ajateltu sen olevan tärkeä, kun vielä odotin pojua : / ), että hää lähtee kulettaa sinuu pyötuolil 4. kerrokseen, ja siinäkään ei pystynyt istumaan vaikka alla olikin rengas.. Mutta kun käveleminenkää ei onnistunut, niin oli vaihtoehdot melko vähissä.. Jäbällä todettiin siis synnynnäinen sydänvika, eli kun hää synty yöllä niin samana päivänä hää joutu teholle. Siellä hää oli 3 päivää, kunnes hänet vietiin ambulanssilla Helsinkiin pallon laajennukseen. Se onnistui onneksi todella hyvin <3 Synnytyksen yhteydessä murtui myös solisluu, sekä oikeeseen käteen tuli lievä erbin pareesi. Mutta kaikki hyvin nyt ! :)

Se omasta navasta :D

cherrrye ja muwu 7+1
 
Viimeksi muokattu:
Huh huijakkaa... onpa tullu tekstiä poissa ollessani.

Pikkuviikinki :hug:

En jaksa kamalasti kommentoida pikaisesti vain lauantai oli hyvä päivä häissä ja jaksoin tosi hyvin juhlia koko päivän ja yön.
tänään on sitten nukuttu uni velkoja pois ja pahoivointi alkoi heti aamulla jatkunut koko päivän nukkumisesta huolimatta....

minnarun&matonen 7+4
 
Viimeksi muokattu:
cherrrye: Hui! Ompas teillä ollu rakas alku! onneks kaikki on nyt hyvin! :heart:

Mulle vois päivittää iäks 26v. ja toinen laps on tulossa :)

Piti vielä tulla muokkaamaan viestiä: HEi miks tänne ei tule maaliskuun lopun odottajia lisää?!?! Vähän tuun hulluks jos sinne saakka pääsen ja sitten oon ainuu joka on vielä öööööö.. toukokuussaki koossa.. :D
 
Viimeksi muokattu:
No huhhuh vielä riittäis virtaa vaikka mihin:D enkä oo oksentanu ku kerran tänää:) Hitsi aika tylsää ku oon ketjun yks harvoista yökukkujista niin muut nukkuu ku mä tuun kirjottelee:D

mimma & piskuinen 7+4<3
 
Heh, kaverin mies selitti mulle ton viikkojutun niin, että jos kello on 1, niin käydään toista tuntia. Nyt alan pikkuhiljaa tajumaan :cool:
Pakko tulla huutelemaan vieraisiin pöytiin, kun täällä haaveskelen ja lueskelen odoottajien oloja.

Raskausviikothan lasketaan viimeisimpien kuukautisten alkamispäivästä, vaikka silloin ei vielä raskaudesta ole tietoa. Eli kp1=rv0+0. (Kierrot pyörivät koko ajan, joten ei voi olla kierron päivää nolla - aina on joku kierron päivä. Raskaudesta lasketaan, kuinka monta päivää ja viikkoa sitä on kulunut.) Ensimmäinen raskausviikko on tuo 0 ja eka päivä 0. Silloin ensimmäistä viikkoa laskettaessa merkitään vasta niitä kuluvan viikon päiviä, yhtään viikkoa ei ole täyttynyt. Kun eka viikko täyttyy, merkataan 1+0 ja aletaan laskea toista viikkoa. Tämän takia viikot myös täyttyvät päivän 6 jälkeen.

*pahoittelee sekaantumistaan ja toivottelee paksuja vointeja*
 
huomenta !!

yökyök,kauhee nälkä heti kun herää mut mikään ei maistu,ja jos ei syö niin oksentaa,mutta myös jos syö niin oksentaa :( en tykkää tästä aamuolosta ollenkaan...... :(

uusi pino joka kuu kyllä,kannatan !!

mulle tulee nyt sitten loppuviikon taukoa tästä palstasta,koska lähdetään sinne tamperelle loppuviikoksi,joten palailen sunnuntai iltana lukemaan kuulumisia :) mukavaa viikkoa kaikille ja voikaahan paksusti :saint:

sunniee ja vilperi 8+0 POKS :heart:
 
Huomenta ihanaiset :)

Oireettomille kysymys; pelottaako teitä se raskausoireetomuus kuinkakin paljon? Mulla ei alkuun pelottanut lainkaan, mutta nyt jostain kumman syystä möröt kummittelee päässäni :( Eilen illalla nukkumaan mennessä ensimmäistä kertaa "äksyilin" miehelleni ja jankutin, että ei meille mitään lasta suoda, että en usko, et voisimme melkein neljän vuoden itkujen jälkeen saada toiveemme toteutumaan!! :headwall:
Pääsen onneksi ultraan taas torstaina ja viime viikollahan sydämen lyönnit löydettiin ja kaikki oli hyvin. Mulla ei todellakaan olisi syytä huoleen, mutta....
Oireita ei ole muuta kuin arat rinnat ja nyt tuntuu, että nekään ei ole enää niin hellät :D voih, näitä mun huolia ja murheita! Mieheni silitteli minua ja lohdutti, että kaikki on hyvin :heart:

Sati + toukka 6+2
 
Mariaja, kiva kun viitsit päivittää listaa! Sellainen pikku vinkki, että listan saat paremmin näkyviin kun poistat siitä alusta ekat hakasulkeet, jossa lukee QUOTE=jne... ja lopusta viimeiset hakasulkeet. :)

Sati ja muut oireettomat: valehtelisin jos sanoisin että oireettomuus ei pelota, koska siitä on huono kokemus taustalla. Toisaalta olin esikoisestakin suht oireeton. Eilen oli ensimmäinen päivä kun oli oikeasti heikko olo eikä tehnyt mieli syödä mitään. Sanoin miehellekin illalla että jee, mä olen niin iloinen kun mulla on huono olo! :D

Imoen & Mantti 6+6
 
MolliMeloonin selitys oli ehkä loogisin tähän asti, kiitos!

Ja Imoenille kiitos tosta quotevinkistä, kyllä tää tästä lähtee :)

Sati Muakin alkaa ressaamaan tää oireiden väheneminen, tuntuu myös, että rinnat ei esim. arista enää niin kuin aikaisemmin. Joka päivä olen menossa ostamaan lisää raskaustestejä tarkistaakseni asian, mutta jossain vaiheessa järki voittaa...
Kai sieltä nyt jotain vuotoa olisi tullut, jos raskaus yht'äkkiä "katoaisi"...

Noh, tasan viikko ja 45 minuuttia ekaan ultraan \o/ (eihän meillä lasketa!) :D

Mariaja & Päärynä 5+5
 
  • Tykkää
Reactions: Sati
Päevää niin että pätkähtää, ja pitkästä aikaa :) (oikeesti en oo näin hyvällä tuulella, mutta nyt otan itteeni niskasta kiinni ja opettelen olemaan ;) )
En ole vielä pikkuviikingille sanonutkaan, kuinka pahoillani olen..Suurensuuret halaukset!

Muuten pisti silmään kun lueskelin, niin täällä oli muutama muukin, jolla rusehtavaa vuotoa ollut nyt alkuraskaudessa. Mullahan sitä oli n.rv 6 ja 7 ja sitten se häippäs kuvioista mystisesti (ja pysykin poissa, perskele) päivällä 7+0. Ja ei ole näkynyt, on oikeestaan muuttunu just sellaseks kirkkaaksi, hyvä näin. Ja sitähän oli ihan minimaalisia määriä ja lopulta yhdistin sen ehkä jollain tavalla siihenkin, et jos oli ollu ns rankka päivä tai ylipäätään paljon liikenteessä (minähän lenkkeilen paljon, juostenkin) niin niillä oli yhteys. Nyt oon ottanu iisimmin, mutta kyllä kroppa huutaa lenkille, hittolainen. Ja siis tottakai menenkin, työt on vaan nyt verottanu sopivasti, ettei ole edes ehtiny. Onnellinen olen, ettei vuotoa ole nyt näkynyt!
Mulla on tän vk:n pe varhaisultra, varasin sen just noiden vuotojen takia koska takaraivossa jyskyttää mahis kohdunulkoisesta, parempi todeta se ajoissa, kun siinä vaiheessa kun repeää munajohdin. Eka neuvola on sitten taas ensi viikon torstaina eli 4.8.
Kertomisesta: Olen kertonut oikeastaan niille henkilöille, joille kertoisin sitten senkin, jos tämä menisi mönkään, eli lähimmille ystäville ja työkavereille. En osaa vielä sillä tavalla iloita, kun ollaan niin alussa ja olen jotenkin skeptinen, ja tuntuu aina hullulta ja pysäyttävältä kun ihmiset sitten onnittelee -siinä sitä aina konkretisoituu että niin- tämähän ON iloinen asia :)
Oloista: pahoinvointi vähäistä, lähinnä yrjö lentää, jos syö liikaa (toissapäivänä vetäsin juustonaksuöverit, ei tarvi ihan heti koskea niihin uudestaan) ja nälkä tulee yllättäin ja sen kyllä HUOMAA. Rinnat arat, välillä jomottelee mahaa, eilen oli omituinen suonenvetomainen kipu oikeessa nivusessa ja hei, seksihalut on tehny comebackin! :) Maha on vähän turvoksissa mutta sekin riippuu päivästä eli siis verrattavissa varmasti siihen mitä oon syöny. Ärsyttää, oon lihonu kilon, ja sen paan ihan syömisten piikkiin... BMI on 20,8 nyt. Täälläkin on muuten mahtipontinen suunnitelma selviytyä mahd. vähäisellä painonnousulla raskausaikana, hahaa, sehän sitten nähdään ;) oon taatusti turvoksissa kun tynnyri! Omalla äidilläni oli mua odottaessa lopussa raskausmyrkytys ja olenki tullu sektiolla lähes kuukaus etuajassa keskosena.
Hei, tulikin mieleen, että missä on kuumeilija? Mitä kuuluu, kaikki hyvin? Ilmoittele itestäs!
No mutta, nyt lenkille ja töihin. Kivaa päivää kaikille ja tosiaan- voikaa paksusti :)

Away 7+2
 
Mulla muuttui viime perjantain ultrassa LA, mut se jäi nyt tuosta edellisestä päivityksestä. Eli LA 10.3. Kiitos Mariajalle kun otit päivitysvastuun! =)

Eilen lensi täälläki sit ekat laatat! Ihan oma vika oli ku en syöny ku jugurtin aamulla ja lähdin tyhjällä mahalla kauppaan. Eli pitää vaan näköjään syödä kunnon aamupala niin se toivottavasti jäis viimeiseksi kerraksi. Vaikka mulle oikeestaan ihan sama vaikka muutaman kerran laatta lentäiski ku saanu kuitenki olla niin onnekas että ei oo tarvinu kärsiä kovista pahoinvoinneista, niinkuin moni täällä on. Et jaksuja vaan teille jotka siitä kärsii, toivottavasti pian helpottaa :hug:

Ja ehdottomasti joka kuulle oma pino. Kiva sit seurata et mitä missäkin kuussa on tapahtunut :)

MM-11 7+3 (nää viikot ei kulu yhtään ku joutu pakittaan sen 6 päivää!)
 
Voi luoja, että mä olen turvonnut!

Olen nyt pantannut vaakassa käyntiä jo pari viikkoa kun olen ollut ihan varma, että painoa on mahan perusteella tullut ainakin viisi kiloa! Tänä aamuna sitten rohkaistuin kun ajattelin, että pakko ottaa itseään niskasta kiinni tän syömisen kanssa niin painoa tullut vaivainen KILO! Ja siis mä jouduin kaivamaan äitiyshousut jo toissa viikolla kaapista kun ei millään, ei siis millään mennyt nappi, alkukesästä väljistä shortseista kiinni! Millään en viitsis käydä ostamassa mitään mammashortseja enään kun kesäkin alkaa olla lopuillaan niin nyt sitten pitää tuolla toimeen noilla yksillä H&M mammapökillä mistä saa lahkeet vedettyä shortsi mittaan ja sit muutamilla leggareilla.

Vähän alkaa jänskättämään torstain äitipolikäynti. Siellä sitten selviää niin moni juttu jatkosta. Ois ihana ostella jo kaikkea vauvajuttuja, mut toistaseksi olen keskittynyt ostamaan vaatteita vaan kirpparilta. Kalliimmat hankinnat tehdään vasta sitten kun nähdään saadaanko tätä lasta ikipäivänä elävänä syliin vai päästäänkö taas enkeleiden saatto matkalle. Huoh! Psyyke ei kyllä ihan helpolla kestä toista myöhäistä keskenmenoa ja elävän lapsen synnyttämistä suoraan kuolemaan. Mä lasken hulluna viikkoja milloin on edes se maaginen 24 viikkoa täynnä jolloin alkaa olla jo vähän toivoa elävästä lapsesta. Siihenkin olis vielä vähän päälle 16 viikkoa aikaa! Plääh!
kahden viikon päästä pitäs suoriutua jo ekaan sokerirasitukseen. Ei kiinnostais yhtään ja näissä alkuraskauden oloissa se mahtaa olla todella mielenkiintoinen kokemus!

Nyt täytyy alkaa suoriutumaan ja lähteä pojan kanssa korvalääkäriin. Hän kun on onneton tapaus noiden korviensa kanssa ja vielä 6-vuotiaana tarvitsee putkia korviinsa ja silti taas on korvatulehdus.
 
Huomenta!

Sati: Mulle iskee aina välillä sellainen ahdistus tämän epätietoisuuden takia ja alan sitten verrata tätä esikoisen raskauteen (mikä on ihan hölmöä), jossa oli samat oireet, mutta voimakkaampina (silloinkin kunnon pahoinvointi alkoi kylläkin vasta 8+ viikolla). Mä olen muutenkin tosi huono elämään epävarmuudessa, niin tämä ultran odottelu käy välillä hermojen päälle. En usko, että on mitään syytä huoleen jos vähillä oireilla tai oireettomalla ololla on elävän alkion kuitenkin nähnyt :)

ON:
Tänä aamuna oli aika heikko olo ja pari kertaa sai ihan yökätäkin. Johtunee väsymyksestä, kun viime yö meni ihan pipariksi. Tytölle taitaa olla tulossa lisää hampaita ja ne vaivasivat. Nyt olo kuitenkin ihan hyvä, kun pääsin vaakatasoon. Noita repäisykipuja on alkanut olla enenivissä määrin ja iltaisin nivusissa on vannemaista, kiristävää tunnetta. Myös rinnat on nyt tulleet taas vähän aremmiksi, vaikka eivät edelleenkään ole kipeät.

Sipsunen & SV 6+4:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sonsku: Tsemppiä tulevaan sokerirasitukseen. Se on kyllä inhottava, varsinkin jos on pahoinvointia jo valmiiksi. Itse kävin viime raskaudessa aika myöhäisessä vaiheessa, mutta oksentelin silloin vielä niilläkin viikoilla. Hengissä kuitenkin selvisin ja meni jopa paremmin kuin olisin uskonutkaan. Tsemppiä myös torstaille. Toivottavasti saatte hyviä uutisia :)
 
Mariaja: 32v Kät (luultavasti) ja eka. LA joskus maaliskuun lopulla, huomenna ehkä tiiän.

Elikäs liityn tähänkin ketjuun :)
Pahoittelut surun kohdanneille.

Oireettomuudesta
Mulla ei mitään oireita oikeistaan. Välillä jotain pieniä nippailuja masussa ja ehkä vähän sitä painon tunnetta. Rinnat ei ole mitenkään reagoineet raskaustestien tulokseen. Niin, ja aamuisin on tosi vaikea päästä hereille, mikä voi kyl johtua siitä, että loma on loppu ja töihin pitää mennä.

Kertomisesta
Olen harrastukseni puolesta paljon tekemisissä tarkkanäköisen naislauman kanssa enkä usko voivani heidän silmiensä edessä salaisuutta säilyttämään kahta viikkoa kauemmin. Meillä on tapana käydä viikottain olusella ja minäkin osallistun lähes joka viikko. Jos olen pois 2 kertaa putkeen, ni jo epäilykset herää. Niinpä olen ajatellut heille ihan avoimesti tunnustaa. He kyllä ymmärtävät riskit ja osaavat asian kanssa olla. Ja ehkäpä vanhemmillekin kerrotaan aika pian, sitten jos käy huonosti, niin sitten kerrotaan sekin.
Mutta, pelkään eniten kertoa yhdelle hyvälle ystävälleni. Luulen, että hän suutahtaa. Hän kuitenkin pelkää, että jätän kaikki yhteiset puuhamme ja harrastuksemme. En ole yrittämisestäkään kertonut. Viimeeksi hän suutahti nelisen vuotta sitten, kun tapasin mieheni. Iski kai "mustasukkaisuus". Ei sitä suutahtamista kestä kauan, mutta en haluaisi sitä vähääkään välirikkoa.

muoks. ai niin Samirja 5+4
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! :wave:

Huomenna se ultra sitten ois!! Voi jännitys.. Välillä tuntuu et kaikki on ok ja välillä sit et mitä sitten jos sykettä ei löydykkään.. No pääseepä tästä piinasta!

oireita Eilen alkoi taas alamahan / nivusten repäisykivut kun sohvalta yritin nousta. Piti oikein keskeyttää nouseminen ja istua takas sohvalle kun kävi niin kipeää.. Myös eilisilta meni huonossa olossa ja väsyn kourissa. Rinnoissa ajoittain jonkin verran arkuutta mutta ei mitenkään pahasti. Lihonut olen. :/

kertominen meillä tietää äidin puolen suku,läheisimmät ystävät ja miehen iso perhe. Ollaan niin avoimia et yhtä hyvin kerrotaan sit huonotkin uutiset.

Loma alkaa olla lopuillaan.. ke ja to olis yövuorot. Laittakaahan peukut pystyyn huomista varten! :)

kn&murunen 8+3?
 

Yhteistyössä