Päevää niin että pätkähtää, ja pitkästä aikaa
(oikeesti en oo näin hyvällä tuulella, mutta nyt otan itteeni niskasta kiinni ja opettelen olemaan
)
En ole vielä
pikkuviikingille sanonutkaan, kuinka pahoillani olen..Suurensuuret halaukset!
Muuten pisti silmään kun lueskelin, niin täällä oli muutama muukin, jolla rusehtavaa vuotoa ollut nyt alkuraskaudessa. Mullahan sitä oli n.rv 6 ja 7 ja sitten se häippäs kuvioista mystisesti (ja pysykin poissa, perskele) päivällä 7+0. Ja ei ole näkynyt, on oikeestaan muuttunu just sellaseks kirkkaaksi, hyvä näin. Ja sitähän oli ihan minimaalisia määriä ja lopulta yhdistin sen ehkä jollain tavalla siihenkin, et jos oli ollu ns rankka päivä tai ylipäätään paljon liikenteessä (minähän lenkkeilen paljon, juostenkin) niin niillä oli yhteys. Nyt oon ottanu iisimmin, mutta kyllä kroppa huutaa lenkille, hittolainen. Ja siis tottakai menenkin, työt on vaan nyt verottanu sopivasti, ettei ole edes ehtiny. Onnellinen olen, ettei vuotoa ole nyt näkynyt!
Mulla on tän vk:n pe varhaisultra, varasin sen just noiden vuotojen takia koska takaraivossa jyskyttää mahis kohdunulkoisesta, parempi todeta se ajoissa, kun siinä vaiheessa kun repeää munajohdin. Eka neuvola on sitten taas ensi viikon torstaina eli 4.8.
Kertomisesta: Olen kertonut oikeastaan niille henkilöille, joille kertoisin sitten senkin, jos tämä menisi mönkään, eli lähimmille ystäville ja työkavereille. En osaa vielä sillä tavalla iloita, kun ollaan niin alussa ja olen jotenkin skeptinen, ja tuntuu aina hullulta ja pysäyttävältä kun ihmiset sitten onnittelee -siinä sitä aina konkretisoituu että niin- tämähän ON iloinen asia
Oloista: pahoinvointi vähäistä, lähinnä yrjö lentää, jos syö liikaa (toissapäivänä vetäsin juustonaksuöverit, ei tarvi ihan heti koskea niihin uudestaan) ja nälkä tulee yllättäin ja sen kyllä HUOMAA. Rinnat arat, välillä jomottelee mahaa, eilen oli omituinen suonenvetomainen kipu oikeessa nivusessa ja hei, seksihalut on tehny comebackin!
Maha on vähän turvoksissa mutta sekin riippuu päivästä eli siis verrattavissa varmasti siihen mitä oon syöny. Ärsyttää, oon lihonu kilon, ja sen paan ihan syömisten piikkiin... BMI on 20,8 nyt. Täälläkin on muuten mahtipontinen suunnitelma selviytyä mahd. vähäisellä painonnousulla raskausaikana, hahaa, sehän sitten nähdään
oon taatusti turvoksissa kun tynnyri! Omalla äidilläni oli mua odottaessa lopussa raskausmyrkytys ja olenki tullu sektiolla lähes kuukaus etuajassa keskosena.
Hei, tulikin mieleen, että missä on
kuumeilija? Mitä kuuluu, kaikki hyvin? Ilmoittele itestäs!
No mutta, nyt lenkille ja töihin. Kivaa päivää kaikille ja tosiaan- voikaa paksusti
Away 7+2