Jahs, jos hiukan napailiskin, oon vaan heitelly kommentteja muille
Olin maanantaina siellä ultrassa, tyllerö kasvaa hyvin, painoarvio oli 1529g, eli 2vko/500g! Myönsi kyllä, että se osaston kone, jolla viimeks ultrattiin, oli hiukan aikansa elänyt, että voi viimeks olla mittavirheitäkin... Virtaukset ja kaik ok, tyllerö kasvaa käyrillä, tosin hän ilmeisesti nyt on sitten pienemmän kokoinen, ilman mitään ongelmia. Olihan sillon rv22 jo pää siro ja kapea.
Silti he haluavat vielä ultrata 14.2, mua ärsyttää kun selkeesti huomaan, että tylleröinen kä'yttäytyy hassusti ultraäänissä, kai sekin sen äänen sitten kuulee tjsp?
Mun saikku jatkuu nyt 5.2 asti, sitten talviloma 19.2 asti ja 20.2 äippäloma \o/ Pitää liittoon soitella, että mites noi lomaltapaluurahat, että katsotaanko äippäloman alku lomalta paluuksi vai jääköhän noi sinne sit sisään :S Mun oli pakko ottaa toi loma tohon, koska muuten olis lompakko huutanut hoosiannaa! Pyysin nääs ne kevennetyt tunnit tohon listaan ja ne sainkin, mutta nyt kun olen saikulla niin saan sairasloman palkan listaan merkityilta tunneilta, ilman mitään lisiä ja ravintolassahan nuo lisät melkein muodostaa palkan!
Viikonloppuna mein toinen auto nyt sit vissiin myydään! Sit mä hengaan täällä ilman autoa :S Ääneen tossa mietin, etten bussikorttia latailisi, koska eihän mulla kummempaa menoa ole kuitenkaan... Mies siihen: "kyllä varmasti lataat ja heti, sustahan tulee ihan kamala jos oot vaan päivät täällä etkä käy missään!" Viitaten siis siihen, että mä olen aika sosiaalinen tapaus
Sain TYKSistä liikelaskentalapun ja nyt stressaan sitten noita liikkeitä, vaikka tiedän, ettei syytä ole, kunhan liikkuu normaalisti omalla tahdillaan. Pitäis kuulemma merkkailla niitä sihen lappuun, mutta en todellakaan ala merkkailemaan.
Ärsyttää kun ongelmattomasta raskaudesta tekemällä tehdään ongelma, eikä anneta omien fiilisten vaikuttaa mihinkään
Mariaja & Tyllerö 31+3 (mihin taas on kadonnut 1. viikko! Mun piti oikein tarkistaa kun ajattelin, että nyt on 30+jotain
)