Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

Meille tyttö synty 7.7.2010. olispa mukava jos tämä syntys 3.3. Olis helpot muistettavat sukulaisillekin. :D Ja minä kun olen vielä syntyny 4.4. mutta voi olla ettei saada tuota yhtälöö kun laskettukin vasta 20.3.

Ai kauheeta kun iski kauhee laiskuus kun ruuan jälkeen rojahin sohvalle kahtomaa lastenohjelmia tai oikeestaa surffailemaan koneelle..

mine88 ja juniori 31+6
 
  • Tykkää
Reactions: sunniee
Chevanne: Meidän tyttö on syntynyt 8.8.2010 :)

Mä en ole saanut aikaiseksi alkaa pestä vauvan vaateita. Tuntuu, että pyykkiä on joka päivälle ihan tarpeeksi muutenkin... Kai se kohta pitäisi kun kuukin vaihtuu pian helmikuuksi. Muutenkin oli puhetta miehen kanssa, että laitetaan ensi kuun alussa tytölle ja koiralle kassit valmiiksi, jotka sitten hoitajien helppo napata mukaan.

Vauvalle pitäisi vielä hankkia hoitoalusta hoitopöydälle, uudet itkuhälyttimet ja sitten muutama tutti. Muutoin taitaa kaikki tarvittava meiltä löytyäkin jo.

supistuksista oli puhetta. Mulla noita kivuttomia harkkasuppareita tulee pitkin päivää. Eniten liikkeellä ollessa, mutta myös levossa. Ei ole olleet mitenkään säännöllisiä, joten en ole niiden väliä edes miettinyt. Iltaisin on siten ollut menkkajomotuksia suppareilla sekä ilman ja muutenkin kroppa on poikki päivän jäljiltä ja kaikki paikat kolottaa.


Sipsunen & pikkusisko 32+3
 
  • Tykkää
Reactions: sunniee
Meillä kyllä vauvan vaatteet on jo ok (tosin hattu pitäs varmaan löytää jostain -tai kattoo ees onko jo...) mut muuten kaikki ihan alkutekijöissään... kenenkään tavaroita ei oo pakkailtu valmiiks, pinnasängynpohja on vielä poitsun jäliltä alhaalla, amme pitäs pestä ku se on noilla isommilla ollu saunaleikeissä, vaunut on mut koppaan tarvis jonkun lämpöpussin/peiton, kaukalon vyöt on isoimmalla jne.jne... täytys varmaan alkaa pikkuhiljaa ryhdistäytyy ja laittelee jotai valmiiks...
 
Jimin laskettu olis ollut elokuun 21pvä 2010, mutta jäbä syntyikin vasta 6.9 käynnistyksen avustuksella.. :p

Täällä suppaili tänään tasan 6min välein ja kipeesti.
Beibin vaatteet on pesemättä, pinnistä pitäs vielä maalata, tuplarattaat on löytämättä+ostamatta.. Kyllä tässä ehtii vielä! :)

cherrrye ja muwu 33+2
 
Ehkäisystä ei olla keskusteltu miehen kanssa, mutta en halua enää ikinä syödä pillereitä. Joko ne eivät vaan käy minulle tai sitten en ole löytänyt oikeaa merkkiä. Tosin saattaa olla mahdollista, että yritetään vauvalle sisarusta pienellä ikäerolla, mutta kattoos nyt.

Tiedättekö, onko piilareista mitään ohjeistusta synnytyksessä? En tajunnut asiaa kysyä synnärivierailulla, mutta pitänee kysyä vielä neuvolatädiltä. Silmälasit jotenkin ahdistaa ja puolisokeanakaan en halua synnyttää... Jos olen ymmärtänyt, niin hätäsektiossa nukutetaan, jolloin myös piilarit vois olla huono juttu?

Kirskis ja Kaiku 33+0
 
Suppareista, mulla on kivuttomia supistuksia pitkin päivää. Enemmän kun touhuu jotain, mut ihan levossakin tulee. Ja mulle ne aiheuttaa pieniä muutoksia, ens tiistaina on lääkäri, ihan mielenkiintosta kuulla onko muutoksia tapahtunut.

Mä aattelin ens viikon alussa alkaa pesee vauvanvaatteita ja laittaa kaikki asiat pikku hiljaa kuntoon. Saadaan remonttia sen verran pitkälle siihen mennessä, et tulee yks kaappi lisää, ni mahtuu ne vaatteetkin sitten jonnekin.
Pinnasänky on koottuna, sitä ei edes purettu kun Senja siirty isojen tyttöjen sänkyyn ku sillon jo raskaana olin.
Aikaa tässä vielä kuitenkin pikkusen on.

Pitäs alkaa tekee voileipäkakkuu, kun miehellä huomenna synttärit ja niiden työporukalla on aina tapana viedä voileipäkakku kun on jonkun synttärit. Mikään makee ei kelpaa :)
Huomenna sitten leivon muffinsseja ni saa itekin herkutella, vaikkei meille ketään synttärivieraita tulekkaan =))

Jospa jaksais nyt raahautua suihkuun..

Jenduka & pikkunen 34+5
 
Tänään käyty neuvolassa 32+1, oli kyllä niin turha reissu kun eilen tuli käytyä siellä ä-polilla. No kuulumiset kumminkin, RR 117/71, SF-mitta 31 cm, eikä varmaan kauheesti kasva kun tyyppi niin alhaalla. Vauvan syke +133, RT ja liikkeet ++, painoarvio polilla oli 1680g

Vauvan huone/tavarat:
Täällä ei ole vielä pesty vauvanvaatteita eikä tehty paljon muutakaan. Vauvan huoneesta puuttuu vielä lattia, listat ja vaatekaappi. Kun huone on valmis, voin aloittaa vauvan tavaroiden laiton...Muutenkin puuttuu vielä joitakin tavaroita kuten amme.
Ehkäisy raskauden jälkeen:
Mitään hormonaalista en aio enää käyttää, eli emme käytä ehkäisyä... Sitten kun lapsiluku on täynnä voin harkita kierukkaa. :)
Supistukset:
Mulla noita kivuttomia harkkasuppareita tulee pitkin päivää ja kivuliaita yleensä enemmän iltaisin tai yöllä...kumma että herään siihen. Eniten liikkeellä ollessa, mutta myös levossa. Ei ole olleet mitenkään säännöllisiä, paitsi viime maanantaina. Menkkajomotuksia ja suppareita siis tänne ja välillä olo on kuin olisi pudonnut pyörän satulalta tangolle monta kertaa. Myös alapää on rutikuiva, eilen illalla oli pakko olla ilman housuja kun niin alapää kipeä, kuiva, aristava ja toiseen ulkoiseen häpyhuuleen tullut myös nirhauma, hain apteekista neuvolan jälkeen ceridalia ja aqua L... Toivottavasti alkavat auttaa.

Siinäpä mun tärkeimmät kuulumiset (lue valitukset) :ashamed:

Epa
 
Mä voisin kyl kuvitella et piilarit ei oo kovin hyvät synnytyksen aikana. Ihan jo se et jos synnytys kestää 20h ni eihän niit voi niin kauaa pitää? Ja en kyl haluis alkaa ronkkii niit pois silmistä kesken synnytyksen, mullakin tuli about 1-2min välein ihan järkyttäviä supistuksia, ei ois halunnu siin ruveta mitää piilareit ronkkii pois. Silmälasit ei haitannu mitenkään, tosin hyvin ois pärjänny ilmankin laseja vaik mul on tosi huono näkö. :)

Mä en oo kyl oikee mitää valmistellu vauvan tuloo ajatellen. :D Esikoinen nukkuu viel pinnasängys, varmaan lainataan isovanhemmilt pinnis sitten vauvaa varten kun poika kuitenkin varmaan aika pian siirtyy isompien sänkyyn nukkumaan. Vaatteitakana ei oo tullu pestyä, hommattu on kyl jonkin verran. Mut otan täs joku päivä urakan ja laitan kaik vaatteet kuntoo. Pitää tehä niille kaappiin tilaakin. :)

Tuplarattaat ollaan jo päätetty hommata Gracon Quattro Duot, mut ne on tost meidän lastentarvikeliikkeest loppu ja kuulema maahantuojaltakin kun ne käyvät jotain neuvotteluja kun Graco haluais niiden hintaa nostaa oikeen reippaasti. Niin ei oo nyt niit saatavil. Pohdin just et yritänkö tilata netistä jostain, paris paikkaa niit on näkyny olevan myynnis. Tai sit käytettynä mul on tarjottu aika vähän käytettyjä hyväkuntosia hintaan 220€ (ovh niissä 359€)... Mut en nyt oo päättäny viel mitä niiden kans tehää.

Käytiin ton esikoisen kans tänää ekaa kertaa parturissa. Olin kyllä ylpeä äiti kun toinen käyttäytyi niin hienosti. :) Yhtään ei pistäny vastaan, itkeny tia kiukutellu. Ihan anto tosi nätisti leikata. :) Ja nyt on siisti poika. :)

Chevanne 30+3 ja Niko 1v5kk
 
Heissan,

Nyt on sitte Neuvolassa käyty. Kirjottivat vihdoin sen lähetteenki tuon Sf-mitan takia.
Paino -300g/vko
RR 133/71
Hb 131
Sf 25
Lennart: sykkeet 120, RT?, Liikkeet ++

Meille on hankittu jo Tuplarattaat. Ja voi mikä show siitäki meinas kehkeytyä. Ensin tilasin turvakaukalon, joka sopi niihin rattaisiin Briteistä. Toimitukset tuli ajallaan säästin kymmeniä euroja. Veron palautukset tupsahti tilille ja eikun tilaamaan rattaita Suomalaisista firmoista; LOPPU! Puhelua valmistajille; TUOTANTO LOPETETTU!. Eiku pläräämään nettiä ja viimein sitte löyty Briteistä ks. tuplarattaat ja säästin noin sata euroa kun tilasin ne sieltä enkä Suomesta. Onni onnettomuudessa :) Ja ihanathan nuo meidän Hauck duett tandemit on :heart:

Naapurinneiti ja Lennart 32+4
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
neuvola kuulumisia; RR 116/74, sf-mitta 32 hienosti keskiviivaa seuraa, rt, syke oli vihdoin ja viimein kun se sit rauhottui vähäks aikaa 155, liikkeet ++, eipä hoitaja tällä kertaa kysynytkään et tunnenko liikkeitä vielä hyvin, jäbällä oli semmonen vauhti päällä et sen huomas kyl kaikki miten se siellä liikuskelee=). tänään oli myös harjottelija paikalla joten vatsaa on koeteltu ihan tarpeeks.:D
pää ei ollut kiinnittynyt, hoitaja ravisteli sitä pariin otteeseen ja sanoi et kyllä vielä jonkun verran liikkuu, sanoi sit jos nyt synnytys alkais nii mun pitäis mennä samantien sairaalaan kun vaarana on jos pää ei ole kiinnittynyt niin napanuora voi luiskahtaa väliin, kun uudelleensynnyttäjillä voi se pää kiinnittyä vasta synnytyksen alettua... sit se käski ottaa tosi rauhallisesti näitten supistuksien takia...

pepper& mussukka POKS 35:heart: 5vk laskettuun:)
 
Vauvan huoneesta, vierashuoneesta tulee vauvan huone ja huonekalut menee vaihtoon kokonaan, mutta toistaiseksi ei ole tehty sen eteen mitään, kun vauva kuitenkin on muutaman kk ensin samassa huoneessa meidän kanssa. Vaatteita ym alan pestä sitten kun äitiysloma alkaa, että on edes jotain tekemistä silloinkin.

Töitä on jäljellä enää kaksi viikkoa, loppu- ja alkuvuosi on kyllä mennyt tosi nopeasti!

Imoen & Mantti ja taas poksutaan, 33+0
 
Heipsistä hei pitkästä aikaa :)

Eipä ole hetkeen tullut täällä käytyä.

Tässäpäs olis mun kuulumisia. Tänään kävin äippäpolilla, kun oli
kasvukontrolli. Vauveli kasvaa hienosti. Painoarvio oli himpun alle 2kg ja oltiin
hienosti raivotarjonnassa. Siellä nätisti toinen piti käsiä leuan alla ja potki vilkkaasti.
Huomattiin äippäpolilla, että mulla pissanäytteessä oli leukosyytit 3 plussalla. Epäili
suuresti pissatulehdusta (juoksuttaa kokoajan vessassa). Huomenna varmistuu tulokset
ja pääsen sitten syömään antibioottikuuria :(

Olo on ollut mukava, supistuksia ei ole ollut enää niin paljoa, mutta alapäässä sitten on
tosi paljon painetta ja luut on todella kipeät. Vauveli painaa hermoja ja nivusia aika kovasti.
Sänkyyn kampeaminen on aika työlästä ja yöllä tulee juostua kokoajan vessassa :)
Muuten täällä suunnalla menee hyvin. Vauvan vaatteet pesty ja viikattu kaappiin, pinnariin
ommeltu upouudet pinnasuojukset ja peitto. Nyt sitten vielä pitäs muutamia ostoksia tehdä
esim. vaippoja, tuttipulloja ja jne.

Onnea vielä Satuulle pikku prinsessasta.

Emsku ja masuasukki 32+2
 
moikka !=)

mulla oli tänään se sokerirasitus ton ison sf-mitan kanssa. siinähän se meni,mut hoitaja pisti eka vahingossa hermoon ja ei voitu sit vasemmasta kädestä ottaa,vaan otettiin oikeesta kaikki :/ auts.. tuo hermoon osuminen sattu aivan saakelisti,ja jäi niin polttava/tulinen tunne tohon käteen et huh..

ja samalla käynnillä olin siel pelkopolilla,ja sain ajan sikiön kokoarvioon,joka on arviolta noin 2 viikon kuluessa :) pääsee vähän kattomaan et minkä kokonen on sit tulossa,mahdollisesta käynnistyksestä sitten myös myöhemmin. TOIVOTTAVASTI vauva syntyy omia aikojaan,eikä tartteis käynnistellä :/


mut muuten tänne ei mitään kummia,torstaina taas neuvola,saan ne sokeritulokset ja sitten vaan normi jutut katotaan =)


sunniee ja vv 34+0 POKS !
 
Mulle tuli tällä viikolla päätös äitiysavustuksesta=) Ylihuomenna olisi tarkoitus käydä ostamassa lipasto ja sitten saan aloittaa vauvanvaatteiden pesemisen. Perjantaina oli suunnitelmissa käydä hankkimassa vauvalle puuttuvia tarvikkeita. Tein listankin jo ja se lista onkin mukavan pitkä:LOL: Jos nyt osan saisi edes hankittua, pikkuhiljaa eteenpäin.

Pinnasänkyynkin pitäisi väri valita, se on anoppilassa edelleen ihan osissa.

Viikon aikana on jotenkin tullut konkreettisemmaksi, että meilläkin on kohta taas vauva. Oikeasti:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Sunniee: Toi hermoon osuminen ottaa kyllä kipeää. Mä sain joskus jäykkäkouristusrokotteen ja neula osui silloin vähän johonkin hermoon ja tuntui kuin ois tullut jäykkäkouristus kirjaimellisesti siihen raajaan.

ON:
Aamiaiset lensi taas kaaressa ulos ja vatsaa väänsi aamulla samoin kuin esikoisesta alkoi vääntää pari-kolme viikkoa ennen synnytystä. Siis ruikulille heitti : / Saa nähdä onko vaan jotain hetkittäistä vai alkaako joka aamuinen vessassa juoksu jo nyt...

Harkkasuppareita on nyt alkanut tulla huomattavasti useammin ja lonkat särki taas viime yönä niin perkuleesti, että piti nousta ottamaan Panadol vielä yöllä vaikka olin illalla jo ottanut kun mahaan koski niin hirveästi. Sen voimin sain nukkuttua jopa 4h putkeen. Alkuyö meni tunnin välein herätyksillä ja sekös ottaa päähän kun ei saa nukutuksi vaikka tyttö nukkuu kuin tukki.

En tiedä oliko se taas närästystä vai mitä, mutta oli kamala kipu ylävatsassa joka ilmeisesti säteili alavatsaan ja selkään. Renniestä eikä kuumassa suihkussa istumisesta ei ollut mitään apua, mutta Panadol vähän helpotti.

Vauva painaa välillä tonne alas lantioon kyllä niin kipeesti, että oksat pois. Aamulla en meinannut päästä lattialta ylös kun yht äkkiä alkoi runnoa varmaan päätään jotenkin niin ikävästi, että olin hetkenihan liikuntakyvytön.

Anteeksi kamala omanapainen valitus...

Jos jotain ihanaa, niin mä olen vihdoin alkunut löytää yhteyden vauvaan ja odotan häntä saapuvaksi sydän täynnä rakkautta :heart: Siis sitten paaaljon lähempänä laskettua.

Sipsunen & pikkusisko 32+5
 
Viimeksi muokattu:
Uuh, täällä alkaa olo olla melko huono jo:( Vatsavaivoja on äärilaidasta toiseen jatkuvasti; ripuli, ummetus, suolistokrampit, närästys, viiltelyt..ja päälle ajoittain hyvinkin kivuliaat supistukset. Päivittäin yhtä kärsimystä vatsavaivojen kanssa. En tiedä miten tämä pikkumies on pakkautunut kohdussa, tuntuu kuin olisi tiukilla kaikki sisuskalut. Joku kysyi PIILAREISTA SYNNYTYKSESSÄ, itse olen jokaisessa neljässä synnytyksessä ollut piilarit silmissä ja ei ikinä mainittu mitään. Kolmas synnytys kun päätyi hätäsektioon niin ei oltu piilareita silmistä pois kaiveltu:D Eihän hätäsektiossa ole nukuksissa kuin hetken, tuo oma leikkaus kun oli klo 22:32 niin osastolle kärrättiin jo 23:45, tunnin ne kai heräämössä vaan pitää. Ja klo 1:00 passittivat seisomaan sängyn vierelle, olisi saanut vessassakin käydä jos olisi hätä ollut, eli piilaritkin olisi pois saanut. Itse en tosin muistanut koko piilareita koko yönä, vasta aamulla noukin irti silmistä.
No, kärsimystä enää jäljellä noin 2kk, yritän kyllä alkaa "häätää" ulos jo maaliskuun puolivälissä, edellisen synnytyksen sain alkamaan pomppimalla jumppapallon päällä, samana iltana meni lapsivedet:) Onneksi on viimeinen raskaus, ei tunnu tämän ikäisenä enää elimistö jaksavan raskauksia:) Sterilisaatioon on paperit jo laitettu vetämään, saattaa olla hyvinkin pian sitten synnytyksen jälkeen:)

Babis+poju 31+4
 
Hyvin nopeasti täällä omaa napaa...olo on kaikkea muuta kuin hyvä alapää tuntuu siltä kuin ratkeaisi minä hetkenä hyvänsä seisominenkin sattuu ja eilen vielä hölkkäilin ja tein kunnon kävelyjä...
niskat ihan jumissa joten huimaa ja mies reissussa tekisi mieli vaan itkeä ja syödä suklaata mut kun ei ole autoakaan ni en pääse edes suklaa kauppaan...

Tähän tilanteeseen havahduin kaupassa kun kivut oli niin kovat että selviytyminen kaupasta ulos vei voimani... mulla on tosi kurja olo... oon niin orpo jos miuhun koskee en osaa yhtään tukeutua muihin ja niin varmaan tämä tilannekkin on aiheutunut...voi kun mieheni olisi kotona ja hoitais kaikki kuntoon :'(

näihin tunnelmiin minnarun&pikku-ukko
 
Voi huhhuijaa mikä ilta!! Tultiin kotiin puol 9 jälkeen kun pääsin töstä seiskalta ja sit apinat hoidosta ja kaupassa käytin viel nopeeta. No kämppä ku kaaos ku neiti ollu yksin kotona -tai siis kaverin kaa. Tää kaveri on sellanen lellipentu.. no avauduin sit hiukan et nyt nää romut täältä veks ja kämppä kuntoon mun tarvii saada pojat nukkuu. Sit selvis et neidit varastanu 4v:n rahat sen kukkarosta -avauduin sit hiukan tästäkin. Ei neidit kuulemma ollu syöny ees mitään koko pävänä vaikka soitin monta kertaa et "SYÖ ja tee läksyt!!" no meiän neiti valitti jo aamulla päätään ja nyt sit alotti taas et päähän koskee -mittasin kuumeen mut ei ollu, kipeen olonen se vähä oli. No sit rupesin ettii sille ruokaa jos se päänsäry helpottais.. no sit alkaa tää kaveri et "mulla on koti-ikävä!!" no voi jee!! soita äitille et tulee hakee sut tai sit vaan meette nukkuu ja unohdatte koko homman... "et sä vois viedä mua kotiin" -sori en pysty lähtee ku pojat jo sängyissään. mies ei ollu kotona. "no yritän soittaa äitille..." Se sit lähti kotiin.. koskaan ennen ei oo meillä alottanu tota koti-ikävä stoorii eli varmaan loukkaantu ku sanoin et meillä ei varasteta ja omat jälet siivotaan... keväällä ku se oli meillä synttäreillä ni alko itkee ja lähti kotiin ku se löydettiin ekana ku ne leikki piilosta.....

Nyt ruokaa ja hetki sohvailua ennen nukkumaan menoa!

pikkumökö + pp 32+4
 
Hepuhi Se helpottaa kyllä! Mä jäin saikulle, niin pää tuntu hajoavan, nyt olen pari vko ollut kotona, niin tuntuu, ettei aika riitä mihinkään ja pitäis vielä sängyn pohjalla hoivailla kipuilevia paikkojaankin välillä :)
 
Jahs, jos hiukan napailiskin, oon vaan heitelly kommentteja muille :p

Olin maanantaina siellä ultrassa, tyllerö kasvaa hyvin, painoarvio oli 1529g, eli 2vko/500g! Myönsi kyllä, että se osaston kone, jolla viimeks ultrattiin, oli hiukan aikansa elänyt, että voi viimeks olla mittavirheitäkin... Virtaukset ja kaik ok, tyllerö kasvaa käyrillä, tosin hän ilmeisesti nyt on sitten pienemmän kokoinen, ilman mitään ongelmia. Olihan sillon rv22 jo pää siro ja kapea.
Silti he haluavat vielä ultrata 14.2, mua ärsyttää kun selkeesti huomaan, että tylleröinen kä'yttäytyy hassusti ultraäänissä, kai sekin sen äänen sitten kuulee tjsp?

Mun saikku jatkuu nyt 5.2 asti, sitten talviloma 19.2 asti ja 20.2 äippäloma \o/ Pitää liittoon soitella, että mites noi lomaltapaluurahat, että katsotaanko äippäloman alku lomalta paluuksi vai jääköhän noi sinne sit sisään :S Mun oli pakko ottaa toi loma tohon, koska muuten olis lompakko huutanut hoosiannaa! Pyysin nääs ne kevennetyt tunnit tohon listaan ja ne sainkin, mutta nyt kun olen saikulla niin saan sairasloman palkan listaan merkityilta tunneilta, ilman mitään lisiä ja ravintolassahan nuo lisät melkein muodostaa palkan!

Viikonloppuna mein toinen auto nyt sit vissiin myydään! Sit mä hengaan täällä ilman autoa :S Ääneen tossa mietin, etten bussikorttia latailisi, koska eihän mulla kummempaa menoa ole kuitenkaan... Mies siihen: "kyllä varmasti lataat ja heti, sustahan tulee ihan kamala jos oot vaan päivät täällä etkä käy missään!" Viitaten siis siihen, että mä olen aika sosiaalinen tapaus :D

Sain TYKSistä liikelaskentalapun ja nyt stressaan sitten noita liikkeitä, vaikka tiedän, ettei syytä ole, kunhan liikkuu normaalisti omalla tahdillaan. Pitäis kuulemma merkkailla niitä sihen lappuun, mutta en todellakaan ala merkkailemaan.

Ärsyttää kun ongelmattomasta raskaudesta tekemällä tehdään ongelma, eikä anneta omien fiilisten vaikuttaa mihinkään :(

Mariaja & Tyllerö 31+3 (mihin taas on kadonnut 1. viikko! Mun piti oikein tarkistaa kun ajattelin, että nyt on 30+jotain :D)
 
Minnarun: :hug: Toivottavasti voit tänään jo paremmin.

Mullakin koko ajan vaan jotain kremppaa ja olo kurja. Viime yönä heräsin vessaan siinä kolmen maissa ja söin banaanin kun oli nälkä (olin oksentanut iltapalan). Sitten vauva tietty möyri kun sai energiaa ja liikkeitä siinä puoliunessa kuulostelin hymyssä suin.

Sittenpä tuli aika napakka ja kipakka supistus joka tuntui alavatsan sivuilla ja selässä ihan kunnolla. Sen jälkeen onkin ristiselkää poltellut enemmän ja vähemmän tähän asti. Lonkat alkoi tuohon päälle särkeä yöllä ja otin Panadolin, että saisin nukutuksi, mutta eipä auttanut tohon selän kipuun lainkaan. Valvoin sitten klo. 03-06.30 ja nukahdin aamulla tunniksi ennen kuin tyttö heräsi.

Selkää polttelee edelleen jos istun tai makaan ja muutamia vatsassa paineena/kiristyksenä tuntuvia (eli kivuttomia) harkkasuppareita on tullut. Otin taas Panadolin, että saisin vähän nukutuksi kun pari huonoa yötä takana ja pahoinvointi yltyy väsymyksestä (isovanhemmat tuli hoitamaan tyttöä päiväksi), mutta ei tuo polte tahdo kadota vaikka vähän helpottikin : / Säteilee vaan reisiin. Seistessä olo selässä on ihan ok, mutta jalat ei jaksa seisomista.

Mietinkin, että mitä ihmettä tuo on :confused:

Sipsunen & pikkusisko 32+6
 
Pitkästä aikaa täällä..olen täysin jumittunut tuonne Facen puolelle.. :ashamed:

Kotosalla vietetään nyt aikaa, kun tyttö kuumeessa. On noita töitä silti vielä 3,5 viikkoa jäljellä..huoh..Ihmeen energinen olokin ollut, kai se johtuu lyhyemmästä työviikosta. Sain jopa heti aamusta siivottua, vaihettua petivaatteita, pestyä kaksi koneellista pyykkiä ja nyt vielä pannarikin uunissa! =D

( . ) Sokerit vaivaa, tai se aamuarvo. Insuliinia mennyt perjantaista asti, nyt edellisiltana hieman nostettiin annosta, mutta silti arvot samanlaisia tai jopa korkeampia kuin ennen inkkua.. =O Stressaa ja menee hermo noiden arvojen kanssa!!!! :mad:
Muuten olo ja vointi ok! Vauva ei paina vielä alhaalla, potkut ei satu, ei supista, ei selkä tms. vaivoja..Joten kaikki hyvin! =) Viikotkin pikkuhiljaa karttuu, tänään poksutaan!!

moomin 31+0 :wave:
 

Yhteistyössä