Oi, enhän mä ollut tajunnutkaan, että maaliskuisiin oli jo syntynyt pienokaisia! Onnea Satuuu! Miten ennenaikainen hän oli? Pyyntönä, että voisiko listaan laittaa jatkossa sen, millä raskausviikolla on syntynyt. Kerhoileeko kaikki nyt facessa, vai mikä se Kaksplussan salakerho on, oliko siellä tarkoitus kirjoitella sitten kun vauvat on syntyneet?
Violalle tsemppiä tulevaan!
Mulla on jotain pesänrakennusviettiä ilmassa, kun olen ahkeraan tehnyt ruokia pakkaseen, tarkoitus sitten synnäriltä kotiutumisen jälkeen syödä pakastinta tyhjäksi ja jättää kokkaaminen vähemmälle. Samoin leivon suolaista ja makeaa piirakkaa säilöön, että on valmiiksi vauvan ihastelijoille jotain tarjottavaa. Kun vieraat ei välttämättä huomaa tuoda jos rotinaperinne ei ole tuttu.
Viimeksi tosin vierailut hoitui ensialkuun sairaalassa, kun olin viikon siellä, niin oli kiva kun ystävät kävivät katsomassa. Tuoreiden isovanhempien hösääminen oli vähän liikaa mulle. : / Nyt Taysissa on vieraiden määrää rajoitettu, isovanhemmille on se yksi vierailutunti, isä ja vauvan sisarukset saa viipyä pitempään. Mietin vaan, että jos kaikki menee hyvin, niin eihän tuolla osastolla olla kuin maks 2-3 päivää, niin en sinne välttämättä halua miehen ja tytön lisäksi muita. Ja kotiutua halutaan rauhassa. Niin tehtiin viimeksikin, vaikka kaikkia sukulaisia tämä ei miellyttänyt.
Eikös se äitiyspakkauksen vauvaharja ole ollut muovia jo iät ajat? Mun oma ja mun sisarusten harjat (v. 74 - 80) oli toki puuta
Kai niitäkin jostain vielä saisi, vauvojen designtarvikekauppoja kun on joka lähtöön. muoks. Ja tulihan tuossa jo ehdotuksia mistä puisen harjan saa.
Pieniä menkkamaisia supistuskipuja(?) on mulla alkanut esiintyä öisin. Paha munkaan sanoa, että millasilta ne supistukset tuntuu, kun esikoisesta tuli raskauden ainoat supistukset silloin vuorokausi ennen syntymää
Muuten saisin nukuttua, mutta heräilen kääntyessä kyljeltä toiselle. Vessassa ei tarvitse rampata ja iltanärästyskin kadonnut! Viime yönä nelivuotias näki vissiin painajaisia, niin heräsin häntä lohduttamaan. Sain samalla kauhean kylmähorkan, vaikka taloa oli just illalla puilla lämmitetty. Hetkeen en saanut unta vapinalta, mutta lopulta simahdin. Aamulla olo olikin jo ihan normaali.
Viikonloppua ja uutta raskausviikkoa kohti mennään!
Rhonda 35+6