harkkari suppareita tulee useasti päivässä aamusta iltaan, eikä tarvi edes tehä ihmeempiä nii niitä vaa tulee... monesti on myös pientä särkyä mukana. olen mietiskellyt et onkohan tehnyt jo mitään tuhojaan tuolla alakerrassa, varsinkin lauantaina kun oli sauna päivä, (nyt vähän intiimisempää asiaa) pesin alapäätä nii samalla kokeilin et tuntuuks jo mitään erilaista nii mun mielestä ei enää tuntunut jotenkin toi alapää oli jo erilainen... mut en oo lääkäri ja sillekin aika vasta ens viikon to.
olishan jotenkin mukavaa jos ajoissa tulis eikä matkis sisaruksiaan mut tavallaan sais tulla vasta lähemmäs maaliskuuta, en jaksa näitä synttäreitä synttäreiden perään olis edes yks kk välissä hengähtää.
huomenna on neuvola saa nähä osaako se sanoa mitään.
tänään kävin sit hankkimas viimoset tavarat mitä pikkunen tarvii heti kotia päästyään.
nyt on vaipat, topseja navan puhdistamiseen, tutteja, tuttipulloja (jotka mies saa sit sterilisoida kun olen sairaalas), kosteuspyyhkeitä joilla on helppoa ainakin aluks pyyhkiä pienen pylly, ei tarvi roikottaa hanan alla. kosteusvoide.
eiköhän siinä ole ne tärkeimmät, vielä tietenkin apteekista napaan se septidin puhdistusaine.
pinnasängystä en osaa vielä päättää et kootaanko se jo ennen sairaalaan lähtöä vai kokooko mies sit kun olen sairaalas nii ei tarvi tyhjää sänkyä toljotella. vaatteet on valmiina oottelemassa lipastossa nätisti.
tämmösillä tänään
pepper& mussukka 34+6 (hui, huomenna taas poksutaan):heart:
enään puuttuu sairaalakassi... pitää kattoo mitä se lääkäri sanoo kun vihdoin ja viimein sit pääsee sille...