Iltaa kaikille muutaman päivän palsta tauon jälkeen.
Jouluvalot ja joulun vietto: Ulkona on ollu jo päälle kuukauden "jääpuikkovalot" ja tulee olee niin kauan kunnes illat valkenee. Antaa mukavasti valoa ja rajaa talon ku muuten on nii helvatan pimeetä!
Sisään laitan kyntteliköt ja muut joulujutut huomenna tai tossa viikolla.
Jouluks me mennään mökille ja sinne tulee äidin lisäks pikkusisko ja veli perheineen. Ihana joulu varmasti taas tulossa niin ku aina :heart:
Vauvamaha: Mulla tää pötsi on järjettömän pieni, mutta esikoista ku odotin ja oli alusta saakka iso maha ni tykkäsin tosi paljon ku se huomattiin. Ja masua kommentoitiin. Ei häirinny mikään muu ku se että jos oli jossain missä oli kännisiä ihmisiä ja joku puoltuttu tuli lääppii.
Ootan tosi paljon että tää maha tästä kasvaa ja se taas huomataan. Mulle tulee aina tosi hyvä fiilis, "joo oon raskaana ja tää on ihanaa".
influenssapiikki: En ota, oon muutamilta kuullu kuin on sairastellu enempi ku koskaan just sinä vuonna ku ovat piikin ottanu.
Sikapiikin otin ku sillon esikoista odotin ja sain siitä aikamoiset reaktiot.
Uusille tervetuloa!
Elsama: Kyl sä varmaan jonkinlaiset vaunu tarttet ku et sä varmaankaa voi vauvaa kantoliinassa/repussa kantaa kesähelteillä!
Mariaja; Hyvi helvata mitä kohtelua sä oot ultrassa saanu! Mä oisin varmaan parahtanu itkuun jo siinä huoneessa.
Onneks sait rauhan ku menit sinne toiseen ultraan. Mä kyllä varmaan vielä jonkunlaista valitusta kyhäisin ja selittäsin kaikki noi kommentit jotka niin herättää luottamusta.
Ja sit seki että on se kumma että tarvittavat jutut näkee tunnin päästä toisessa paikassa.
Ja onnea hei tyttölupauksesta!
Tosta "ansioluettelosta" hyvin näkee että lukemalla saa vaikka minkä pätevyyden, mutta sitä empatiakykyä ja taitoa kohdata ihminen ei lukemalla saa.
vauvan vaatteet ei oo vielä kaapissa, ei oo vielä ees käyty kattoo mitä neutraaleja vaatteita pojan jäljiltä on. Pitäs käydä ja sitten kattella mitä tarttee ostaa..
Kirskis: Mulla sama ku sulla, tuntuu että oon sairastellu paljon vähempi nyt ku oon raskaana ku että jos en oo.
vaikka pari yötä nukuin esikoinen sylissä ku hällä ei henki kulkenu ja sen jälkeen vielä mieski sairastu. Muhun ei toi tauti tullu.
Eikä tullu seuraavakaan flunssa johon mies sairastu.
Itä helsinki/ vantaa keskustelu: Mä oon kotosin niinkin hyvästä paikasta ku Hakunila.
Kaikki haukkuu, mutta mä rakastin ja vieläkin tuntuu että kotiin meen ku äitille sinne menen.
Paikalla on huono maine varmasti vaan joskus 70-80 luvulla tapahtuneitten juttujen takia mikä on kyl aika säälittävää mun mielestä. Ei tosiaan koskaan tarttenu pelätä vaikka paarista kotiin käveliki jne.
Jassuka: Tosi ahdistava tilanne sulla äitin kanssa. :/ Paljon jaksamista!
Pissa: Näin mukavasti yleisesti aiheesta ku oli ollu puhetta. Täällä ravataan pissalla monta kertaa yössä ja päivällä ei oo oikeastaan hetkeekään että ei pissattas.
Tuntuu että rakkoon jää jotain vaikka kuinka kusella kävis. Viime raskaudessa sanottiin että kannattaa vähän istua etukumarassa ni rakko tyhjenee paremmin.
Ja mulla oli protskut kahella plussalla viimeks, mutta sit ku vein ihan pissakokeen labraan ni siinä kaikki ok.
ON: Täällä oli perjantaina se kauan odotettu ja pelätty rakenne ultra (kivalta tuntu ku
sipsunen oli jo kyselly miten meni, tuli hymy huulille).
Ultraaja oli sama ku np-utrassa ja kaikki näytti oikein hyvältä!
Kaikkien, ainaki mun omaks yllätykseks
TYTTÖLUPAUS SAATIIN. Tässä on nyt vähn menny viikonloppu tietoa sulatellessa ku olin jo varautunu että me ei tyttöä koskaan saada ku ykskään miehen veljistä ei oo tyttöä tehny.
Tänään sitten piti ihan mennä tokmannille shoppailee yks pieni punanen body ja myssy ja tumput ja töppöset. Mä en kyllä voi mitenkää uskoo tätä todeks. Onneks vielä varmastiki mennään sinne 4d ultraan ja jos sieltäki tyttölupaus tulee ni pakko kai se on uskoa. Mutta siis yli onnellinen oon, ihan pihalla vaan.
Ja mahan kasvusta sano että on tosiaan pienenlainen, mutta vauva kasvaa normaalisti. Toinen ylläri mikä tuli oli että mun np-ultrassa takana ollu istukka on siirtyny eteen! Eli siinä syy miks tyttö tuntuu niin hiljaselta.
Ja toki siis seki on varmasti syynä että viimeks oli iso ja vahva poika masussa, nyt pienen pieni prinsessa.
Ihana viikonloppu kyllä on takana, oltiin mun äidin äidillä ja sielä on aina yhtä mukavaa ja eilen syötiin nii paljon että varmasti paino noussu monta kiloa!
Nyt tää täysin pihalla oleva mamma lähtee neuloo tota peittoa että se valmistuiski maaliskuuks.
BTW
Onko kukaan löytäny mistään liloja potkareita? Siis ei puolikkaita, vaan ihan kunnon terällisiä potkareita? Mä en oo hirveen pinkki ihminen ni haluisin hirveesti jotain lilaa ja sen sellasta tälle tytsylle!
susanna ja pikkunen sisko 21+6