Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*



Ihania masukuvia teillä! :) itse olen ottanu 2 kertaa 2 viikon välein kuvia ja tällä viikolla on keskiviikkona taas kuvausaika! :)

Joku sanoi että joutuu kuuntelemaan äidin rahaongelmia.. Mulla taas on, että mun sisko valittaa sen rahaongelmia ja suoraan sanottuna vaikka mä säälinkin sitä niin itte on ittensä pahasti pistänyt "kuseen" ostamalla mm kaikkea turhaa. Oikeesti. niin aina kun se soittaa mulle, mietin että valmiiksi miksi en voi lainata rahaa (en tule koskaan näkemään rahojani jos lainaan).. :/ nää on inhottavia tälläset perhejutut..

Mulla on tällä viikolla neuvola. pitää olla hyvä itsekuri ettei tule turhia kiloja ennen neuvolaa :p hehe.. :)

lisäys: ainiin mun mahassa on ollut kova myllerrrys koko viikonlopun!! katseella bongaan vaikka mitä ja unta näin että kasvotkin tulivat mahan pintaan :D samoin jalkapohjat ja kädet ikäänkuin vauveli olisi pyytänyt päästä ulos.. mukavia unia... :D
harmittaa etten vielä kädellä tunne potkuja vaikka näenkin niitä.. :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nittta
KYLMÄ!!!! Hyiiiiii!!! ja lunta sataa..

Tosi kiva ku anoppi oli meillä viel viimeyön, niiden piti lähtee heti aamulla aikasin,samalla ku tytsy lähtee kouluun. Laitoin tos kahvit ja aamupalat valmiiks mut tääl koko jengi nukkuu -mä vaan muksujen kaa hereillä. Ehkä mä sit raivaan noi pois ku viiti koko päivää huoneenlämmössä pitää. :/
Vähä muuten huvittavaa toi miehen toiminta, aina ku ollaan äitisä luona ni ihme show et tekee koko aika jotain ja näyttää et on hirveen aktiivinen kotihommissa, lasten kaa tms -jos tarvii äitilleen esittää ni jatkais sitä esittämistä myös sillo ku äitisä täällä, ei ehkä muuten kauheen uskottavaa..

Näin viime yönä unta et tapeltiin miehen kaa jostain selvittämättömästä asiasta ja sit ku aamulla heräsin ni valmiiks metrin leka otassa :D

joulutorttuja tahtois kans!!! pitäsköhän... viel ku kuitenki pakko käydä kaupassa tänään... kuinkahan paljon vähempi ois mitään mielitekoja jos ei ois tätä palstaa :D :D

pikkumökö + pp 23+2
 
  • Tykkää
Reactions: Vanillac ja amie88
Taas ootte laittaneet aivan ihania masukuvia! :heart:

amie88 Mä tein ekan satsin joulutorttuja varmaan jo lokakuun lopulla! :D Iski vaan HIMO! :D

Joululahjat Suurin osa on jo hankittu! Joka on kyllä todella ihmeellistä ku yleensä jää viimetinkaan. Viimevuonna taisin ostaa viimeisen lahjan 23.12 :D Mut mulla onki tilipäivä 23. päivä niin se selittänee kaiken :D

Pissalla ravaaminen Mä kans joudun käymään jatkuvasti, ku tuntuu et rakko ei tyhjene kunnolla ja tulee vaan joku pikku liru:headwall: Mulla auttaa vähä et nojaan taaksepäin ja nostan mahaa. Joku sen täällä vinkkaskin, kiitos siitä! :)

Name It:in vaatteet Mä tykkään ihan hirveesti niistä! :) Joitain tuli reissussa ostettuakin. Harmi ku täällä tuppukylässä ei myy mikään liike niitä.

(.) Eilen oli ihan perse päivä. Miehen kans hirvee riita. Hyvä etten lähteny käveleen, mut nyt onneksi rauha maassa. Mulla on vaan ihan hirveen huono omatunto ku poltin vitutuksissani tupakkaa. En nyt montaa, ehkä 5, mut kuitenkin :( Ihan hirvee tunne ku imee myrkkyjä itseensä ja toinen potkii mahassa :'( En tajua miks piti polttaa :ashamed:

-Pätkis- +Helmi :heart: 24+2 (olin laittanut eka et 23+2 :D )
 
Viimeksi muokattu:
Joululahjat: kaikki hommaamatta ja mietityttää millä rahalla ne hommaan... mieheni on hoitanut talouttamme muutaman kuukauden ja se kyllä huomaa tilanteen normalisoitumiseksi menee seuraavat minun kaksi tiliä joten hyvää joulua vaan... no nyt minä hoidan ne joten mies pysyköön ruodussa sillä raha polttaa reiän lompakkoon saa uskomattoman määrän rahaa palamaan hetkessä... no nyt minä hoidan et tiedän missä mennään ja mihin ollaan menossa ja paljon minulla todella on rahaa... hänen mielipide on että minä jätän liian vähän elämiseen kun hän taas laittaa elämiseen ja maksaa sitten karhuista vasta laskut käääk mua niin hermostutti.

Pissalla: tulee käytyä päivisin ja paljon ja olen koettanut juoda päivän aikana runsaasti, öisin ei onneks tarvitse pissalla käydä. Olen huomannut että pieni etukone ja selkä oikein hyvässä ryhdissä pissa tulee paremmin selän kun suoristaa tulee paino vissiin suoraan rakon päälle.

Pätkis: voi tiedän niin ton tupakka jutun... nyt olen vahvassa vireessä etten sitä suuhuni laita...ihan ihme henkinen riippuvuus siinä ollu liittyy niin paljon tiettyihin tilanteisiin ja niitä tilanteita muuten arjessani löytyy, harmittaa kyllä miten se on ollut olevinaan niin moneen asiaan ratkaisu ja nyt on opeteltava sitten ilman sitä uusi elämä. Mut voi sitä huonon omantunnon määrää mitä kärsin jos satuin sauhut vetämään ja suorastaan masennuinkin siitä. No nyt on hyvät fiilikset ja toivon että tämä on se viimeinen lakko mikä minun tarvitsee aloittaa... voi sitä terveyden ja rahan säästöä mikä siitä seuraa.

Mie ootan niin kamalasti äitiyslomalle siirtymistä reilu kuukausi töitä ja sitten talviloma viikko jonka päälle jään kotiin :heart: paperit odottavat työpöydällä palkkatodistusta joka tulee ensi viikolla ni pääsen joku aamu Kelassa pyörähtämään. Haluan viedä ihan tiskille asti että voidaan katsoa mitä puuttuu ja oonko osannu lukea ja kaikki kohdat täyttää.

Sokeriseurantaa on nyt sitten tehty muutamana päivänä mittailtu ja hyvältä näyttää, neuvolassa sitten kontrolloidaan ja pääsen ultraan sitten varmistamaan onko meidän pikkuinen pikkuinen. Mukavaa viikon alkua voi kun lunta tulisi ja valaisisi alkaa tuo pimeys olla jo niin surkeaa.

Minnarun&rinssi 24+5
 
Joululahjat Täällä on melkein kaikki ollu hankittuna jo muutaman viikon! Ihan muutama juttu vaan puuttuu :) Rahaa menny reilut 200, et ei onneks sen enempää vaikka lahjoja on paljon.

Minnarun Älä muuta sano, lunta ja vähän äkkiä! Mikä ihmeen marraskuu täällä Oulun alueellakin, pitäis olla jo lunta..

Pätkis Voi ei.. Älä polta! Mä poltin 10v ja nyt ku tulin raskaaks ni en oo koskenukkaan tupakkaan heinäkuun jälkeen..

Joulutortut Täällä syöty 4 pellillistä! Mulla on niihin HIMO!!! :)

Raskausmahaa rakastetaan täälläkin. Just miehelle eilen sängyssä sanoin, et mua harmittaa hirveesti, et mies ei koskaan saa tietää miltä tuntuu ku jokin elävä juttu potkii sun sisällä. Sit miehelle harmittelin, et tosi kurjaa, et tän raskauden saa koko elämänsä aikana vaan max.4 kertaa :( (Meille ei taida tulla enempää ku 4 jos edes niitäkään saadaan) Onko muut ajatellu samanmoisia?

katjuska kerro ohje!! Täällä torttuhimonen :)

Ihania massukoita Millalla tosi sievä :)

Jos osuuspankin lakko alkaa niin saan äidin ja isän tänne :heart: Tarkotuksena oli äidin kanssa leipoa meillä jouluksi laatikot ja rieskat valmiiksi :) Perjantaina olis sit tarkotus mennä edeniin kylpylään yöksi murun kanssa jos porukat siihen mennessä lähtee. Lauantaina sit miehen firman pikkujoulut, voi että hauskaa luvassa :)

kn&tyyne 25+3
 
  • Tykkää
Reactions: Sipsunen
Huomenta!

Ihanaa, täällä on pakkasta (huimat 1C) ainakin vielä toistaiseksi. Odotin meinaan jo kunnon vesikeliä aamuksi, kuten pelottelivat. Tulisi jo lunta ja mä niin toivon, että tulisi valkea joulu!

Susanna: Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta :flower: Mäkin tykkään violetin ja luumun eri sävyistä. Tytöllä onkin aika paljon sellaisia vaatteita ja se nuo värit sopii hänelle tosi hyvin. Tykkään myös yhdistellä värejä ja käyttää vaaleanpunaista lisänä, mutta koko pinkki ei ole munkaan makuun.

Name itilla tosiaan on kivoja vaatteita ja sitten Espritillä on myös ollut tosi kivoja. Aika paljon on myös Henkka maukalta ostettu nyt kun tyttö on isompi. Niiden bodyihin ja ihan vauvan vaatteisiin en ole ollut tyytyväinen.

Pissalla saa tosiaan ravata yhtenään ja monesti tulee juurikin vain pieni liru, vaikka tuntuisikin olevan kova hätä. Ärsyttävää, etenkin iltaisin.

Joululahjoista ollaan tehty valmiiksi listaa ja mennään niitä ostamaan sitten kerralla kahdestaan kun isovanhemmat katsovat tyttöä.

Kohta se on jo joulukuu! Pääsee vihdoin leipomaan ekat tortut (olen koittanut hillitä itseäni siihen asti) ja laittamaan muutenkin joulun tunnelmaa. Mistähän kävisin pöllimässä kuusen oksia joulusaunaan... hmmm. Kiitos siitä vinkistä Pööppis!

Ihania masukuvia olette laittaneet. Juuri huomasin etten ole vielä ottanut AINUTTAKAAN kuvaa masustani tämän raskauden aikana! Piti ottaa silloin 20+0, mutta jotenkin se vaan on jäänyt. Nyt pitäisi ryhdistäytyä, että saisi napattua edes pari kuvaa muistoksi ja vertailukohdaksi ekaan raskauteen, jonka aikana sitä masua tuli kuvailtua ahkerammin.

Meidän pikkusisko on ottanut varmaan hurjan kasvupyrähdyksen, kun masussa äy sellainen myllerrys. Eilen illalla maha ja napa pomppi ihan tosissaan kun neiti pisti potkutellen :D

Liikeitä tuntuu nyt paljon enemmän, kun neidillä on voimaa enemmän ja istukka ei enää vaimenna liikkeitä yhtä paljon. Ihan hassua kun ei ole tähän mennessä tuntenut kuin satunnaisia liikkeitä ja nyt ihan parin päivän aikana on mahassa alkanut käydä hurja myllerrys.

Sipsunen & pikkusisko 23+3:heart:
 
Ärsyttää ku en saa mitään aikaseks ja ois vaikka mitä hommia -yäk!! mut ku ei vaan jaksa- sellaset 4h päikkärit ois kivat.. Nää vapaapäivät on stressaavia!

Ja tota hiton lunta vaan sataa :headwall: miks sen täytyy aina tulla kerralla??!! Lisää hommaa tälle päivälle :/

Kai se vaan täytyy jotain yrittää saada aikaseks ku ei nää hommat tästä narisemalla vähene..valitettavasti!!
 
Voi, mä oon kateellinen lumesta! Täällä alko just sataa jotain ja se EI OLE lunta :kieh: Arvatkaa kuka saa pestä kuraisen koiran ja sitten kylppärin lenkin päätteeksi...huoh. Ei mitään mun lemppari hommaa muutenkaan, niin saati sitten mahan ja kärsimättömänä syöttötuolissa kitisevän 1veen kanssa.
 
Mä kans aamulla ekana säntäsin ikkunasta kattomaan, ku maa on valkoisena, niin paskat!! Mä oon niin kyllästynyt tuohon pimeyteen ja harmauteen!!

Ruska En todellakaan polta enää. Tuli niin huono omatunto, että joutuisin varmaan märyn kans polttaan jos polttaisin. Mä kans lopetin sillon samana päivänä ku sain plussan 13 vuoden tupakoinnin jälkeen. ja silloin kun oli kohdunulkois epäily (tai sitähän pidettiin lähes varmana), poltin pari hermotupakkaa.
 
pikkumökö Oon niin KADE siitä lumesta! Täällä mentiin jo plussan puolelle, tiet on valkoset mut nurmikkokin ihan vihreä :(

pätkis :)

Ois paljon helpompi just tuon koiraki kanssa kun maa olis jäässä. Arvatkaa vaan onko mun olkkarin valkoinen matto täynä tassun jälkiä.. :(
 
ruska Tervetuloa kolaamaan tosta meiän pihasta toi reilun parin sadan neliön pakollinen alue ni tuskin enää harmittais vesisade :D :D ja lunta tullu sellanen reilu 5cm et siihen oikeesti jo "uppoo" niin et kengät ihan märät :/ + et ärsyttää lähtee ajelee kauppaan ku teitä tuskin aurattu ja on pirun liukas..

En oo siis tänään tehny vielä yhtään mitään!! Lahna mikä lahna! Mut onneks se ei oo keltään muulta ku multa pois... onneks mies lähtee töihin ku tuntuu etten saa mitään aikaseks ku se pyörii jaloissa ja mua vaan alkaa ärsyttää sen pyöriminen ja sit ei huvita itekään tehä mitään. eli kohta olen reipas....heh heh...

jos palkaks (sit ku saan ensin mun kaikki projektit tehtyy...) niitä joulutorttuja...
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Voihan ihanuus, täälläkin sataa lunta !!:heart: Käytii aamulla vaunulenkillä
Jimin kaa ja oli kyllä aikas ihanaa, kun pikkuinen pakkanen nippaili naamaa :)

pätkis: :hug: Älä suotta syyttele itteäs, vauva voi varmasti loistavasti muutamista savuista huolimatta- jos nyt raskauden aikana kerran tai pari erehtyy polttamaan, niin se anteeks annettakoon. Miekin otin lauantaina muutamat savut, kun tuparit menivät perseelleen ja pää meinas räjähtää. Tottakai itellekki tuli morkkis, mutta tehty mikä tehty. Tiedänpähän tehneeni väärin, mutta ei sitä pidä jäädä stressaamaan, vaavikin tykkää varmast enemmän, kun äippä ei ressaile liikoja.. :)

Joululahjoja en oo ostanu vielä ainuttakaan, vois alkaa pikkuhiljaa miettii lahjalistan tekoa.. :) Vanhemmille ja sisaruksille tehrää varmaa jonkinmoiset joulukorit.

Larelle myöskin :hug: Tosi tahditonta käytöstä siun neukkulassa, pistää
suututtaan tollaset vatipäät ! :(

Voihan mahat, ihania kumpuja !! :heart: Ja uutukaisille tervetuloa ! :wave:

cherrrye ja muwu 24+2
 
Voi vitsi mä oon jotenkin niin joulu henkinen ihminen, että odotan enemmän ku mitää jotta saatais LUNTA tänne vantaallekki =) !

Huomenna pääsen viemää kelan paperit kelaan ja sit ei muuta kun mamma pakkausta odottelemaan kauanko sen saapumises yleensä kestää? :O

Ja päätettiin tänään, että otetaan se kämppä ja parhaamme mukaa yritetään siinä pärjätä niin pitkää ku taas tulee joku parempi eteen TAI saadaa pankista ihan laina asuntoa varten =)

Joululahjat kohta alkaa kauhee stressi sitten niidenkaa, veljen pojat on ihan hulluina AUTOT krääsää ja veljen tyttö HELLO KITTYY, niillä näköjää halvin maku :D Ja enhä minä nyt voi tädin rakkaille tuottaa pettymystä ja olla ostamatta jotain tohon teemaan liittyen :p
Ei vainskaa, nää pienemmät on onnellisia ihan siitä vaikka sais vaan tyhjän paketin, mut sit nää isommat ei välttämättä niin tykkäis :D

Nittta & poitsu 21+6 :heart: Huomenna POKSUU
 
Ruska Tässä ohjeessa tehdään taikinajuuri eli on vähän isotöisempi kuin normi voitaikina mutta tällä ohjeella onnistu tosi hyvin ja kohosivatkin jopa :)

1,5 dl maitoa tai kermaa
1/2 palaa tai 1/2 pussia hiivaa
1 muna
3,5 dl jauhoja

Nämä sekoitetaan keskenään ja laitetaan jääkaappiin päiväksi tai yön yli.
Sitten lisätään:

500gr voita
3,5 dl jauhoja
1/2 tl suolaa

Vaivataan hyvin ja leivotaan torttuja, pasteijoita, viinereitä
:)

Pätkis joo ei kannata tuntea huonoa omaatuntoa, itekki olen sillon tällön savut vetäny kun hermo on menny. Kun kuiten suurimman ajasta on polttamatta niin nou hätä :)

Täällä oli eilen -15 astetta pakkasta ja tää mamma nautti, oli sen verran tullu lunta että sai tyttöäki vetää pulkassa. Nyt ei ole enää kuin -3 mutta lunta on vähän sadellut. Loppuviikoksi näyttiki sitte vasisadetta joten taitaa sulaa nämä lumet vielä pois :(

Katjuska ja Onnimanni 25+2:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: cherrrye ja mesisa
joululahjat jotain pientä hankittu lapsille, odotan veronpalautuksia jotka tulee toinen päivä joulukuuta nii heti seuraavana päivänä suunnataan ostaa suurimmat lahjatoiveet, niitä on tullutkin. mun äidille ja miehen vanhemmille hankitaan vaa nätit joulukukat, näin ollaan aikuisten kesken sovittu. ei tarvi mitään turhaa roinaa hankkia.

ruska mä just eilen puhuin kans miehelleni et kuinka paljon he menettävät kun eivät voi kokea samaa kuin me naiset, tuntea sen pikkusen kasvavan sisällä ja ne liikkeet tuntea sisältä päin.... siihen mies vaa kommentoi et saa sentään tuntea ulkoapäin.

lumi täällä myös ootetaan lunta kuin kuuta taivaalta. olis se paljon ihanempaa kuin tää pimeä synkkyys, mä tykkään peuhata lasten kaa ulkona kun on lunta. tiedän kyllä et et kun sitä tulee enemmän kuin tarpeeksi nii sit sitä taas kiroaa ku meidän pihassa riittää lääntä, onkin kiva lingon kanssa tapella lunta pois ja meidän mäki tänne pihalle on nii pitkä et joka talvi mun auto on aina solmussa keskellä mäkeä ja mies saa sen tapella ylös asti.

tupakan poltosta ite en siis polta ollenkaan mut siskoni on himo polttaja ja se poltti silloinkin kun raskaana oli ja ei edes yrittänyt vähentää, samalla lailla askit hävis kuin muutenkin, silti lapset terveitä. mun mielestä on hienoa että yritätte olla polttamatta mutta ei se muutama silloin tällöin pahasta ole. mistä tietää jos parempikin et saa hermot tasattua kun ei se kova hermoileminenkaa ole hyvästä.

pepper& masuasukki 25+6
 
  • Tykkää
Reactions: -ruska- ja cherrrye
purkilot haettu ja huomenna viemään niit labraan. Menin työterveyden kautta niin tekevät suorilta viljelynkin. Kahtotaan nyt sit onks mittää. ihme oireit kyl ku ylävattakivut ja pahoinvointikin lisääntyy koko ajan. Toivottavast ei vaan oo mitää alkavaa raskasmyrkytystä. :O

Mun täytyy sanoo et kyllä se tupakointi varmasti aina vaarallista sille vauvalle on vaikka sitten terveenä syntyisikin. Vähintään nikotiiniriippuvainen. Siis jos joku nyt kerran pari savut vetäsee raskauden aikana niin tuskin se vielä on mitenkään vaarallista, mutta jatkuva polttaminen raskauden aikana on mun mielestä hyvin tuomittavaa. Kyllä sen verran pitää ajatella sitä vauvaa eikä vain itseään. Mutta mä olen muutenkin hyvin tupakanvastanen ite ja meillä mies kun polttaa jokusen tupakan päivässä (yrittänyt lopettaa jo useemman vuoden ja tosiaan vähentänyt aika hyvin kyllä..) niin sillon kun esikoinen oli pieni ja nukkui meidän kanssa samassa huoneessa niin jos mies poltti illalla niin ei ollut yöksi mitään asiaan samaan makuuhuoneeseen. Sen verran uskon siihen et se hengitysilman mukana tuleva häkä on vaarallista vauvalle. Mulla on itellä aika paha astma joka on pahentunut sillon kun oma isäni poltti kun asuin kotona jotenka en mitenkää ihan kevyesti suhtaudu senkään takia tuohon tupakointiin.

Mä en jotenkin osaa nauttia tästä raskaudesta nyt samalla tavalla kun on hieman epätietonen sen kystan takia. Toivottavasti se ois lähteny tai ainakin selkeesti pienentyny seuraavaan ultraan mennessä et uskaltais taas nauttia tästä. :)

4D ultraan ei pitäny mennä mut sit kyl harkitten asiaa uudestaan jos ei oo pienentyny. Esikoisesta käytiin ja oli kyl hyvä käynti.

Lunta ja joulua täällä kans ootellaan kovin. :) Kesä on mun lemppari vuodenaika, mut on lumikin ihanaa. :) Opetettiin koira viime talvena jo vetämään pulkkaa joten kun lunta tulee niin saa tuota esikoista vetää pulkassa sitten. :)

Chevanne 21+2 ja Niko 1v3kk
 
tupakan poltto Mää oon kyllä TÄYSIN nollalinjalla tupakan suhteen vaikka itekkin oon ollut tupakoitsija!

Täällä suklaakakku uunissa ja sämpylätaikina nousemassa. Josko vielä illalla tekasis tuon torttutaikinan jääkaappiin jos ainekset löytyy :p Kauhee mikä herkuttelija mäki oon.. No, onneks mies sentäs lupas et käydään lenkillä jahka nää jutut valmiita! :)

kn&tyyne 25+3
 
Anteeksi, pakko kirjoittaa pinoonne, vaikken tänne kuulukaan...;) Haluan kirjoittaa sinulle Chevanne!

Tuosta kystasta siis. Tarkoitat varmaan plexus kystaa? Kun odotin meidän tyttöä, rakenneultrassa näkyi tuollainen löydös, ja meillä vieläpä molemmin puolin. Huolestuin TODELLA, olin aivan hädissäni. Täällä ei tarjottu edes kontrolliultraa. Olisi kuulemma pitänyt olla muitakin löydöksiä, jotta sen olisi saanut. Soitin äitipolille kuitenkin uudelleen, koska en saanut asiaa mielestäni, vaikka sieltä sanottiin, ettei tarvitse menettää yöuniaan ja yksittäislöydöksenä viaton juttu. Sain kuin sainkin lääkärin tekemän uusintaultrauksen parin viikon päähän. Kystat olivat lähes hävinneet siinä vaiheessa. Lääkäri sanoi, että vauvat ovat yksilöitä jo sikiöstä saakka ja joillakin nämä kystat eivät vaan ihan rakenneultraan mennessä häviä, vaikka näin yleensä käy. Pikku hiljaa aloin saada mielenrauhan (lääkäri siis tutki myös kaikki rakenteet tarkasti uudelleen). Joskus harvoin se loppuraskaudessakin tuli mieleen, mutta ei enää niin ahdistanut. Netistä luin kaikki ulkomaalaisetkin tutkimukset asiasta. Ja ainakaan kotimaisista lähteistä en löytänyt yhtään sellaista tapausta, että pelkät plexus kystat olisi olleet merkki mistään vakavemmasta häiriöstä. Eri asia, jos löydettäisiin myös muita poikkeavuuksia. Kehoittaisin sinua oikeasti nauttimaan raskaudestasi!! :heart: Itse tuhlasin useamman, ainutlaatuisen viikon rakenneultran jälkeen siihen murehtimiseen. Eikä sille mitään mahda, että asia mietityttää, mutta täysin terve, ihana tyttö syntyi! :)

Oltiinko muuten samassa elokuisten 2010 pinossa?

Muoks: Saattaisin muuten olla tässä pinossa, ellei raskaus olisi päättynyt keskenmenoon (la olisi ollut maaliskuun viimeisinä päivinä). Sitä suuremmalla syyllä, nauttikaa masuistanne!! Itse vielä ajoittain suren sitä etten saanutkaan vauvaa ensi kevääksi..:'( Mutta jospa saisimme jo seuraavan pitää.
 
Viimeksi muokattu:
tupakointi minä myös tupakoin ennen plussaamista. Sinä aamuna kun tein testin.. heräsin, menin koirien kanssa ulos ja poltin viimeisen tupakkani, kun sitten sisälle pääsin lenkiltä kävis pissalla ja plussa sieltä tuli ja sen jälkeen en olekaan polttanut.
joskus on tehnyt mieli mutta olen kuiteski aina ajatellut etten ota edes savuja etten repsahda sitten aina välillä ottamaan savuja :p


joku sano että menee 4d:hen ens viikolla?? minä myös! vaikka se maksaakin aika paljon niin mun täytyy saada varmuus että siellä se tyttönen sitten varmasti on ja kun tosiaan se meiän kättärillä ollut rakenneultra oli niin surkea ettei nähnyt oikeen mitään.

ahh onneks kohta voi mennä nukkumaan ja sitten onkin jo tiistai! :)
 
Pööppis
mulla on kans periaatteet, et jos vauvaa odotetaan,ei vedetä tupakkaa, ei viinaa, täys nollatoleranssi. Siis oon sitä mieltä että kaikkien pitäs näin tehä, mutta onhan noita kaveripiirissä niitäki jotka sauhutelleet odotusaikana.
JA nyt sit miun nollatoleranssi lipesi vklna. Join puolikkaan lasin kaljaa, et alkas väsyttää, et sais unta,ja alkoihan se väsyttää. Tuli huono omatunto, mut sit perustelin,et ei se yhestä desilitrasta voi vauva mennä pilalle.
Eli enää en voi jeesustella että pitäs nollalinjalla vetää. Monihan kuuluu punkkuakin ottavan sillon tällön odotusaikana.
Ja tosiaan jos äidillä jumalaton stressi,niin ei se voi vauvaa tuhota jos muutamat hermosauhut joku vetäsee.

Huh huh kun ramasee nyt, touhuilin koirien kanssa vielä äsken pihalla reilun puol tuntia, ihan lumisotasta oltiin :D
Ja kävin saunaan kuusenoksia hakemassa. Toivottavasti irtois noista tuoksut. pitäs olla ISOja ja vanhemman kuusen oksia,et sais parhaimmat aromit :D
 

Yhteistyössä