H.o.p.e Mä ainakin suunnittelin muistavani tulevaa iskää, vielä en ole saanu mitään loistavaa ideaa
Noi tutit kyllä kuulostaa kivoilta! Mistä sä tilasit?
-Bambi- Oi vitsi! Isukki on varmaan innoissaan!
Susanna85 Sulla on tossa navan kohdalla samanlainen tasainen alue kuin mulla! Olen ajatellu, et kaikilla muilla on semmonen "kokopyöree", mut eipäs ookkaan!
Nittta Mä en tiedä mitä muuten maksais, muutamia satasia varmaan. Mä pääsen ilmaseks nyt kun eivät saaneet tosiaan 2D:llä kaikki tarvittavia juttuja näkyviin
Kiitos TYKS
Mimma] Mistä asti sä olet tuntenut liikkeet? Kun mulle ultraaja sano, että tässä tapauksessa voi mennä viel muutama viikkokin :O
Pikkumökö Ihana tuo miehes! Kuulostaa niin tutulta!
Me oltiin Tallinnassa joku vuosi sitten ja hotellia etsiskellessä eksyttiin vanhaan kaupunkiin vesisateeseen. Käveltiin infon ohi, niin totesin, että pitäiskö käydä karttaa pyytelemässä. Mies ei reagoinut mitenkään. Mentiin muutama sata metri eteen päin, niin mies pysähtyy ja toteaa: "Tos olis muuten ollu info, olisko pitänyt käydä siellä hakees kartta tai jotain?".
Täällä alkais olemaan lonkkakipuilua, ihan kun olis hirveetäkin treeniä pitänyt. Tosi inhottavaa.
Mariaja & Tyyppi 20+1