Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Pööppis: Raskauspahoinvointi voi tulla puolen välin paikkeilla takas. Mulle kävi näin ja aamupahoinvoinnit on back. Paitsi että mul oli kyl vaan parin viikon tauko tossa aamuoksujen välissä. :x

amie: ihana mies sulla!

sipsunen: tost tutista. tsemppiä vaan, neukkutäti sano joskus että 3 yötä on sellanen yleinen mitä itkee, ja jos on oikeen kovapäinen tapa ni 5 yötä. Mä olin varma että meil tulee vaikeeta just ku nukkumaan menessä tutti oli nii tärkee, mutta ehhei. Jätkä nukahti ilman mitään ongelmaa!
Eka vierotus kyl meni blörinäks ku poika sairastu tosi kovasti seuraavana päivänä ja tuntu että pakko antaa tutti takas, mutta onneks sit ku parani ni se tutin pois otto kävi ihan yhtä helposti ku eka kerralla. Sillon viel heitin kaikki tutit roskiin heti etten tuu katumapäälle...

Työ: Lähihoitaja olen, mutta nyt kotona esikoisen kanssa ja toivottavasti viel pitkään jos lapsia enempi tulee..

H.o.p.e Mä oon ainaki laittanu tähän pinoon yhen neulotun peiton ohjeen. Oli vissiinki lokakuun pinossa. tai sit tässä ihan alussa.

Uimapuku: Mä käytän biksuja ja käytin loppuun saakka myös esikoisen kanssa. Ostin vaan sellaset vähän tukevammat, en siis missäänn pikku pikku narubiksuisa vetele.. )

5uvi: Kyllähän ne yksityisellä ultraa varmasti vaan sukupuolen jo sä maksat!! Kannattaa kyl vertailla hintoja, niin ku varhaisultrassaki oli hintaerot 150 euroa!!
Mistä päin sä oot? Me asutaan tamereen ja hämeenlinna puolivälis ja mennään 4D ultraan hämeenlinnaan. sielä makso joku 150 euroa ja kelakorvaukset otettiin pois siel. Viikolla 27 tai 28 käytiin.

ja nyt sitten.. kuka tunnustaa että "omistaa" puolitoista vuotiaan pojan ja ukko on tällä hetkellä työmatkoilla saksassa? :p
Jos löytyy täältä ni meijän ukot on kämppiksiä. :D
Mies just meinaa soitti työmatkaltaan että sai kämppikseks jonku ukon kenen tytsyytäväl on la maaliskuun alussa.
Ois aika hauska jos vaimoke kirjottelis tässä pinossa. Siinä vaihees ei vois sanoa ku että voi jumpe maailma on pieni!

Nyt nukkumaan että jaksaa taas olla pirtsakka huomen aamulla.. :D

susanna 21 poks! (kai 21...)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Hoh hoijakkaa.. =/ Eilen illalla haaveilin tästä aamusta, kun saan nukkua jopa kuuteen asti..kun on ollut kaksi aikaista aamuvuoroa, ja herätys 5.15..No. Neitipä sitten tuli herättämään 4.30, ettei saa unta. Kiikutin tytön takaisin sänkyyn ja eipä se uni sitten enää tullutkaan! (siis mulle, tyttö kyllä nukahti..) mrrr...ärsyttää!! Tiedän, että tästä päivästä tulee töissä ihan tuskaa, kun väsyttää niin paljon. =(

Luin kyllä viestejänne ja jotain piti kommentoida..mutta unohdin jo..huoh..

moomin 20+6
 
Huomenta vaan kaikille! Voi jukra, pari päivää kun jättää väliin lukematta tätä palstaa ni saakin lukea aika monta sivua sit kerralla :) Mä kun olen niin pirun tarkka siitä jos seuraan jotain palstaa tai telkkarista sarjaa ni on kyllä jokainen kirjotus / jakso nähtävä! En tiedä liittyisköhän jotenkin horoskooppiini ( neitsyt kun olen) :whistle:

Pitäs ottaa aina paperi ja kynä viereen kun rupee tänne kirjottelemaan että sais kaikkien jutut nimimerkkien alle niin vois ehkä tarkemmin kommentoida :)

Täälä käytiin eilen neuvolassa, nyt on tullut painoa alkupainoon noin 8 kiloa, en valita yhtään :) kohdunpohjan korkeus oli neljän viikon aikana noussut 6 cm, eli nyt 20cm yhteensä :) verenpaaineet mulla oli hyvä ok.t ja hemppa kuulema täydellinen ( saas nähä kuinka kauan) :)

Oon tässä parin päivän aikana toljotellu itteäni puol alastomana peilin edessä ja ihmetelly ja ihastellu mitä kaikkea raskaus on mun kropassa saanu aikaseks! Mä rakastan mun pikkusta pömppömassua :heart: Kuinka ikävä sitä tulee sitten kun vauva on syntyny? Pelottaa että tulee ihan tyhjä olo....

Työ/opiskelu Oon ollut työttömänä heinäkuusta lähtien... opiskelin sitä ennen vuoden verran hotelli-ja ravintola-alaa ja rahanpuitteissa menin sit kesällä aluks kesätöihin pieneen siivousfirmaan mihin jäinkin sitten n. vuodeks puurtamaan...

Tänään suon itselleni herkuttelu/ostos päivän!

Nyt saa riittää :)

Jassu ja Rinsessa 21+6 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Laretzki
susanna85 Mä jo hetken aikaa aattelin, että minä! Mutta sitten luin uudestaan tuon puolitoista vuotiaan kohdan. Meillä nimittäin lähti kanssa mies eilen Saksaan työmatkalle. Kun se ei kuitenkaan muista kunnolla LA:ta niin ihan hyvin olis voinut sanoo noin :LOL:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Hopea
-Bambi- Ihanat vaunut!

KELAn papereista Kaveri, joka asuu Turun puolella, oli saanut raskaustodistuksen ja paperit käteen ja täytti sit paperit netissä ja laittoi itse sen todistuksen postiin. Katsotaan miten käy tässä muutaman metrin päässä Turun rajasta kun kunta vaihtuu :) Se selviää tiistaina \o/

Mua harmittaa kun se 4d ultra on perjantaina ja sit neuvola, johon täti toivoi myös miehen osallistuvan, on tiistaina. Mies ei pysty ihan kauheesti olemaan töistä pois, niin joutuu jättämään ultran väliin :( Onhan se jo kahdessa ultrassa ollut ja enemmän siis harmittaa hänen omalta kannaltaan, kun 4d on varmasti aika upean näköinen, niin hän ei pääse sitä näkemään. Viimeks kerkes ihan silleen, että sanoin, ettei voi mennä tällä kertaa niin kauan kuin viimeks (yli tunti). Joutui sitten kesken lähtemään kun hommaan oli mennyt 45 min ja loppua ei näkynyt :D

Ammatti Mä olen tarjoilija, eli aika tauotonta seisomatyötä koko ajan.

Hei miten ne kantokopat sitten, sopiiko kaikki kantokopat käytännössä kaikkiin vaunuihin? Vai pitääkö mun lähtee ostelemaan kantokoppaa ja ottaa vaunut mukaan :S

Uikkarit Mä änkeän itseni noihin mun tavinksiin ja sit kun en mahdu ja jos koen tarvetta uinnille, pistän biksut.

5uvi Pari viikkoa menee kuuleman mukaan äippäpakkauksen tuloon, tiedä sitten kun kyseessä on kuitenkin kela :D
Eikös se pakkaus ihan postiin tule, sieltä vaan pakettikortin kanssa hakemaan.

Mariaja & Tyyppi 21+2
 
Hei,
Eipä ole tullut kirjoiteltua. Viimeksi ilmoittelin itsestäni kun sain lv punktion tuloksia. Olen kuitenkin viikottain käynyt lukemassa ja onnittelut kaikille hyvistä ultra kuulumisista. Itsekkin kävin ultrassa muutama viikko sitten ja kaikki näyttäis olevan hyvin. Ultraavat vielä 1.12 tarkemmin sydämmen koska tuo seula hälytti niin ja tarkastavat vielä istukan sijainnin kun oli rakenneultrassa marginaalinen. Ilmeisesti tarkoittaa että liian lähellä kohdunsuuta. Kuitenkin rakenneultrassa ultraaja sanoi ettei sydämmessä näkynyt mitään poikkeavaa =) Eli täällä nyt vain odotellaan ja olotkin melko hyvät. Pientä väsymystä vaan ilmassa ja hermot riekaleina. Aina ollut nopeasti kiihtyvää sorttia ja arvatkaa vaan ku nyt kiihtyy kaikesta vielä nopeammin. No ei se mitään.... Mulle saa päivittää poikalupauksen. Josko väri osuu kohdalleen.....

Hyvää odotusta kaikille ja toivotaan, että vauvat pysyy matkassa pitkään.

Juupe ja pikkumies 24+2 (jotain)
 
Huomenia taas!

Bambilla nätit vaunut, itsekin tummanruskeista vähän haaveilen. :)

Joko te muut olette ottaneet talvitakin käyttöön? Tai no, pohjoisemmassa asuvat varmaan ainakin, mutta täällä etelässä? Ja millaisilla takkiviritelmillä meinaatte porskuttaa talven yli, vai onko teillä äitiystakki odottamassa? Mä mallailin eilen sitä tilaamaani mamaliciouksen takkia, mutta se tuntui vielä "liian" talviselta, joten pidin tuota a-linjaista trenssiä ja laitoin alle lämpimästi. Löysin netistä yhden vähän pidemmän äitiysmallisen villakangastakin käytettynä, mutta enpä tiedä kannattaako hirveästi hamstrata noin lyhyelle ajalle. Mun normitalvitakit ei kuitenkaan enää oikein mahdu mukavasti päälle, kun ovat aika slimmin mallisia.

Työ: Mä olen koulutukseltani YTM eli yhteiskuntatieteiden maisteri, en jaksa alkaa pää- ja sivuaineita selventää sen enempää kun ketään tuskin niin paljoa kiinnostaa. :) Mulla ei siis ole varsinaista yhtä tiettyä ammattia, vaikka olenkin tehnyt akateemisia hommia parilla eri ammattinimikkeellä lähinnä. Mulla on valmiudet tehdä aika monipuolisia hommia sekä yksityisellä että julkisella sektorilla. Viimeisin työpaikkani oli valtiolla, sitä ennen yhdessä isossa firmassa. Työttömänä tällä hetkellä, mutta opiskelen avoimessa yliopistossa yhtä toista alaa aikani kuluksi. Opiskeluaikana tein paljon palvelualan hommia, kaupan alalla lähinnä.

Nyt tää lähtee tekemään sämpylätaikinaa. :)

Vaniljarinkeli ja Pikkumies 24+3
 
Työ hoidan päätyökseni osto- ja myyntireskontraa. Päivät pitkälti koostuvat laskujen tekemisestä.

Tänään poksuu 21 rv! ja meiän vanhempi koira täyttää 4 vuotta. Huh ku se on jo vanha!

talvitakki olen ottanut mun mamalicious takin jo pari vk sitten käyttöön ja pk-seudulla asun :D Keskustassa on niin kylmä mun mielestä! No toisaalta yksi syy on että mun rinnat on kasvanu niin omat vanhat takit ei mahu kiinni rinnuksista varsinkaan niin että olis lämmintä alla. Tämän mamasin takin alle ei tartte vielä villapaitoja :)

4D me mennään femedaan 4d ultraan. Mun 2.uäseula kättärillä oli niin surkea että olen vain tyytyväinen että varasin femedasta ajan. se tulee maksamaan sen 172-175euroa kelan alen jälkeen. Olen rv 23+1 tuolloin jos oikein lasken :D

mitäs muuta.. en enää muista kun oli taas niin paljon tekstiä :D
 
Tutista vieroitus Heh, mä en luopunut tutista kokonaan kuin vasta 5 vuotiaana :LOL: Sitten kun aloin puremaan kynsiä aina kun katsoin jännää ohjelmaa, niin äiti osti mulle taas tutin, jotta en purisi niitä ja se auttoi :D

Neulominen Anoppi tekee peiton ja kaikki muut neulontahommat, niin mun ei tarvi edes yrittää, kun kuitenkin menisi puolessa välissä hermot ja tää 3 kuukautta ei enää ajallisesti riittäisikään. En siis osaa kuin virkata, jos enää sitäkään.

Tukes on testannut lastentarvikkeita, näissä on ollut isoimmat puutteet
Laitoin linkin vaan tukesin sivulle, jos tää vaikka toimis

Turvallisuusvinkkejä lastenvaunujen käyttöön - Tukes

Tiedoksi vain, jos joku jossain koittaa kaupata, tai kirpparilta löytyy. Tukesin testaamat vialliset tuotteet firmat joutuu aina korjaamaan/vetämään pois myynnistä.

Työ Ravintola-alan töitä täälläkin, jalkojen päällä pääsääntöisesti olen.

Bambi Mä kans oon miettinyt ruskean sävyisiä vaunuja :)

mariaja Mä ottaisin ne vaunut mukaan, jotta varmasti löytyisi sopiva koppa. Ei tarvi sitten monesti käydä vaihtamassa.

Koitin eilen pitää täysin vapaata töistä, mutta eihän siitä mitään taas tullut kun puhelin soi yhtenään. Tänään on sitten työpuhelin kiinni :)
Tänään oonkin saanut levätä, kun menin illalla 10 aikaan nukkumaan, heräsin 6:lta, käytettiin koira lenkillä ja menin takas nukkuun :D En oo pitkään aikaan levännyt näin hyvin.
Käpy on taas ollut ahkerana, muksinut ja muljahdellut masussa eilenkin pitkin päivää. Sillä ei edelleenkään ole mitään rytmiä.

hepuhi:heart:käpy 23+4
 
Viimeksi muokattu:
mariaja noi sun vaunut nyt alkanu kiinnostaa ku niistä puhuttu :D Pystysitkö kuvaa laitella? Ja yleensä lähes kaikki pehmeet kantokopat käy mut kannattaa ne mitat tarkistaa -emma on ainakin aika yleinen (+halpa)..

Kävin eilen työhöntulo tarkastuksessa..voi huh huh!! Enpä oo ihan just noin turhasti kuluttanu aikaani :D aikaa piti varata 2h ja mä olin alta puolen tunnin ulkona sieltä.. "noita verikokeita ei kannata ottaa ku hembbaa seurataan neuvolassa ja muut heittää raskausaikana" -aha.. "ootko kuullu hyvin? Nähny hyvin?" -juu juu... okei... sit piti täytellä tää samainen "onko sinulla jotain vaivoja"- kaavake ja se oli siinä... Ja tää aika piti varaa 5viikkoa sitten ku ei aiemmin vapaita!!! Ois voinu hoitaa puhelimessa koko jutun!! verenpaineet oli ainoo mitä se teki ja ne yllättäen matalat "pyörryttääkö sua usein?" -jep. -"no nouse ylös varovasti ettet kaadu.."

No mut ehdinpä käydä vähä shoppailee kirppiksillä, YKSIN (=ilman narisijoita :D ) , ja löytyki tosi paljon kaikkee. Osa hinnoista on vaan ihan naurettavia!! Mä en periaatteessa maksa jostain käytetystä bodysta 5e.. tai mä en tajuu miks ees viedä myyntiin vaatteita jotka on likasia ja kauhtuneita, ja sit niistä viel pyydetään pari euroo.. mulla yleensä jos ollu kirpparipöytä ni idea se et eroon pääsen eli hinnat 0,20-2e ja laitan myyntiin vaan niitä mitä itekin voisin ostaa.

työ lähihoitaja oon mut niitä hommii en oo tehny 2007 jälkeen ku jäin äippikselle, abc:n apinatarhassa siitä asti leikkiny työntekijää ja lähinnä raflapuolella ruokaa laittelen, välillä myös kassalla käyn sekoilee :D Eli myöskin täysin seisomatyö -tauot ku on se nopee syönti tiskipöydän kulmalla -eli näistä lakisääteisistä 20min + 12min ei tietookaan :D Ja päivät saattaa olla sen 11-12h..

talvitakki on ollu jo jonkun aikaa käytössä mut toi on tollanen vanha ohentunu only-takki -et oikeeta toppatakkii en oo vielä ottanu käyttöön -sit vasta ku on lunta eli on talvi :D Tosin toi mun only-takki ei oikein mee enää kiinni... ja työpaita on alkanu nyt kiristää!!! viime viikolla meni viel ihan hyvin mut nyt saa repii napit kiinni :/ täytys varmaan ettii isompi paita ku näyttää makkarankuorelta..

Jaahas josko sitä taas jotai tekis... pitäs noita vauvan vaatteita laitella... pesettekö muuten kaikki vauvan vaatteet? siis uudet ja käytetyt? nim.laiska äiti joka ei pese -tai siis oonhan mä noi 1v:n vanhat jo pessy ku ne on pois käytöstä jääny mut uusia en pese..

pikkumökö + paavo 22+4
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Pakko tulla vähän hehkuttamaan tänne :)
Aikasemminhan jo puhuin, että käytiin kattomassa asuntoo, muttei otettu.
Tänään sitten tuli ihan PARAS MAHDOLLINEN tarjous, hyvältä alueelta (paljon lapsi perheitä, omakoti-rivitalo aluetta) 3H+K+S ja 80neliöinen, okei vuokra on sen mukainen, mutta saako enään mistään tuollaista kämppää alle 800€? Meillä tossa olis vuokra 880€ !

Hei sitä pitikin kysyä teiltä viisaammilta, että voiko noi kelan paperit täyttää netissä ja sitten lähettää vaa r-todistuksen perässä? Tai olen joskus kuullu jonkun sanovan näin? :O

:heart: : ONNELLINEN NITTTA & POITSU 21+1 :hug:
 
Talvitakki: Mulla on jo käytössä mun H&M äitiys villakangastakki. Ulkoillessa (puisto, koiran lenkitys) käytän tällä hetkellä yhtä miehen kuoritakkia kun oma ei ole mennyt enää aikoihin päälle, tyköistuvaa mallia kun on. Odottelen, että ilmat kylmenisivät niin saisin ulkoilukäyttöön mun oman Joutsenen untsikan. Se menisi ainakin vielä kiinnikin ja on niin ihana. Sitten loppu talveksi mulla on ulkoilukäyttöön yksi vanha vähän isompi (ei niin nätti) untsikka.

ON:
Aamulla oli taas sellaiset sydämen tykytykset, että sai koko ajan vetää syvään henkeä. Tosi inhottavan tuntuista! Ei mulla ainakaan hempasta johdu, kun oli 138 vaikka en ole edes mitään varsinaisia rautalisiä käyttänyt (Multivitassa toki on vähän rautaa). Terkka meinasi, että verimäärän lisääntyminen pistää tykyttelemään.

Sipsunen & pikkusisko 22+5
 
Pikkumökö: Mä pesen vauvan vaatteet, mutta en silitä niitä. Esikoiselle silitin touhukkaana ennen syntymää kun niitä lipastoon laitoin, mutta sen jälkeen en ole vaivautunut. Tytölle en enää kyllä pese uusia vaatteita kuin satunnaisesti. Joskus otetaan vaan suoraan käyttöön.

Nittta: Mulle ainakin neuvolassa sanottiin, että voin valita täytänkö paperit käsin vai netissä. Eli onnistuu.
 
nittta Ootteko miettinyt että noin isolla vuokralla maksais jo tosi hyvin omaakin asuntoa pois? :) Onhan se tietty iso asunto että joutuuhan sellaisista maksamaankin sen mukaisesti..

Pikkumökö Mä oon pessy kaikki vauvan vaatteet, ja myös silittänyt. Mut tuo silittäminenki vaan sen takia että saan aikaa kulumaan :D Muuten oon maailman laiskin silittäjä varmasti. Tuskinpa enää seuraavien pesujen jälkeen silitän, eipä varmaan ois aikaakaan.

Talvitakki HM:n puolijoukkueteltta. Eli siis mammatakki. Muutaman kerran jo pitänyt laittaa päälle, vaikka hikeä pukkaakin koko ajan :D

Työ Puuseppä..

(.) Otetaan vastaan normaalit unirytmit!! Siis voi v*ttu taas viime"yötä"! Heräsin 04.30 vessaan, ja sain unen vissiin joskus 07.30 märyn ja raivoamisen jälkeen, ku väsytti ja turhautti niin paljo, mut uni ei tullut. Luin ja kävin aamupalalla vaan ei.. Sit heräsinki 11.15 että näin meillä!

-Pätkis- +Helmi 23+4
 
-pätkis- : Ollaan me mietitty tota, mut ku tosiaan en usko, että pankki myöntäis meille asuntolainaa vielä ku mä kuitenki opiskelen vielä ja kohta jään äitiyspäivä rahojen ehdoille :/ Mut joo siis oman asunnon hankkiminen on ollu mielessä jo jonkun aikaa kuhan sopiva tilanne vaan tulee kohdalle :)
 
Vuokra-asunnot En iki kuuna päivänä suostuis maksaan yli 500e vuokraa kun voi ostaa asunnon/talon ja maksaa omaa pois! Tuolla 800e maksais asuntolainaa enemmän ku hyvin pois. Anteeksi kärkäs mielipide :)

aa, pätkis olikin esittäny jo asian :)

Yöunet Täällä nukuttu ilta 10 aamu puol 10.. :whistle: Pää ennemminki sekasin tästä unen hirveestä määrästä.. :)

Talvitakki on käytössä, kun oli -4 pakkasta, oli niin KYLMÄ! :) Nyt mahtuu nipin napin mun espritin musta untuvatakki. Ostan äippätakin sit vasta kun omat ei oikeesti mahdu kiinni :)

Ihanaa, n. 3vkoa ultraan! "onneksi" tuo istukka lähellä kohdunsuuta, ni pääsee näkeen pikkusta.. :)

Kiitos uikkari vinkeistä. Taidan tilata jotku kivat bikinit tai sit tuommosen tankini mallin :)

kn&tyyne 24+5
 
-ruska- sä oot enemmän ku oikeessa, mut me ei vaan olla viel löydetty vuokra kämppää mis ois max 500€/kk. Mut siis joo jos sais lainan ni joha otettais se kiljuen, mutku ei viel saada :/ Kiitos mun tulojen.

Yöunista ollu näköjään puhetta, mulle se on ihan vieras käsite nykyään!? En ymmärrä miten mun rytmi oin tähä menny o_O Valvon yöllä ja päivällä nukun ;s
 
nittta Hö.. Me oltiin hetki vuokralla joskus ja vuokra oli reilut 400e. Mies onneksi oli tuollon "aikunen" ni hoksattii sit et eihän tässä oo järkee. Nyt talolaina yksin miehellä kun mä sillon vielä opiskelin :)
 
Turvallisuusvinkkejä lastenvaunujen käyttöön - Tukes

Tässä uusi linkki, tän pitäs toimia.

nittta Me maksetaan saunallisesti kolmiosta vuokraa 748 euroa ja tämä on luhtitalo. Mun mielestä tuo vuokra ei oo kova rivarikolmiosta.

Oma kannattaa hommata mun kokemuksella vasta sitten kun on varma että pysyy nykyisessä kaupungissa sen 5-10 vuotta. Me ehdittiin asuun just se 2 vuotta omassa asunnossa, ennen kuin päätettiin muuttaa pois kyseisestä kaupungista. Jäätiin rahallisesti tappiolle, mutta henkisesti voitettiin :D
Eikä se oo kivaa maksaa lainaa asunnosta jota ei enää ole vuokran päälle, tai toisen lainan päälle.

Me ei ostettu omaa täältä, koska täällä on kamalat myyntiajat ja vuokralla on helpompi asua kun ei tiedä missä taas ollaan kahden/kolmen vuoden kuluttua :D
 
Mä en kans suostuis vuokra-asunnosta maksamaan liikaa.. Yli viiden sadan vuokrat kuulostaa minustakin aika koville, ehkä siksikin kun täällä nuo vuokratasot on hivenen matalempia kun esim. etelä-suomessa päin ja oon tottunu nuihin. Mutta jos taloudessa on vara maksaa vähän isompaa vuokraa ja jää elämiseenkin rahaa nii miksi ei sitten asuisi niinkun mukavalle tuntuu vaikka sillä isommalla vuokralla. :) Ja esim nittankaan tuskin on tarkotus asua koko ikäänsä "kalliissa" vuokra-asunnossa.

Minä kaivoin tänä aamuna oman toppatakkini kaapista kun lähettiin tytön kanssa puistoon leikkimään.

Me ollaan nyt jonkin aikaa nukuttu aika hyviä yöunia minäkin 10 tuntisia öitä ja nyt on tuntunu sille et aina väsyttää. Jostain kuulin, että liika nukkuminenkin väsyttää, et pitäisköhän kokeilla nukkua vähän vähemmän vaihteeks. :D Vois kokeilla laittaa kelloo aamusin soimaan ja saada ihtesä sängystä ylös aijemmin niin kerkeis ehkä juoda rauhassa aamuteet ennen kun tyttö herää.
Mä meinasin kans käydä uimassa ihan pikineillä kun ei vielä ainakaan oo raskaus arpiakaan tullu. Napa kyllä rupee pikku hiljaa pullahtamaan mahan tasalle, mut vielä ainakaan ei oo kovin ällön näkönen et senkin puolesta kehtais vielä mahaansa näytellä pikineissä. :D

-Bambi- noi vaunut on niin ihanat. Minäkin oon nyt tykästyny kauheesti kaikkeen ruskeeseen. Niin vauvan vaatteissa kun tavaroissakin. :) Meillä on muuten samanlaiset vaunut, mutta kangasosat on mustat, joissa on ihan vähän punasta ja hopeeta. Ja runko on vaalee harmaa.

22+1
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä