5uviIlmeisesti äippäpakkauksen saamisessa ei mene kauaa, noin 2vkoa.
Tai ainakin muiden maalismammojen kokemuksta, itellähän niitä ei siis vielä ole.
On varmastikin tapauskohtainen mut luulisin, et ei siinä kovin montaa kuukautta maksimissaankaan vois mennä.. :O Mut no joo, mie vaan luulen.
Mutta mietin, kun jätin tänään ton Kela-hakemuksen, niin jos se nyt tulee kahden viikon päästä, niin mehän ollaan vielä reissussa. Et
miten äispäpakkaus toimitetaan, haetaanko Kelasta vai postista vai tuoko posteljooni sen ovelle?
Hui,
uintihan on hyvä harrastus näin raskauden aikaan!
Go kaikki uimarit!
Mie oon vaan tosin niin luuseri uimaan eli en tykkää siitä yhtään, niin en oo ajatellu hommata erityisesti äippäuikkaria.
Neulomisesta Muistaakseni
susanna jätti sen ohjeen siitä peitosta!
Ja löytyy muistaakseni
lokakuun topicista se ohje.
Miekin neulon peittoa ja tuntuu, ettei se ikinään valmistu!
Oon menossa nyt ns. siinä tylsimmässä vaiheessa eli kun ei oo enää jälellä mitään muuta kuin oikein/nurin/o/n -kerrokset (+tässä on lisäks aina oikein reunat), niin jotenkin on nyt jääny vähemmälle neulominen. Toki vaikuttaa tää muuttokin, mut joo, mieluummin nyt neuloisin jotain töppöstä tai kietaisupaitaa kuin tuota peittoa.
Lisäks vielä kun neuloin 0,5 isommilla puikoilla kuin ohjeessa, niin siitä tuli nyt sit vähän isompi, mut toisaalta ei haittaa, lisääpähän käyttöikää. Tuohon samaan sarjaan olis myös tyynykin, mut en varmaankaan tee sitä, kun sitä tyynyä ei suositella käytettäväksi, niin mitä sitä turhaan. :O
Hmm, mut ilta jatkuu taas pahvilaatikoiden merkeissä (tai ainakin pitäis)!
Ciao mamas! :wave:
Hopea ja Alien 23+3