Onnea Kaikille hyvistä ultrakuulumisista!Ja niin ihania kuvia kaikilla :heart:
Itellä vielä pitkät 2viikkoa rakenneultraan,ja sen jälkeen jos kaikki on hyvin niin shoppailemaan jotain pientä ja ihanaa vauvalle :heart: Hirvee hinku olis jo kauppoihin mutta maltan vielä mieleni
soraya oli laittanu sulosen vauvakuvan
Iljalla on kyllä vastustanut,kaikkia ylimäärästä sitä pitääki aina tulla hermojen kiristämiseksi :/
Mä olin eilen neuvolassa ja tänään lääkärillä,sain ajan ku sanoin että haluaisin että noi paikat tutkittais ihan mun mielenrauhan takia ku on ollu niitä kohdun kovettumisia, ja sielä oli kaikki hyvin!Kohdunsuu kiinteä ja kiinni,ja k.kaulan pituus 3cm.Kyllä helpotti!Katottiin vielä lopuksi ultralla vauvaa ja voi että mikä mötikkä se jo vaan onkin,siis niin pieni vielä mutta silti jo niin iso :heart: kun tuntuu että aika on menny niin tosi nopeesti!Sukupuolesta ei onneksi ollu mitään puhetta,oon niin oleentunu että saadaan se selville sillon 2viikon päästä sielä r.ultras että en olisi halunnu aiemmin sitä saada tietooni+vielä että haluan että mieski on paikalla kuulemas uutisen
Vauva oli jo pää alaspäin mikä oli mulle yllätys,oon luullu että se on vielä monia viikkoja pää ylöspäin ja kääntyy vasta raskauden loppu vaihees
Verenpaine ja hb:kin oli hyvät,ei siis vieläkään tarvetta lisäraudalle
Sf mitta oli 18cm,eli sentti viikossa tullu lisää korkeutta mikä on kuulemma hyvä.
Sain myös täytettäväksi sen paperin missä kysytään mm.nimet hätäkastetta varten,pikku hiljaa vaan käy todemmaksi tää raskaus
Huomen aamulla pitää vielä käydä viemässä labraan pissakoe kun en tänä aamuna jaksanut,yöllä iski hirvee kurkkukipu päälle ja nyt tuntuu jo että on koko pää jumissa
Pyysin itte neuvolan tädiltä sen lähetteen ihan varmuuden vuoksi.
Niin joo ja mikä parasta tänään on puoliväli tääläkin täynnä!
Kerttu ja rääpäle 20+0!