Onnea ultriin!!
Mulla vasta huomenna päivällä!!
Vointi ok. vauva on rauhallista sorttia, potkii jos potkii, ympäri mahaa, ei ole pahemmin tosin vasemmalle puolelle potkiskellu mutta oikeelle alas, ja tasasee paukuttanu ylös ja navan oikeelle puolelle. :heart:
Täällä Memsiille:
Meitin esikoinen silleen vaan poksahti tänne äkkiä. Miehelle oli tosi vakeeta käsittää koko raskauden ajan että häntä tarvitaan vaikka se vauva oli mahassa. Tappelin kaikki vauvatarvikkeet pinnasängyistä vaatesenkkeihin että saatiin ajoissa. Hänellä on sellanen kiireetön luonne.. Potkuja tunnusteli käskystä n pari kertaa ja yhden kerran innostui, kätevä kun on käsistään, tekemään puisen hoitoalustan pinnasängyn päälle. se oli siinä. Odotuspäiväkirjassa lukee aina viikkojen kohdilla, riitaa riitaa, ja itkun tuherrusta.. OK., mä en ollu helppo odottaja, mää oli kymmenestä kuukaudesta yhdeksän kuin perseeseen ammuttu karhu.. Sain raskauden takia töistä fudut ja mies painosti ja painosti töihin, anoppi painosti töihin ja hainhan koko ajan, en saanut enää töitä, yllätys.. Otin työllistämiskursseja ja mitä vähemmän enää sitten monta kertaa tyrmätyksi tulessani yritin töiden perään, mies lakkasi auttamasta laskujen maksussa. Maksoin joka kuukausi lainaani jonka olin ekaan auntoon aikoinaan ottanut tyhmyyksissäni.Tukia en saanut jostain syystä.. Jälkeenpäin olisin saanut mutten ymmärtänyt lukea kelan rivienvälistä mitä olisi pitänyt tehdä..
Tää antaa kaameen kuvan meijän suhteesta, mutta mitä kaunistelemaan jos tältä on tuntunut, SILLOIN. Tottakai nykyään, mies on nöyrää noiden muistojen edessä, pahoillaan ihan koko kropallaan mulle. Lapsi oli meille eka ja mies ei ehkä osannut suhteuttaa kaikkea tulevaa ja ennen tarvittavaa..
Toppapuvusta:
Mulla taitaa olla, ootas, kaivaa** Sellanen 62 kokonen toppis, aika pieneltä näyttää, laitoin sen turvakaukaloon malliksi... aika isolta näyttää.. fleecepuvut on kokoa 56 mutta pitäsköhän toi toppis kumminki hankkia.. No huomenna lupas mies viedä kaupoille ultran jälkeen jos paljastuu haaroväli
Mulla on kyllä toppiksia aina tosta 60--> kun esikko synty ennen joulua ni kerkes kasvaa kesää varten noi toppikset.
Jumaliste. eilen oli kyllä päivä.. Ensiksi herään siihen yöllä että kissalla on kiima, voi sitä mekkalan määrää.. Toisekseen aamulla huomaan että sähköt on menneet talosta.. oottelen siiä kolme tuntia jos tulis, no ei tullu takas.. aattelin siinä että lähempä kauppaan palauttaan pullot kaapeista, noo esikon kanssa pukemisesta selvittyäni pakkasin mukulan autoon ja käynnistän.. Voi vietävä, isäntä oli jättäny autoon valon päälle yöksi ajettuaan sen tallin suojaan, AKKUkin tyhjä.. Soitin miehelle että apuva, akku loppui myös kännykästä puhelun lopussa.. siis vähän jo kiukutti tässä vaiheessa.. no auto saatiin työnnettyä tallista ulos ja virtaa annettua tunnin kuluttua soitosta. ei vieläkään sähköä talossa... kävin sitten asioilla ja tadaa takas tulessa kotona oli kaikki sähkömööpelit käynnissa kun oli tullu sähköt taloon
No joo, sitten tuli illalla ukkonen, löi, tadaa, teräväpiirtoboxi sanoi POKS.. ei sitten katella enää hd-kanavia, saati mitään. Talossa ei oo kaapelin takia enää harava-antennia.. pöytäantennilla tihrustaa
Että tallasta:
kengu poksahti jo 20+1