Terppa kaikille!
Täällä olis kans nyt ultra takana, ja kaikki taisi olla hyvin
Pikkuaivojen koosta kätilö joutui kysymään lääkäriltä, olivatko ne oikean mittaiset, ilmeisesti kuitenkin olivat, mutta pitihän se nyt vähän edes säikäyttää, ei pidä poiketa kaavasta sen suhteen, että mulla kaikki menis ns. heittämällä läpi.
Koko heitti 5 päivällä, mutta ei kuulemma vaikuta mihinkään. Mä en kylläkään saanut mitään lupausta sukupuolesta todellakaan, veikkauksen antoi, mutta oikein painotti, että sen perusteella ei kannata lastenhuonetta sisustaa. Ja tiedättekö, mä kertoisin sen veikkauksen teille, mutta kun en aio sitä kelleen kertoa IRL niin sit pelkään että joku tunnistaa mut täältä
Istukka oli onneksi noussut, ja oli nyt poissa kohdunsuulta =)
Olo on helpottunut ja loppupäivä töissä meni ihan pilvissä, kotona odottikin sitten taas palautus maanpinnalle.
Ja siis niinkuin alussakin jo veikkasin, mieshän ei edes yrittänyt päästä rakenneultraan, mutta kun kysyin mieheltä haluaako, että kerron hänelle kätilön sukupuoliveikkauksesta niin vastaus oli: "ei kiinnosta." Eikä siis todellakaan mitenkää silleen että ei kiinnostais sen takia että molemmat on tervetulleita, vaan yksinkertaisesti ei kiinnosta koko vauva. Kyllä mä oon sen tienny, että se ei mitenkään järin riemuissaan tästä asiasta vieläkään ole, mutta oliskai se nyt voinut edes esittää että haluaa kuulla. Hetken aikaa piti nieleskellä, ettei tule itku. Mutta sain pidettyä itseni kasassa, ja annoin olla. Sit se kerto siinä ruokapöydän ääressä ihan normaalisti työjuttujaan niin tekipä ihan tosissaan mieli sanoa että ei muuten kiinnosta. Enpäs viitsinyt.
Mulla on monessa raskauteen liittyvässä jutussa sellanen olo, että voi kumpa voisin jakaa tän miehen kanssa, mutta koska selväksi on käynyt ettei sille voi mitään puhua niin kannan ihan yksin tätä koko taakkaa ja välillä on kyllä tosi hankala olla. Välillä sit taas tulee sellanen kutkuttava olo että tää on mun oma pikku juttu, ja vaan mun <3 Mies ei muuten tiedä edes laskettua aikaa, ja tämän päiväisen jälkeen päätin etten sitä aio kertoakkaan ellei itse kysy. Voi olla ihan mielenkiintoiset ajat edessä, noh, päivä kerrallaan.
Huomenna mä lähden taas kotosille konnuille Jyväskylään täyshoitoon 5päiväks, ihanaa. Ties vaikka jään sinne, kumpa voisinkin