Meikeistä Kiva kuulla, että täällä on ihan normaaleja kuluttajia eikä turhia stressata meikkien kemikaaleista. Kun tosiaan siellä blogin kommenteissa tuli aikamoinen sota, kun siellä oli niitä, jotka olivat sitä mieltä että on huono äiti jos ei yhtään ajattele kemikaaleja meikkien ja rasvojen mukana. Itekin tosiaan ihan normituotteita käytän, koska se vähä raha mitä mulla johonkin meikkituotteisiin jää silloin kun niitä ostan, niin ei todellakaan oo varaa mihinkään monen kympin rasvoihin. Viimeksikin ostin 1,95 euroa maksavan rasvan Anttilasta,mutta oli kyllä huippuostos, tuoksuu kivalta ja tekee ihon pehmeäksi
(.) Oon istunut puolestä päivästä asti kurssilla, jonka aihe on Maatalous- ja maaseutuyrityksen johtaminen ja mä en tiiä tykkääkö Spyro aiheesta, vai estääkö se vaan äippäänsä nukahtamasta, koska ihan hirveät potkut ja mylläykset ollut koko ajan meneillään.
Rakonkin pirulainen on jo löytänyt ja monottaa sitäkin aika ajoin ihan kiitettävästi. Tulee pikkasen kiire vessaan, jos edellisestä käynnistä on yhtään enempää aikaa
Mä en muuten tiedä miten mä mahdun tänne pöydän taakse (tunnit ATK-luokas) loppuvuodesta, niin, että yllän vielä näppikseenkin
Mä en muista kerroinko tänne puolelle ollenkaan siitä, kuinka viime viikolla näin unta siitä että meidän vauvalla oli krokotiilin iho kun se syntyi. Ja se oli ihan normaalia, kukaan ei kommentoinut asiasta mitään. Mä jouduin koko ajan suihkuttamaan sitä, koska suomut meni täyteen pikkukiviä ja hiekkaa, vaikkei lapsi ollut lähelläkään maata. Mä myös ihan nypin pinseteillä niitä kiviä pois
Vasta aamulla tuli sellanen, hetkinen olo...