Nitttalle onnea kihlauksesta! <3
Katjuskaltakin ihania uutisia, mukava kuulla
Sokerirasitus: Mulla on ens viikolla, hiukan jänskättää :S
Kauheesti ihmisiä jo sairaslomilla... Lääkärineuvola itsellä ens viikolla kans, katsotaan sitten jääkö tääkin rouva saikulle
Selkä varsinkin prakaa aika pahasti, mutta tiedän, että töissä rauhoittuu tammikuussa, niin jos sinne jaksaa niin tammikuun jaksaa aika varmasti. Eräänlainen takaraja mulla on ollut, että kun 15.1 asti jaksais, niin sit vois saikkuillakkin, kun saikkua olis 1kk, eli en tippuis kelan sairaspäivärahoille... Mutta terveyden mukaan tottakai mennään, en mä väkisin.
Maanantaina kävin siellä kontrolliultrassa, ei ollut sama lääkäri kun edellisellä kerralla, eli kaikki mun keräämät rakentavat palautteet meni siinä suhteessa hukkaan
Tänään olen ollut vapaalla, yläselkä kipuilee vuorostaan. Eilen illalla sama homma, päivä menee hyvin. Piti lepäillä koko päivä, mutta nyt olen väkertänyt piparikuusta, kutonut karvanoppia, siivonnut, pyykännyt ja sen semmosta. Miks en vaan osais olla vaan!
Saatiin ihania uutisia, miehen sisko saa myös lapsen! Ikäeroa serkuksille tulee vaan muutamia kuukausia! Oon niin innoissani <3
Supistuksia täälläkin ajoittain, pääosin levossa. Tyllerö kovasti liikuskelee ja oli mukana piparikuusta leipomassa, mosautteli pöydän kulmaan aina kun vatsaa vahingossa nojasin siihen
Jos sitten lähtis laittamaan aamulla pyöritetyt lihapullat uuniin ja pussittais pakastetun osan. Ehkä kohta vois yrittää mennä sänkyyn kutomaan ja vihdoin lepäämäänkin
Mariaja & Tyllerö 25+3