Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

Hopea Määki tässä mietin et enteiliskös sitä että maitoa ainakin tulis :) No tiiäppä siittä mutta melko utareet on kyllä kehittyny! Eikä ne ny koskaan pienet oo edes ollu.. Niin oon ekojen joukossa :wave: La kerta 2.3, joten etupäässä mennään, ei malta odottaaa!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Ens viikolla on joulu!!! Huiii!!! Miten tää tuli tänä vuonna niin äärettömän nopeeta -ei oo ehtiny ees shoppailee.. ois vielä useempi lahja ihan ??? Porukat yks pahimmista... täytys varmaan suunnitella valmiiks kaikki ja mennä sit vaan ostaa ku ei tonne kaupoille jaksa joka päivä lähtee hengailee. eikä ehdikään. Tänään on ainoo vp ja pakko ois saada tääl kotona jotai tehtyy + noi vaunut täytyy saada myyntikuntoon + ja jo hommatut lahjat pakettiin (täällä ku noita uteliaita pikkutonttuja on... :p ).

Joulusiivouksen taidan skippaa suosiolla ku ei olla ees aattoo kotona ja mä en yksinkertasesti ehdi tekee kaikkee..

ehkäpä sitä vois alottaa tekee jotain eikä vaan narista :D

Hei muutes särkeekö muilla maha? Siis ei supistuksia et mitenkään kiristäis tai ois se aika laskettavissa sekunneissa vaan vähä niinku jalkoja särkee jos on kauan ollu jaloillaan? Mulla maha on ihan pinkee ja sitä särkee silleen niinku joutusin kantaa jotai 50kg painavaa kivee. ja lähinnä sivuille sattuu. Varmaan viruu ja paukkuu ni siks mut jotenkin lisää tätä entisestään kömpelöä oloa -äitille erehdyin eilen sanoo et särkee mahaa ni se jo aamulla soitti et onko kaikki hyvin, etten oo sairaalan yöllä joutunu... juuen :D

pikkumökö + pesusieni 26+2
 
Nivuset on nyt sitten ihan tosi kipeenä. Eilen illalla otin Panadolin kun en voinut pissalla käydä kun sattui niin pirusti. Nyt särkee koko ajan, mutta ei onneksi ole sellaista tuskaa kuin eilen. Myös turvotusta on alkanut olla päivisinkin jonkin verran. Jalkoja pakottaa iltaisin ja sormet tuntuvat turvonneilta. Sormukset menevät vielä, mutta varmaan kohta ne joutuu taas siirtämään kaulaan roikkumaan. Väsymyskin on painanut tänään ja siksipä painan pään nyt hetkeksi tyynyyn kun tyttö vielä nukkuu.

Sipsunen & pikkusisko 26+3:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on olo aivan kamala... paine alapäässä esim. pissiillä ollessa on aivan karmea samoin kävellessä olen jättiläinen ja kävely ei ole yhtäänmukavaa... ja koko aika nousee yrjö suuhun. Mies ja poika kotona yrjötaudissa ja mie ihan väsyneenä töissä...anteeks tää ruikutus mut miulla ei oo ketään kuka kuuntelis ruikutukset ja kotona ei oikein kehtaa ruikuttaa kun muut on toipilaita.

Kateeks käy kaikki joka on jaksanu puuhata yhtä jos toista missä ihmeessä on miun voimat ja energiat, ei oohyvä oikein olla mitenkään perin ja viikkoja on vasta 27+5 miten miun vointi loppuajan. No mie uskon et energia löytää miut kyllä vielä ja sit jaksan laitella paikat ja tavarat tip top.

Ihania masukuvia taas :heart:

Kuinkas moni on jo saanut äippäpakkauksen ? mie odotan malttamattomana.

Minnarun(kitisijä)&rinssi 27+5
 
moikka

mäkin tuun tänne kitiseen. selkää on särkenyt jo 3pv ihan mielettömästi. se on täysin tois puoleista kipua ja ulottuu nyt jo etupuolelle rinnan alapuolelle asti .kamalaa.

maitoa ei ole täällä vielä erittynyt. nänninpäät valkoisessa töhnässä, mut ei muuta

joulu on tosiaan tullut aivan hiipien. tänään tuli postissa ekat joulukortit meille ja mä en ole vielä edes harkinnut niitten kirjotamisia. muutama lahjakin tarttis käydä ostamassa vielä ja paketoida vaatehuoneessa olevat. pitäs ystäviä koittaa keretä tavata ja se joulu siivous... selkä ei varmaan kestä semmosta. yritän jotain pientä ja kattoo mihin pystyn. koko ajan olo et tässä on vielä aikaa mut kohta ei enää olekkaan.

m+e 27
 
Pikkumökö Mulla särkee mahaa melkein joka päivä sivuilta. Varmaan levenee tuo maha sivuille päin niin siks särkee, ihanaa :/

Hopea Ihania nuo mitä oot tehny vauvalle :) Mun itelleni aloittamasta kaulahuivista tais tulla joku nuken kaulahuivi, kun se on nyt muutaman viikon ollu "jäissä" tuolla laatikossa :D

Kastemekko Meilläkin ainakin se pari vaihtoehtoa mistä valita :)

(.) Minäkippä vähä valitan. Oon ollu flunssassa huomenna viikon, ja tää vaan pahenee koko ajan! Tänään kävin verikokeissa ja huomiselle sain ajan päivystävälle sairaanhoitajalle. Luulen että poskiontelotulehdus ainakin on. Ei vaan houkuta ajatus antibiottikuurista yhtään, ja oonki tässä miettiny et jos pyytäis että poskiontelot punkteerattais jos niissä jotain on. Nyt taidan ruveta lukeen uusinta Liza Marklundia ja sit päikkärit, ku ihan on veto pois.

Muoks. Crp 51 ja leukkarit koholla, eli joku tulehdus jyllää.. Mietityttää vaan ku joutuu huomiseen oottaan et pääsen sairaanhoitajalle, et ei kai siitä oo vauvalle haittaa??

Pätkis+ Helmi 27+2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Täällä saatu jo äippäpakkaus, tuli muuten yllättävän nopeasti kun muihin kelan juttuihin vertaa :). Aika paljon oli mun mielestä poikavoittonen väreiltään, mutta oon silti ihan tyytyväinen, että sen otin vaikka tyttö onkin tulossa.

Mä oon tänään ahkeroinut, käytiin poitsun kanssa aamupäivällä kaupassa ja nyt on porkkanalaatikot joulua varten uunissa ja muutama odottaa vielä paistamista <3
Eipä oo enää pitkä aika tosiaan jouluun! Vielä pitäis siivoilla vaikka huomenna ja laitella muutamia joulukoristeita ni sit olis kiva :)

Satuuu ja Saimi 26+4
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Neuvolalääkärillä käyty viime viikon lopulla ja kaikki oli kohdillaan, Kohdunkaula, verenpaine ja virtsanäyte ok. Hb oli taas laskenut, ennen raskautta 156 ja nyt 120. Rautalääkkeeksi sain Obsidania, yhden tabletin olen ottanut ja vatsa meni aivan sekaisin. Täytyy varmaan kokeilla jos Retafer sopisi paremmin. Ei tuo Hb nyt vielä hälyttävän alhaalla ole, mutta on ollut jotenkin kovin väsynyt olo. Raskausvitamiinia olen koko odotus ajan syönyt ja siinähän on vähän rautaa mutta ei ilmeisesti tarpeeksi.
Paino oli taas noussut, nousua siis 46kg -> 57kg (siis koko raskaus aikana). Onhan se paljon noussut, mutta en jaksa siitä stressata kun ei neuvolassakaan ole siitä vielä huomauteltu.

Kastemekko: äitini tekee pikkuiselle mekon ja toivottavasti saan vielä tämänki jälkeen muutaman lapsen jolle sitä käyttää.

Perjantaina olin kuntayhtymän/työpaikan pikkujouluissa ja hauskaa oli. Tosin hieman ärsytti se että kaikki puolitututkin olivat hivelemässä vatsaani (en minäkään niiden pömppövatsoja taputtele :D ). En kuitenkaan viitsinyt taputtelijoille mitään sanoa ja pilata sillä heidän ja omaa pikkujoulufiilistä.

( . ) Raskaus on tuntunut helpolta, ainakin tähän asti. Pahoinvointia oli siis vain heinäkuussa 2 viikkoa aikä sen jälkeen mitään. Viime viikolla tosin närästi muutamana iltana peräkkäin, mutta ei onneksi nyt enään. Kivuttomia supistuksia ollut silloin tällöin. Maitoa ei ole vielä tisseistä tullut. Vatsa on mielestäni valtava, mutta onneksi ei ainakaan vielä näy raskausarpia. Vauva liikkuu vatsassa ahkeraan päivisin, mutta yöt se on antanut minun nukkua. Kerran yössä täytyy käydä vessassa, ei onneksi sen useammin koska jo se kerta ärsyttää. Selkä ei ole ollut kovinkaan kipeä, mutta niska-/pääkipua on ollut ajoittain. Pientä turvotusta on jaloissa, mutta ei kovin vakavaa. Pahin vaiva taitaa olla se että ärsyynnyn nykyään helposti. Itkuherkkyyttä ei ole onneksi tullut. Vielä pitäisi jaksaa olla töissä 7 viikkoa, mutta saas nähdä. Nyt on sellainen olo että ehkä jaksankin loppuun asti, mutta on tuo vatsa jo vähän edessä kun potilaita hoitaa ja siirtelee.


Hepaliini ja Sintti 27+3
 
Soitin tänään vihdoin sokerirasituksen tuloksesta, paasto 4, seuraava 7 ja viimeinen 5 :D
Jee, mä saan jatkaa herkuttelua:popcorn:
Arvatkaa vaan ostinko tänään kunnon jäätelöannoksen, kun oli niin kuuma :D Hauskaa kun kaikki arvot oli vielä ihan tasalukemia :)

Nyt vielä ostaan kummitytölle synttäri- ja joululahjat :D

hepuhi:heart:käpy 27+2
 
Sama tänne, jonka laitoin facebookkiin..

Vitsit et jurppii! Sanoin miehelle, et tilasin yöimetysliivit (siis semmoset saumattomat) et sinne meni 40e niin ukko siihen et "jaa, ja aivan turhanpäiväset semmoset. Kukaan muu ei vaan oo semmosia tarvinnu" Meikäläisellä kilahti et joo, sinähän se tiedätki mitä imetykseen liittyen tarvii, et ootko ite kokeillu nukkua normi rintsikat päällä?? Painelin sit sisälle kun oltiin siis lumihommia tekemässä.. Onko teistä turhanpäiväset??
 
Mulle oli tullut päätös äitiyspakkauksesta. Saan sen parin viikon päästä. Hakemukseni oli saapunut Kelaan 22.11.

Hepuhi: Onnea hyvistä sokerirasitustuloksista!

Heräsin päiväunilta kurkku ihan kipeänä ja muutenkin on tosi vetämätön olo. Tiedä sitten onko flunssa tulossa vai onko väsmys raskaudesta johtuvaa. Joka paikkaa kolottaa, mutta voi johtua siitäkin kun nivuset ja napa särkee, niin on jo sen takia ihan jyrän alle jäänyt olo.

Tytölle tulee hampaita ja on ollut sen takia tosi kärttyinen tänään. Tehnyt sitten tuittupäissään kaikkea kiellettyä ja koetellut äidin hermoja. Kun tyttö nukahtaa, niin mä meen iltapalan tekoon ja sitten en liiku sohvalta enää muualle kuin sänkyyn |O

Perjantaina on siten mullakin neuvolaläääri. Eka virallinen sellainen. Yhden kerranhan jo kävin navan takia.

Sipsunen & pikkusisko 26+3:heart:
 
Hei mäkin olin saanu avustuspäätöksen! Wipii -aika nopeeta toimintaa ku hakemus saapunut 29.11 ja päätös tehty 9.12, rahat tilillä 15.12.

Siivosin tänään tytsyn vaatekaapin -4 kassillista lähti pieniä tai sellasia joita se ei pidä veks.. Toi lapsi on siis äärimmäisen nirso vaatteiden suhteen -mikään ei saa olla liian pieni tai liian iso, ei puristaa eikä kiristää..yleensä linja on leggarit ja huppari. Ja nyt mulla sit palo hermo siihen "kyllä mä sitä vielä pidän.."

Voi possu mä oon taas tänään syöny kaikkee paskaa- tehtiin eilen kilon taikina pipareita ja nyt mä oon sit tän päivän niitä ihan surutta vetäny :x ja sit ku maitoo oli niin paljon ni piti viel pannarii tehä... pakko oli... ja ei saa tietenkään unohtaa päivittäistä suklaa annosta -enkelisuklaapatukoita :p YÖK!!!!!! Tällä sokerimäärällä ei varmaan tarvi miettii miks koko aika vaan väsyttää...
 
iltaa !

mahaa särkee mullakin,varsinkin pitkän kävelyn tai seisomisen jälkeen. tuntuu kun koko maha repeis. ikävä ja pakottava tunne :(

flunssaa vissiin nyt paljon liikkeellä,paranemisia kaikille jotka kärsii jos jonkinmoista lenssua nyt !:hug:

mulla taas supistellu ihan kauheesti,muttakun tiedän ettei niistä tosiaan oo mikskää niin en viitti turhaan lekuriinkaan mennä,saikkua kun ei kotiäiti saa :D


nyt painun syömään sipsejä ja odottaan että täykkärit alkaa !=)

sunniee ja vv 27+6
 
ruska kyllä ne miehet tietää :LOL:. omasta mielestä tulee tarpeen. oisin itekkin kilahtanut samalla tavalla. mistä tilasit?

mä olen luomuna pomppinut kotosalla pari päivää, kun mitkään rintsikat ei tunnu hyvältä päällä.täytyy huomen lähtee aamusta katteleen kaupoille rintsikoita, jos löytys jotkut kivat. oon silmät kiiluen kattellu tv-shopin mainoksista niitten ultra hyviä rintsikoita. jotain sen tyylistä hakusessa. ei saa puristaa, kiristää, hiertää, kutittaa... mahtaakohan löytyä :D

mieheen kilahtanut täälläkin hermo. yrittää olla mukamas vitsikäs mut voi v...u ei nyt ihan samoille asioille naureta. viimesin heitto oli et kun puhuin et olen harkinnut jos fb tekisin itteni vihdoista viimein nii- hän miettii voiko sua sinne päästää. niinpä niin.. mulla kilahti jo noin pienestä. mä sit raivosin et sähän et päätä mitä mä teen ja mitä en ja mäkä mäkä.
niin ja tuo esikoinen on viikonlopun aikana menny kaikille kertoon mikä on jätkän nimi ja mä oon nyt alkanut empiin koko nimi asiaa.. saadaan vie kunnon soppa aikaseks :p

takas sohvalle selkää lepuuttaan :saint: sulkaalevyn kera..
 
Joo, miehet:p Itselläkin palanut hermo ihan täysin tänään...ihan aiheesta tosin:LOL:

Huomaan, että tunteet heilahtelee laidasta laitaan. Tänään on mm. vuodatettu kyyneliä lasten päiväkodin joulujuhlassa katsellen omia reippaita lapsia...Uskoisin, että väsymyskin kivasti vaikuttaa tunteisiin. Tulee paiskittua pitkää päivää ja viikossa yksi päivä vapaata, jos sitäkään..ei siis mikään ihme, että hieman ailahtelee mieli...

Ihanaa lukea, että kaikilla alkaa olla hankintoja tehtynä..Meillä ei suuremmin ole tehty mitään. Vaatteita olen hankkinut, kun edellisten pienet ehdin myydä jo pois. Vaunut pitäisi myydä ennen kuin saisi ostaa uudet. Kaukalot ja muut odottaa kaupassa..

Äitiyspakkauksia sun muita en ole edes hakenut:ashamed: Miten se muuten oli, jos haen viimeisten 6 kk:n tulojen perusteella, ennen äitiysloman alkua vai? Kelan sivuilla puhuttiin, että työnantajan pitäisi täyttää joku lomake ja lähettää se.. vaikka työnantaja ei maksaisikaan palkkaa äitiysloman ajalta?? Mä olen ihan kokonaan ehtinyt unohtaa kaikki nämä kelan kanssa tappelimiset..

Meillä kastemekko on perinnemekko. Miehen sisko teki sen esikoiselle ja siihen on kirjailtu molempien lasten nimet. Toivottavasti mekkoa käytetään jatkossakin paljon, lapsenlapsia sitten joskus:kieh:

Joulukin tulee. Päivät menee niin tehokkaasti töissä, että ei pahemmin ole valmisteltu. Joulukortitkin taitaa jäädä laittamatta tänä vuonna, ei ehdi. Joulukoristeita on kotona laitettu ja muutama pakettikin vielä puuttuu...
 
Punakaneli kyseli lasten sängyistä, meillä oli näillä kahdella nuorimmalla ikäeroa 1v6kk, ja meillä oli kaksi pinnistä. Osittain siksi ettei silloiseen asuntoon mahtunut sitä isojen sänkyä ja oltiin aika pian kuitenkin muuttamassa tänne uuteen taloon. Nyt molemmat pienet on isojen sängyissä, mutta tuo 2v kyllä koettelee edelleen meitä sen asian kanssa, eikä meinaa millään rauhoittua sinne iltaisin. Ennen niin täsmällisesti yhdeksältä nukkumaan käyneet lapset hilluu nykyään välillä vielä yhdentoista aikoihikin :headwall: Tätä on nyt jatkunut jo muutaman kuukauden, eli siitä asti kun siirrettiin toi nuorin pois pinniksestä. Noh, ehkä se joskus vielä helpottaa...

Viime yö meni valvoessa närästyksen kourissa, ja oli kyllä tuskaa! Olin ottanut jo pari rennietä, nostanut sängyn päätyä, ja käynyt syömässä jugurttiakin, mut ei. Valvoskelin vielä puoli kahdelta, kun en kerta kaikkiaan pystynyt olemaan makuullani. Ihan kamalaa. Mulla toi vauva tykkää hengailla jotenkin poikittain, tai ei aikakaan sillai pää tuolla alhaalla lantiossa, niin sitten se painaa tonne ylös. Muut lapset on olleet jo tosi aikaisesta vaiheesta asti tuolla oikeissa asemissa, niin siksi tää onkin vähän outoa. No kaipa tämäkin kohta löytää jo paremman asennon. Siitä tietty seuraa taas kurjaa paineentunnetta tonne alapäähän, mut mielummin otan senkin kuin tän närästyksen.

Ylihuomenna oliskin se neuvolalääkäri, ihan mielenkiintoista tietää missä mennään =)

Lyytinen 27+2
 
Huh! täällä ilmottautuu yökukkuja. Menin illalla salkkareiden jälkeen nukkumaan mut heräsin murun herätyskelloon 3.00, pitihän sitä itekkin nousta vessareissulle mut sille tielle jäinkin sitten. nyt on aamukahvet juotu ja harkinnassa olis elokuva-aamuyö, josko tää nukahtais jossain vaihees soffalle..

Mies eilen yllätti mut eilen aika moisesti, se oli omatoimisesti käyny ikean sivuilta kattomas vaaville hoitopöytää,vaatekaappia ja pinnasänkyä jotka me nyt viikonloppuna käydään hakemassa :) Sen ekat omatoimiset ostokset prinsessalle :heart:

Huomenna olis neukkulääkärille aika, mulla pahoja aavistuksia painon suhteen mut muuten ei huoleta :) nähään prinsessa taas ultralla!

Arvatkaa kuinka ikävää on olla tähän aikaa hereillä, hirvee himo juustopastaan eikä yhtään pussia jemmassa... niin ja tietysti kaupat viel kiinni:stick:

Joku puhu täällä että ens viikolla ois joulu.. Huomaa kyllä et en tällä kertaa odota sitä niin kovin kun en ees muistanu koko toimitusta. Ainut ihanuus sinäpäivänä on että pääsen piiiiiitkästä aikaa viettää joulun kaikkien sisarusten kanssa (niin ja tietysti pääsen kinkun ääreen)! mekun ei hirveen useesti satuta olemaan äiteen luon samaa aikaa kaikki :saint:

Jaahas, tää taitaa mennä penkomaan keittiönkaappeja, jos sieltä löytyis jotain mässättävää ennen ku kaupat aukee!

Jassu ja prinsessa 25+5:heart:
 
Tosiaan, joulu on jo ensi viikolla! Ei ihme, että pääsee kaikista jouluvalmisteluista huolimatta unohtumaan kun taas vaihteeksi vettä tulee kaatamalla :kieh:

Mulla napsahti eilen toi vasen korva ihan täysin lukkoon, kun illalla putsasin korvia. Nyt on on inha paineen tunne koko ajan ja toinenkin korva natisee. Toi vasen on kipuillut jo pitkään, mutta se kipu on aina mennyt ohi, niin en ole siitä jaksanut välittää. Nyt varasin kuitenkin lääkärin yksityiselle ja kohta lähdetään siine päin.

Mullahan on perjantaina se neuvola lääkäri ja meinasin odottaa sinne, mutta mies sanoi että luulenko mä sillä olevan aikaa alkaa perehtyä mun korviin kun verenpaine
et ja muutkin saa hoitaa itse ennen lääkäriä...

Sipsunen & pikkusisko 26+4
 
Myrmeliini äitiysavustusta pitää hakea viimeistää 2kk ennen LA:ta.

Joulu tulla tupsahtaa kyllä ylläri nopeaa, onneks on lahjat sun muut jo hankittu ettei tressaa net, mutta vielä on auki et millon nähdään mikäkin sukulainen.
Perjantaina olis 29v täynnä, minne se aika menee? Vastahan mää oli 22v..ja kohta jo sit 30v. Mutta herkkulakosta huolimatta ajattelin tehdä maitosuklaajäähdykkeen ja ehkä täytekakun :D

Eilen oli hammaslekuri ja olihan vaikeeta olla siinä tuolissa. Makasin kyljelläni,mutta tietty pää suorassa ja nyt niskat hieman jumissa ku jännitin sitä poraamista ylikaiken. Joka tietty sattu. Kumma ettei ne saa sitä puudutusainetta laitettua ekalla kerralla kunnolla. Tänää sitten hygienistille, mut se ei onneks pelota:)

Milläs viikoilla ne neuvolat alko olemaan 2viikon välein?


Täällä on kans nivuset kipeät ja alapään luut. Yöt on tosi rikkinäiset, mutta onneks saan levättyä päivällä taaperon päikkäreitten aikaan.

H&mörrykkä 28+2
 
Äippäpakkausta odotellaan täällä.. Vois tulla jo!

samoiten uusi vaatekaappi vois tulla, tai oikeastaan mappikaappi Kävyn vaatteille
Tuotteet - Nimihaku: mappikaappi
Ostettiin tuollainen, kun mietittiin että myöhemmin sillä on sitten enemmän käyttöä kuin yhdellä vaatekaapilla ja mieluummin laitan vaatteet leveään, kuin syvään kaappii.
Kaappi oli tosiaan pakko ostaa, kun täällä ei tuota hyllytilaa ole ja lipasto jo pursuaa vaatteita. Onneksi saatiin 25% alennuksella :)

Mahasärky Särkee välillä ja tuntuu myös että se painais ainakin sata kiloa.
Hellänä mun maha on koko ajan navan alapuolelta ja erityisesti silloin kuin ei enää niiiin pieni masuasukki päättää nousta pintaan selän puolelta.

NÄRÄSTYS TUSKAT Musta tuntui että mä kuolen eilen. Söin joskus 9 aikaan iltapalan, kun vähän venähti kaupassa. 12 aikaa meinasin kuolla polttavaan tunteeseen mahassa ja itku kurkussa vedin Rennietä, jugurttia ja vielä koitin vettäkin juoda. No, kipu meni ohi tunnissa ja Käpy potkiskeli masussa, eli sillä ei ollut hätää.
Kävin yöllä juomassa vähän vettä ja eikö taas 3 tunnin päästä alkanut samat tappopoltot mahassa ja taas tunnin sain kärsiä. Soitin tänään neuvolaan ja neuvoi syömään Rennietä, pieniä annoksia ja kahden tunnin välein. Sitte jos kivut ei helpota käski soittamaan uudestaan.

Tunnin päästä parturiin ja pitää ottaa evästä mukaan, että saa syötyä neuvojen mukaan.
Sain eilen ostettu viimeiset joululahjat :D Joulukorteiksi laitetaan osoitteenmuutoskortteja, kun ei olla niitä ehditty/muistettu vielä laittaa

hepuhi:heart:Käpy 27+3
 
Kiitoksia sänky kommenteista! Päädyttiin nyt sitten ostamaan perussänky ja varmaankin tuossa joulun jälkeen tammikuulta kokeillaan neidin nukuttamista siihen.....

Yöt menee koiran unilla ja siksi väsytää päivällä.... huoh,,, huoh....

Joulu olo ei ole , johtuiskos tuosta lumettomasta maasta, pitäis siitäkin huolimatta tehdä laatikoita v-loppuna ja aloittaa lahjojen kääriminen paketteihin.....

vitsit mulla menee nää viikot sekasin joka kerta mut oiskohan nyt 26+ 3 =) tai 25+3 =)
 
Sunniee mä muistelinki et ne alkais 30viikolla tai jotain. Neuvolantäti kyseliki viime kerralla et haittaako et seuraava käynti on vasta kk päästä ja olin vaan et miksei sopis niin nyt hoksasin et olis kuulunu olla lyhyempi tauko. No eipä tuo haittaa:)

Pelkopolille tuli aika 5.1. siihen kuuluu myös ultra et jee pääsee näkemään pikkuisen:) Onkohan niillä 4d.. hmm.
 
  • Tykkää
Reactions: sunniee

Yhteistyössä