En olekaan tänne kirjoitellut sitten ensimmäisen viestin. Lukemassa olen kyllä käynyt ahkerasti, mutta tuntuu ettei koskaa ole aika eikä oikein jaksakaan kirjoittaa. Josko nyt sitten jotain pientä raapustaisi!
Peloista olitte puhuneet... Mun suurin pelko on ehdottomasti, että tapahtuu sama kuin esikoisen kohdalla! Mulla repesi istukka ja jouduttiin tekemään hätäsektio rv 31+4, siinä oli molempien henki ihan hiuskarvan varassa! Lääkäritkin ja hoitajat päivittelivät vielä seuraavana päivä kuinka ihme, että ollaan elossa. Ja kyllä täytyy sanoa, että pelottaa hieman, että tuo toistuu:|
Sukupuolesta täällä oli myös ollut puhetta. Me halutaan ehdottomasti tietää kumpi on tulossa! Hieman hankintojen takia ja kyllä muutenkin
Ajateltiin 3d-ultraan mennä niin eiköhän siellä viimeistään selviä.
Np-ultrassa käytiin n. viikko sitten. siellä oli kaikki just niinku pitääkin:heart: Vauva heilutteli käsiään ja jalkojaan kovasti ja muutenkin oli hyvin liikkuvainen. Mitat vastasivat viikkoja tismalleen ja niskaturvotus oli ihan normaali 0,9mm. monta ihanaa kuvaa saatiin mukaan siltä reissulta:heart: Osallistuttiin myös siihen veriseulaan ja sieltäkin saadut tulokset normaalit
Virallinen laskettuaika on nyt sitten
11.3 mutta sitä ei tarvitse tänne muuttaa, päivä sinne tai tänne.
Vointi on ollut ihan kohtalainen.. Olen selvinnyt ilman suurempia pahoinvointeja. Väsymys on ollut kovaa ihan alusta lähtien ja jatkuu edelleen! Tänäänkin olen nukkunut parin-kolme tuunnin päikkärit vaikka nukuin yöllä tosi hyvin. Ummetuksesta olen kärsinyt nyt muutamia viikkoja... Olen syönyt luumuja ja kävin ostamassa apteekista levolackia mutta vaiva senkus jatkuu. Tosi ärsyttävä vaiva! Masu on kasvanut jo pikkasen:heart: Alun turvotus (joka muuten oli jotain ihan järkyttävää) alkaa väistymään ja tilalle alkaa muodostua ihan oikea vauvamasu
Ihanaa! Omat farkut yms. ei oo menny jalkaan enää vikkoihin. Mammahousuja käytän ja sit legginssejä ja stadiumista löysin ihania urheilutrikoita mitä voi käyttää vielä isonkin mahan kanssa.
Toi
doppleri on kyllä ihan loistokeksintö! Rv 9+6 kuului sydänäänet ensimmäistä ketraa ja sen jälkeen ollaankin joka ilta kuunneltu pienen jumputusta:heart: kyllä se vaan rauhoittaa mieltä mukavasti!
Vauvalle olen ostanut kahdet housut ja yhden bodyn. Loput vaatehankinnat saa odottaa sinne asti, että tiedetään sukupuoli. niin ja vaunut käytiin varaamassa viime viikolla
hieman aikaista ehkä mutta minkäs teet
Saadaan ainakin mieleiset kun ei noi ensi vuoden mallit/värit (eikä hinta) oikein innostanut.
Multa näytti puuttuvan synnytyssairaala tuosta listalta, siihen voisi merkata NKL =)
Jaahas... eiköhän tämä taas riitä vähäksi aikaa... Hyviä vointeja kaikille!!
-miraci ja masuvaavi rv 13+2-