Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

Hei!
Täällä oli neljättä odottava 26v mamma. La olis näillä näkymin 4.3 ja mikäli vanhat merkit pitävät niin kaksi viikkoa aikaisemmin synnytetään :LOL:
Ja oulaisissa synnytän todennäköisesti..
Meillä ennestään kolme poikaa. 2004, 2006 ja 2009
Täällä natsas jo toisen kerran yhdestä ainoasta kerrasta ilman kortsua =D
Meilä meni suunnitelmat taas uusiksi ja sitten mies vaan hokas että "Meijän pitää vaihtaa auto"...
Normi farmarilla ollaan jaeltu ja nyt sillä ei sitten tän syntymän jälkeen voi ajaa porukalla kun ei ole kuin 5 rekisteröity.. Miehet.. Aina se auto ekana mielessä :LOL:
No..
Minua ei välttämättä kovin usein täällä näy, mutta yritän käydä päivitteleen tilannetta.. Täällä alkaa olla ihanan pahaa oloa ja väsymyksen takia teinkin testin jo ennen kuin menkkoja edes odottelinkaan.. Aika rutiinilla näkyy menevän jo tää neljäs :LOL:

T:Vaavimasu ja pikkukaveri5+5 (kai)

[banmai[/b]: Miulla on kummassakin aikasemmassa raskaudessa vuotanut ikensistä verta alkuraskaudessa :) . Ekassa en tietäny, et sekin on raskausoire, mut viimeksi, ku se taas ilmaantu ni tiesin, et on ihan normaalia raskaana ollessa. Nyt ei vielä ole tullut, mut saapi nähä tuleeko missä vaiheessa.

Tänää käytiin neuvolassa ja varasin ajan ja sain ens tiistaiksi sen :) .

Miulla ei ole vielä muita oireita kuin väsymys ja ruokahalu on kasvanu |O ja maha on paisunu, et en ihmettelis vaik joku kohta kysyis, et ootanko mie :D . Turvotustahan se viel on mutta silti, tuntuu, et täs kolmannessa näkyy paljo aikasemmin sekin :D

T: Pyyter-2 ja mini rv?

Happy feet iso :hug:

Sasumalle parempia vointeja, toivottavasti lääkkeet pitää oksut poissa, tai edes siedettävällä tasolla! Mie olen molempia odottaessa myös kärsinyt aika pahasta pahoinvoinnista, pönttöä halailin ympäri vuorokauden, yölläkin heräsin aina oksentamaan :$

Mie soitin tänään neuvolaan, 10.8 vasta on eka neuvola. Ihanaakin ihanampi neuvolantätini laittoi miut kunnalliselle varhaisraskauden ultraan, kun meillä tämä odotusaika on ehkä vähän normia stressaavampaa sen perinnöllisen sairauden vuoksi... Mutta siis eka uä on sitten 27.7, silloin rv 7+3, toivottavasti sinne asti päästään ja masussa on oikeasti elämää :heart:

Nyt pikku uimakoululainen haluaa treenamaan taitojaan, joten rantaan --->

Rentoa odotusta kaikille!

Teto ja nimetön pikkuinen 4+4

Kaipa sitä uskaltaa ilmoittautua mukaan :)

Eli laskurilla LA 7.3.11, todellisuudessa menee 2 vko yli lasketun :D ... ja kolmatta odotellaan.

Ennestään (kohta) 3 & 9 v tytöt, poika olis nyt toiveissa :heart:

Oireita ei oikeastaan ole kuin pienet vihlasut alavatsan seudulla.

Kättärille menos muissa asioissa kuun lopulla, joten odottelen sinne asti ja pääsen ultraan ja sit vasta yht.otto neuvolaan :kieh:

Toivotaan että pysytään mukana, pelottaa vaan näin aikasesa vaiheessa koodailla täällä.

balik 5+2

Tervetuloa uusille ja onnea plussasta :flower:

Työputki menossa ennen lomaa, että pikaisesti käyn vain lueskelemassa.

Dindeillä ainakin oli kaamea väsymys oireena. Itse töistä päästyäni en ole jaksanut sohvalta nousta. Ihan hirveetä kun pitäisi tuo esikoinenkin jaksaa hoitaa.

Sasuma: meidänkin pitäisi viikonlopun aikana kesälomalle lähteä. Saapa nähdä miten käy kun olo on mitä kauhein. Jaksamisia pahoinvoinnin kanssa ja pahoittelut loman peruuntumisesta.

Mun maha on ihan kauheen kokonen pallo! Huoh, meinaa olla vaikeaa peitellä. Vähän meinaa siis turvottaa :D

Peppioliina rv 6+0 POKS!

Sasumalle helpottavampaa oloa :)

Tervetuloa Balik ja Vaavimasu :wave:

ON:
Mä oon jotenkin niin ristiriitaisissa tunteissa itseni kans, oon niin vouhottamista vastaan ja sitten mä kuitenkin vouhotan tän odotuksen kanssa... :whistle: Yhden kaverin kanssa ollaan niin monta kertaa juteltu siitä, kuinka ei siedetä vouhotusta ja nyt mä sorrun siihen :ashamed: No jaa, ehkä se vain kuuluu odotukseen
Tilasin AngelSound-kotidopplerin :D (vouhotus nro.1), maksoi n. 50 postikulujen kanssa. Ajattelin että se on kiva sitten, kun potkuja ei vielä tunnu mutta :heart: äänet kuuluu. Voi aina iltaisin kuunnella ja sitten kuunteluttaa miehellekkin (ja ehkä esikolle, riippuen koska sille kerrotaan asiasta).
Ajattelin myös tilata Bola-korun (vouhotus nro.2) , sitten kun odotus on siinä vaiheessa, että on masua ja vauva kuulee ääniä..
Sitten olen myös suunnitellut, että synnytys menee luomuna (vouhotus nro. 3).. No kuitenkin se menee niin, että kaikki kivunlievitykset mulle heti sairaalassa :LOL:

Voin nyt avoimesti myöntää: vouhotan!
Huh kun helpotti kirjoittaa ja tunnustaa :D

GCS15 & Masukki rv 5+0

Liityn joukkoon!

Sunnuntaina saatu plussa! :heart:

KatsuAmsku: etusivulle voi päivittää 13.03. mimia85--toinen--vm-85--PHKS

Olen 25v palvaluneuvoja ja mies 27v tuotekehittäjä. Meillä on 1v 4kk ikäinen Romeo poika! :heart: Tapasimme miehen kanssa 2007 kesällä. Muutimme saman vuoden syksyllä
yhteen ja marraskuussa alkoi esikoisen yritys. Kihloihin mentiin uutena vuotena 2008. Keväällä -08 löysin patin kaulasta, joka osoittautui pahanlaatuiseksi kasvaimeksi --> kilpirauhassyöpä. Leikkausten jälkeen ostimme 47m pienen kaksion (koska munhan ei siis pitänyt olla lääkärien mielestä raskaana. Olivat jopa labrassa ottaneet testit). Samana iltana tein kumminkin testin ja plussahan sieltä tuli. Säteilyhoidot peruuttiin ja
siirrettiin alkavaksi esikoisen syntymän jälkeen. Raskauteni luokiteltiin riskiraskaudeksi. Kaikesta huolimatta meille syntyi täysin terve poika! :heart:Naimisiin mentiin viime kesänä aivan ihanan kesäisenä päivänä! :heart: Meillä on myös ollut kova asuntokuume jo jonkun aikaan ja nyt se taas vaan yltyi. Toivomme siis löytävän neliön ennen kuin tämä toinen syntyy.

Ajattelin myös nyt heti alkuun kertoa tuon mun "sairauskertomuksen", koska se tulee varmaan näkymään tässäkin odotuksessa. Tämäkin raskaus voidaan luokitella myös edelleen riskiraskaudeksi. Mulla ei siis ole kumpaakaan kilpirauhasta ja syön lääkkeitä lopun elämää. Näin alkuraskaudessahan kilpirauhasia tarvitaan alkion/sikiön kehityksessä, joten sen takia hieman jännittää vaikka se saa kaiken tarvitseman mun lääkkeistä. Tosin lääkitystä tarvitsee nostaa raskauden ajaksi, koska lapsi tulee viemään osan mun lääkkeistä.

raskauden kertominen: itse haluisin kertoa heti! Tekisi mieli mennä parvekkeelle ja huutaa megafonin kautta, että meille tulee toinen pikkuinen! :LOL: Mutta kun edellisessä raskaudessa jouduimme heti kertomaan kaikille, niin nyt mies toivoo, että pidetään niin kauan salassa ennen kuin joku arvaa! Mutta kerromme varmaan ar-ultran jälkeen, joko niin että laitamme isoveli-paidan pojalle ja katsotaan arvaako kukaan tai sitten laitamme viestin esim. tyyliin: "Kerromme teille salaisuuden suuren! Maaliskuussa teistä tulee mummo ja vaari lapsen uuden!" :)

Ensimmäinen neuvola on 22.7 (rv 6+4) ja ar-ultra yksityisellä 29.7 (rv 7+4).. :)

Äh, en muistanutkaan kuinka epävarma sitä onkaan näin alussa. Jotenkin sitä ei osaa "rauhoittua" ajatuksilta ennen kuin on nähnyt sen sykkeen. Ja miten pienestä mahan nippailusta osakaan olla iloinen! :LOL:

mimia85 & rv 4+3

Hei,

uskaltaisiko sitä liittyä joukkoon?

Olen 31-vuotias, perheeseen kuuluu aviomies, poika 12/07 ja tyttö 09/09..eli kolmas olisi nyt tulossa, LA laskureitten mukaan 2.3.2011..Synnytyssairaala tulee oleen Lohjan sairaala.

Meillä on tämä lasten saaminen ollut aika helppoa, jokainen raskaus on saanut alkunsa ensimmäisestä yrityksestä..Plussatestin tein juhannuksen jälkeen..Tiesin jo ennen tulosta että olen raskaana koska oireet olivat selvät..Mulla alkoi NÄRÄSTYS...Tämä niin ihana vaiva alkaa mulla heti alkuraskaudessa ja vaivaa ihan siihen saakka kunnes lapsi on tullut ulos, sitten närästys loppuu kuin seinään...Muita oireita ei siis vielä ole ilmaantunut..

Eka neuvola-aika on tämän kuun lopussa, varasin sen tytön neuvolakäynnin yhteydessä kun neuvolatäti kyseli haluanko vielä tulevaisuudessa vauvoja..en sitten viitsinyt valehdellakaan =)

Muikkunuu79 rv 5+4 (tai jotain?)

Tämän maalismurun taival oli lyhyt! Ruskea tuhru alkoi eilen ja yöllä alkoi kuukautisten kaltainen verinen vuoto. :'( Vatsaa pikkasen kivistänyt, mutta en ole tarvinnut lääkettä. on se kumma miksi kolmas ei meinaa jaksaa pysyä mukana?!?

Minut saa siis poistaa

Hei,
En uskalla vielä tänne liittyä, mutta luin ketjua ja osui silmiini marrrin viesti. Missä ihmeessä olet ollut lääkärissä??!! Ei rv 5 + 3 kuulu näkyä mitään muuta kuin se pussi! Sikiö ei näy eikä syke, ei sitä vielä ole. Ja on ihan liian aikaista mennä kontrolliin muutaman päivän jälkeen. Vaadi kontrolli rv 8, mieluiten sen loppuun ja sitten katsot, että mikä on tilanne. On vielä ihan normaalia, ettei rv 7 alussakaan näy sikiö eikä syke. Eli älä hätiköi äläkä suostu mihinkään tyhjennyksiin noilla viikoilla! Tsemppiä ja tulethan kertomaan kuulumiset!

Minä ilmoittaudun,hei kaikille ;)
Viikkoja kasassa vasta 4+3, mutta katsotaan ja parasta toivotaan..Tissit on niiiiin kipeät että tekisi mieli kuristaa se,ken niihin uskaltaa vahingossakaan osua..Prisman jonot on pahimpia:).. Närästys on kamalaa ja tääää kuumuuus mitähän tästä sitten tuleekaan kun voin sanoa olevani raskaana :whistle: l.a on laskurien mukaan 12.3 ja eka neuvola käynti lomieni mukaan menee vasta viikolle 11 9.8. siihen asti epätodellista oloa jatkuu.
ps. Olen jo päässyt ylös vaatehuoneen lattialta, johon sanan varsinaisessa merkityksessä tipahdin pershiilleni katsottuani kahta punaista viivaa ... Tämä on nyt sitten toinen, eka tyttö 5 vuotta,,,,mietin suuresti että olenko ihan hullu aloittaessani kaiken rumban uusiksi...Vaan hulluilla on hauskat huvit. B)

Alkuperäinen kirjoittaja kanarianlinnunkeltainen:
Minä ilmoittaudun,hei kaikille ;)
Viikkoja kasassa vasta 4+3, mutta katsotaan ja parasta toivotaan..Tissit on niiiiin kipeät että tekisi mieli kuristaa se,ken niihin uskaltaa vahingossakaan osua..Prisman jonot on pahimpia:).. Närästys on kamalaa ja tääää kuumuuus mitähän tästä sitten tuleekaan kun voin sanoa olevani raskaana :whistle: l.a on laskurien mukaan 12.3 ja eka neuvola käynti lomieni mukaan menee vasta viikolle 11 9.8. siihen asti epätodellista oloa jatkuu.
ps. Olen jo päässyt ylös vaatehuoneen lattialta, johon sanan varsinaisessa merkityksessä tipahdin pershiilleni katsottuani kahta punaista viivaa ... Tämä on nyt sitten toinen, eka tyttö 5 vuotta,,,,mietin suuresti että olenko ihan hullu aloittaessani kaiken rumban uusiksi...Vaan hulluilla on hauskat huvit. B)
Ainiin ja edellinen raskaus päättyi keskenmenoon ihan näin alkuviikoilla :(
Nyt ryntään vessaan jokaisen pikku vihlaisun jälkeen tarkastamaan ettei mitään ole tapahtunut...sairasta!

Muutosta :hug:

Tervetuloa uusille :flower:

(.)
Mä kuolen ihan just! Olin tossa kipeenä 6 viikkoa niin, että viimeviikko jolloin plussasin oli eka terve viikko. Nyt tää alkas uudestaan!!! Mulla niin hajoo pää, että tekee mieli rääkyä. Saikkua en enää kehtaa hakea, vaikkakin olo on kuin jyrän alle jäänyt. Tänäänkin pitää töihin 24 tunnin vuoroon... Heräsin yöllä 4 ja 5 välillä kissojen ralliin. Sitten olikin oma olo jo niin epämiellyttävä, etten saanut enää nukutuksi ja nousin viideltä. Kurkku, niskat ja pää aivan sairaan kipeet ja hirveesti lohduttaa, kun ei saa popsia muita lääkkeitä kuin panadolia..Se kun ei paljoa mulle tehoa. Tää ei *4 kirosanaa* enää oo yhtään kivaa :'(

GCS15 & Masukki rv 5+1

moikka kaikille!
liityn varovaisesti tiedän joukkoonne, tein eilen illlalla positiivisen testin,tuli kyllä todella haalea haamu.
kolmatta odotan,ja sairaala on tays,ja nyt olisi 4+5 :heart:

alkuraskauden ultraan minäkin haluan,ja noissa edellisissä raskauksissa olen käynyt myös.

kiertoni on ollut nyt sen 27 päivää,koska kerkesin syömään 2kk:tta terolut lääkettä,ja näköjään aloin myös ovuloimaan.
viime su olisi menkkojen kuulunut alkaa,ja odottelin niitä muutaman päivän,ja sit vaan tajusin että hei nyt ei ole kaikki kunnossa.

Oireina: on vain menkkamaista jomotusta,ja nippailuja alamasussa.

kaikille paljon onnea, ja toivotaan että tulevat asukit matkassa pysyy.

Minä voisin myös liittyä joukkoon, LA on jotakin väliltä 7.3-15.3, kierto niin vaihteleva että paha sanoa. B) Mutta synnärinä TYKS.

Ennestään siis maaliskuussa 2009 syntynyt tyttö.

Neuvolaan soittelin eilen, ja olin varma että saan aikaisintaan elokuulle ajan, mutta piru vie, laittoi jo ensi viikoksi!

Muutosta :hug: Tsemppiä uuteen yritykseen!

GCS15 Pikaista paranemista!!

Tervetuloa kaikille uusille!

PieniTT Mulla on kans aika TAYSiin 5.8. rv 9+0. En millään jaksaisi oottaa neljää viikkoa!! Ihan älytön kärsimättömyys nostaa päätään... :(

mimia85 Mulla olis kans hirvee tarve huutaa koko maailmalle "MEILLE TULEE VAUVA!!" Sovittiin miehen kanssa että kerrotaan tuon TAYS-käynnin jälkeen eli neljä viikkoa pitäisi pitää mölyt mahassa. Onneks pääsee täällä purkaan tuntojaan ja miehelle iltaisin.

Kuppikoko mulla on kasvanu ainakin yhdellä jossei kahdella ja rinnat on tosi täyteläiset ja arat. Maha on aamusin ihan littana ja iltaisin ihan pallo. Mieskin kutsuu mua kauniisti pallomahaksi :LOL:

Mariaana 5+0

Suuret pahoittelut Muutosta :hug: Voimia uuteen yritykseen!

Tervetuloa uudet raskautuneet :wave:

GCS15: Toivottavasti paranet pian! Meillä on kans kaksi kissaa ja ne ei herätä riehumalla, mutta nyt kun muutenkin olen nukkunut huonosti niin kissat pyörivät yöllä sängyssä ja varsinkin toinen luulee, että kun käännän kylkeä, niin se tarkoittaa että nyt äiti on hereillä ja voidaan halia B) NOT!

mariaana , ihan samat fiilikset, mulla on ultraan nyt kolme viikkoa aikaa ja se tuntuu ikuisuudelta... mä ajattelin kans että sen jälkeen asiasta voisi jo kertoakin, jos siis kaikki on kunnossa. En ole kyllä asiasta vielä miehen kanssa jutellut ;)

Heipa rv 5+2

Uusi ilmoittautuu mukaan! :)

Plussasin aamulla ja olo on todella onnellinen ! Toki asiaa pitää vielä vähän sulatella niin minun kun mieheni, oli tarkoitus vasta ens kierrosta alkaa yrittämään, mutta vauva päätti toisin ! :)
Meillä ennestään tyttö 06/08 syntynyt ! Eli ikä eroa tulee ( jos kaikki menee hyvin) niin n. 2v9kk :)

L-A on suunnilleen 8.3 ja siis toista odotetaan ja synnärin VKS . :)

Ohoh tännehä on tullu porukkaa:)
Töissä on saanut vetää hikihatulla nämä 3pv, töissä 10h, on vähä ylitöitä tullu! En voi tajuta että mä oon aina siellä ylitöissä! Ahh tänään alkoi loma!!!!!!! Huomenna lähetään sukuloimaan Turkuun, sisareni luokse, siellä pitäisi mennä sinne uuteen jukuparkkiin ja sieltä pitäisi tulla 12 päivä ja 17 päivä lähetään Wasalnadiaan ja ollaan yötä seuravana päivänä tropiclandiaan, paluu sitten 19pv:) Ystävien luo pitäisi mennä viettämään aikaa, toivottavasti ei tarjoa alkoholia, ei viitsisi millään vielä kertoa;/
Mutta tsemppejä kaikille:)

EveliinaQ ja Pieni 6+1 ?:O Vai täh? :D

mariaana80 miksi sulla on aika rv 9 tayssiin? mulla se on ihan eka neuvola käynti tuolloin.

mutta joo sain varattua jo sen alkuraskauden ultrankin,eli se on 28.7, mun on pakko mennä että saan tietää et siellä jtn.elämää tosissaan on,ettei ole vain kohdunulkopuolinen tai tuulimuna.

Yhteistyössä