Heissan
Alkuperäinen kirjoittaja Jinda:
Kiitos
angel08
Täällä mies on huolissaan minun mahallaan nukkumisestani. Siis nyt, 4+1.
Kuinka pitkälle mahallaan nukkuminen muuten onnistuu ja on ihan OK? Kokemuksia, anyone? Se on kyllä yks niistä asioista jotka hirvittää, en oo koskaan osannu nukahtaa missään muussa asennossa. No, nyt toivottavasti tulee opeteltua...
Mä rakastin nukkua mahallaan aina ekaan raskauteen asti ja sen jälkeenki vielä "opettelin" sen taidon, mutta nyt kolmen lapsen jälkeen hyvin harvoin osaan enää nukkua mahallaan.. Sehän riippuu ihan siitä miten masu kasvaa.. Itellä kasvanu aika nopsaa aina ja isoks niin en oo ku johkai 14vkolle ehkä pystyny nukkuun oikein kunnolla mahallaan ja hierojallaki pitäny laittaa tyyny masun alle. kyllähän tyynyillä pystyy kikkaileenihan kivasti. Mulla on esim "jalkovälityyny" ollu koko ajan käytössä ku se on jääny päälle raskauksista
Älkää te hyvät ihmiset stressatko noita oireita ja arvoja koko aika
Ei se oireettomuus mitään tarkoita. Jotkut selviää helpommalla ja jotkut saa halailla pönttöä koko ajan. Ja eikös ne arvotki voi vaihdella pitkin raskautta, eli eikai se nyt mitään meinaa jos ne laksee..Millä te niitä edes seuraatte?
Välillä tuntuu että en iedä mistään mitään kun en ikinä ole tuommosia ajatellutkaa vaikka jo neljäs raskaus
Esikoisesta minäkin tein kaks testiä kun en meinannu uskoa,mutta näistä kolmesta olen tehny vain sen yhen ja se saa riittää. Olen aina tehny apteekin testin j se on melkein heti alkanu näyttää viivaa vaikka kaks kertaa olen tehny niin ettei etes menkat ole ollut myöhässä. Se taitaa olla aika herkkä testi.
Raskausarvista
Mulla ei ole ollut ku viime raskaudessa masussa yks pieni joka hävis sitten myöhemmin.. imetysaikana tosin rinnat oli aika kirjavat kun täytty välillä niin täyteen ja sit taas tyhjeni. Mulla kun on pienet rinnat niin siinä sai iho kyytiä ku venyi
ON:
Eilen illalla äiti käväs pyörällä pihassa ja olin bikinisillään niin tokas että miten se näyttää niinku se ois maha kasvanu
Ei siis olla puhuttu mitään kun ajateltiin oottaa millon ja mitä sanovat kun ei puhuta
Arvelinki että kyllä äiti jo on arvannu. Oottaa vaan millon kerrotaan..
Perjantaina oli miehen veljen tytön ristiäiset niin sielläki kyllä ihan selvästi pömpötti masu (siis toki turvotusta) mutta ei kukaan suoraan kysyny. Appiukko vaan yhen kaverin isoa masua taputteli ja sano että sullekki jo tämmönen kiireesti... Ukko siihen naureskellen että ei kai sitä ennää
Mulla on aamusta ennen 9 aina tonne puoleen pv saakka ällötysolo vaikka söiski ja jos ei syö niin sit on paha
maha tosiaan turpoaa tosi helposti ihan järkyksi..Voisin esimerkiksi laittaa joskus kuvat niin ymmärrätte mitä tarkoitan...
Väsymys on ihan hirveetä ku tuntuu et ei vaan jaksais ku maata :/
Mut kyl se tästä..
Ruokahalu on varmasti tuplaantunu!!!
Pitihän se käydä tiiraamassa tuo kiinalainen taulukko ja niinhän se taitaa olla eetä neljäs poika ois tulossa tuon mukaan, enkä kyllä ihmettelis
Onkohan tuo niinku vain sen lasketun ajan mukaan vai mikä siinä on? Kun minä voin melkein varmaksi sanoa että tämä syntyy kuitenkin helmikuun puolella ja siellä näyttäis taas tyttöä
Mutta en jotenkin jaksa kolmen pojan jälkeen uskoa että tulis tyttö. ja mitä ihmettä minä osaan tytön kaa tehäkkään kun kolme kossia olen hoitanu
No joo.. Senpäs näkee sitten ultrassa jos näkee.. ihan sama kumpi kuhan tulee
:heart:
Nyt pitää käydä vetäseen aamupala nro2 enneku tulee liian huono olo..
Vaavimasu ja työnimetön kaveri 6+3
ps. hyviä vointeja kaikille ja voimia niillejotka ovat joutuneet nappuloista luopumaan!!! :hug: