Maaliskuun lapsettomuushoidot!

Tätä on todella vaikeaa uskoa, mutta kai se on pakko, kahden testin jälkeen: PLUSSAA, ja toinen viiva vielä edellistä vahvempi!!
Rakkaani kanssa tässä ollaan vuoroin itketty ja naurettu onnesta (minä varsinkin pillahtelen itkuun tuon tuosta, kun ajattelen, mitä masussani tapahtuu :D) ja nyt yritetään kovasti laittaa jäitä hattuun, jotta ei mentäis kovasti vielä asioiden edelle...

Mutta, plussasta meillä on lupa nyt iloita täysin rinnoin, ja sen myös teemme! Pidättehän peukkuja meille, jotta pikkuinen jaksaisi pitää kiinni loppuun asti!

Kaunista ja kirkasta plussasäteilyä myös teille kaikille! ;)

 
HANSULIINULLE SYLINTÄYDELTÄ ONNEA! :flower: :flower: :flower:

Kyllä sitä plussaa ja tähänastista onnistumista voi mielestäni iloita jo nyt =) Tietysti kaikki on vielä mahdollista, mutta itse ainakin iloitsen siitä, että olemme nyt vihdoin päässeet edes tähän vaiheeseen, ja se on paljon enemmän kuin vielä koskaan tämän elämän aikana =)

 
Pirpana, super onnittelut myös teille :flower: !!

Mietin juuri, et yli kolme vuotta on tätä plussaa toivottu ja nyt se vihdoin saatiin, niin miksi siitä ei voi nauttia vaan täytyy pelätä jokaista vessareissua, ettei vaan olis menkat alkaneet ja jokainen mahan vihlaisu tuntuu, et jokin on nyt varmasti vialla.. Koska jos jotain sattuu, niin se tulee pelkäsi sitä tai ei..

Oon yksin pyörinyt kotona koko aamun aivan pallo hukassa, mies on aamuvuorossa.. Oon pommittanu sitä viesteillä koko aamun, äskön tuli jo viesti, et kyllä käsitän, et me saadaan vauva.. Miten ihmeessä se voi olla noin rauhallinen.. =) Itte vuoroin itken ja nauran.. =)
 
Voi kiitos Hansuliinu ja seiskaseiska!
Ihan silmät kostuivat onnitteluistanne :'( =)

Niin, kaikenlaisia ennusmerkkejä oli kyllä ilmassa punktiopäivän ja siirronkin aikoihin, joten vaikka en silloin halunnut niitä hirveesti ajatella, niin nyt tulee mieleen, että ehkä niissä sittenkin oli jotain perää :D

Kyllä, minusta näistä plussista saamme kyllä iloita. Tuskin siitä pikkuisellekaan mitään haittaa on, että saa jo nyt kokea, miten vanhemmat häntä haluavat ja rakastavat - ja ovat hänestä juuri nyt onnellisia. Vaikka emme vielä tiedä, kuinka pitkä yhteinen taival meillä on edessä, niin ainakin voimme nauttia jokaisesta päivästä, jokaisesta hetkestä, joka meille annetaan :)

:hug: teille
 
Nala79
Wautsi, Pirpanallekin onnittelut plussasta!! :hug: :heart:
Aivan ihanaa, että tässä pinossa niin moni plussaa! Ja varmasti vielä moni liittyy meidän plussanneiden joukkoon.

Minä olen ainakin nauttinut tästä raskaudesta täysin rinnoin jo plussatestistä saakka. Turha sitä on liikaa murehtia, kuten elämässä yleensäkin voi tässäkin asiassa tapahtua ihan mitä vain eikä siihen itse voi juurikaan vaikuttaa. Pitää ottaa ilo irti siitä, että ne kaksi viivaa on vihdoin saanut aikaa =)
 
Piinistelijät:
Nala79, PAS, siirto 1.3, pp13, (plus)

seiskaseiska, IVF, siirto 10.3, pp12 (plus)

Pirpana, IVF, punktio 8.3/siirto 10.3, pp17 (plus)

Hansuliinu, IUI 14.3, Menopur kp2, kp25/~25, pp13 (plus)

Milli, IUI 10.3, pp17

pikku myy, PAS, siirto 15.3, pp12 (testi 31.3)

katja, IUI 14.3, kp22, pp13

pikkuenkeli67, IVF, siirto17.3, kp23/29, pp10

mima, IUI 23.3, kp15, pp4

äippä79, clomifen kp5-9/terolut kp15-24, kp39

miranda-81, clomifen kp3-7/terolut , kp37, seuraavaaan kiertoon metformiini

maari, IVF, punktio/siirto vko 14, kp33

Odottelija77, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 7.8, kp25/~28

mammutti, labra 10.3, ultra 20.3, kp23/36

purri, IUI, kp20

Ibiza79, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 27.3, terolut kp15-28, kp17/24-35

Janttura, suprecur alk.26.2, toimenpide vko 13

minäkinkö, IVF, punktio/siirto vko 15

Siru, IUI, terolut

Fina, IVF/ICSI,

ONNEA kaikille plussanneille! :flower:

Omanapa: Tänään IVF: suunnittelu osuis vko17. Samalla ultralla havaittiin ovulaation tulevan lähipäivinä. Ei muuta kuin petiin vaan!
 
HANSULIINI ONNEA OIKEIN SYDÄMENI POHJASTA :hug: :hug: :flower: :flower: Toivotan teille kaikkea hyvää tästä eteenpäin :flower: :flower: Itse täs vielä odottelen en ole vielä uskaltanut hakea testiä vaan odottelen niitä kuukautisia!!
 
Kovasti kiitoksia Katja ja :hug:

Toivottavasti liityt mukaan plussajunaan pian. Itte päätin olla testaamatta, mut testit vessan kaapissa voitti.. öhömm, testi tehty jo kolme kertaa :ashamed: ja joka kerran se näyttää plussaa.. Kai se on uskottava, vaikkakin oikea testipvä on torstaina. Pitäis soittaa VL:lle varhaisraskauden ultraan aika torstaina, en kehtoo soitaa aiemmin ku oikea testipvä olis sillo =)

Ei sitä plussaa meinaa millään uskoa, nyt kun sen on vihdoin saanu.. Ei siitä uskalla vielä lähipiirille oikee hehkuttaa..

Toivottavasti kaikki menis loppuunsaakka hyvin ja pikkanen pysyis menossa mukana.. =)

Plussa :whistle: teille!!!
 
Purri
Onnea kaikille plussanneille :flower:

Itsellä on rakkulat kasvaneet riittävästi, tänään näkyi 2 kpl 15 mm:stä ja 1 kpl 13 millinen. Kohdun limiskin ihanteellinen.
Pregnylin pistäminen on sit keskiviikkona ja perjantaina inssi.

Ja taas jännätään seuraavat 2 viikkoa ja toivotaan parasta
:)
 
peuhu
onnea tuhannesti kaikille plussanneille :flower: :flower: . Maaliskuun lista on ihan silmiähivelevän ihanasti alkanut ja peukut ja varpaat pystyyn että jatkuu samanlailla :heart:
 
minäkinkö
Munkin puolesta ONNEA ihan kaikille plussanneille !!
Ihanaa huomata, että jotain tehoa noilla hoidoilla on !

Se antaa uskoa tulevaisuuteen !

Onnea ja nauttikaa täysillä !! :flower: ;) :wave:
 
Piinistelijät:
Nala79, PAS, siirto 1.3, pp13, (plus)

seiskaseiska, IVF, siirto 10.3, pp12 (plus)

Pirpana, IVF, punktio 8.3/siirto 10.3, pp17 (plus)

Hansuliinu, IUI 14.3, Menopur kp2, kp26/~25, pp13 (plus)

Milli, IUI 10.3, pp18

pikku myy, PAS, siirto 15.3, pp13 (testi 31.3)

katja, IUI 14.3, kp22, pp14

pikkuenkeli67, IVF, siirto17.3, kp24/29, pp11

mima, IUI 23.3, kp16, pp5

äippä79, clomifen kp5-9/terolut kp15-24, kp40

miranda-81, clomifen kp3-7/terolut , kp38, seuraavaaan kiertoon metformiini

maari, IVF, punktio/siirto vko 14, kp34

Odottelija77, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 7.8, kp26/~28

mammutti, labra 10.3, ultra 20.3, kp24/36

purri, IUI31.3, kp21

Ibiza79, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 27.3, terolut kp15-28, kp18/31

Janttura, suprecur alk.26.2, toimenpide vko 13

minäkinkö, IVF, punktio/siirto vko 15

Siru, IUI, terolut

Fina, IVF/ICSI,

Mitäs kaikille kuuluu? On paljon ihmisiä kierron lopuilla? Onko tuloksia?

ONNEA kaikille plussanneille!
:flower:

 
No niin heippa kaikille! No mä tein kans tänään töiden jälkeen testin kun en jaksanut enää odottaa.. Testi antoi kaksi viivaa toinen kyllä vähän vaaleampi mut molemmat nähtiin se. Et täs nyt sit vissiin ollaan raskaana!!! =) =) IHANAA =) =) En kyl millään meinaa uskoa asiaa todeksi tuntuu ihan uskomattomalta kolmen vuoden yritysten jälkeen olin jo melkein luopunut toivosta. Onnea myös kaikille muille jotka olette plussanneet ja tsemppiä kaikille muillekkin että saatte sen plussan ja muistakaa älkää menettäkö toivoa!!!
 
:flower: Onnea Katjalle!!!
Mä itse testasin tänään kans ja ei ees haaleeta viivaa näkyny, pp13 :'(
Että toivo mennyttä taas, tuskin tarvii taaskaan veritestiin asti vaivautua, eiköhän se täti tule piakkoin! Elikkäs 2. ivf edessä sumutteluineen, pistoksineen jne... kyl masentaa, harmittaa ja v...ttaa \|O
Tsemppiä teille muille joilla testaus viel edessä päin!
 

Yhteistyössä