Maaliskuun lapsettomuushoidot!

Nala79 ONNEKSI OLKOON OIKEIN PALJON SINULLE!!! Toivottavasti joskus vielä itsellekin käy tuuri... Ja tietysti kaikille teille muillekkin. Minulle tehtiin täs kans eka IUI 14.3 nyt kp17 ja jänskätään lopputulosta mahtoiko flaksi käydä :) Jos sitten ensiviikolla uskaltaisi jo testin tehdä...
 
Piinistelijät:
Nala79, PAS, siirto 1.3, pp13, (plus)

Pirpana, IVF, punktio 8.3/siirto 10.3, pp9

seiskaseiska, IVF, siirto 10.3, pp9

Milli, IUI 10.3, pp9

pikku myy, PAS, siirto 15.3, pp4 (testi 31.3)

Hansuliinu, IUI 14.3, Menopur kp2, kp17/~25, pp4

katja, IUI 14.3, kp19, pp4

äippä79, clomifen kp5-9/terolut kp15-24, kp31

miranda-81, clomifen kp3-7/terolut , kp30, seuraavaaan kiertoon metformiini

Odottelija77, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 7.8, labra kp3-5, ultra 20.3, kp17/~28

pikkuenkeli67, IVF, punktio 15.3/siirto17.3, kp15/29

mammutti, labra 10.3, ultra 20.3, kp15/36

purri, IUI, kp12

Ibiza79, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 27.3, terolut kp15-24, kp9/24-35

maari, IVF, punktio/siirto vko 12 tai 13

Janttura, suprecur alk.26.2, toimenpide vko 13

minäkinkö, IVF, punktio/siirto vko 15

Siru, IUI, terolut

Fina, IVF/ICSI,

Alkavalla viikolla monella onkin jännät paikat! Toivottavasti saadaan monta plussauutista!!!

;) :)

 
pikkuenkeli67
:wave: Hoi ystävät ja kylänmiehet!

Minä täällä, lopultakin! Töissä on sellanen härdelli kun olin 3 päivää pois viime viikolla että oksat pois. Tietää ansainneensa tänään palkkansa B)

Jännäsin keskiviikkona punktiossa saatujen 13 solun hedelmöittymistä, sain soittaa torstaina väliaikatuloksista. Jäljellä oli enää 5 joista kolmessa oli jotain merkintöjä huonolaatuisuuteen viitaten... Ei auttanu ku rohkeesti vaan perjantaiaamuna hypätä junaan kohti Tamperetta ja mennä "tuomiolle" kuulemaan pääsenkö siirtoon ollenkaan.

Siirtoon päästiin! Siirrettiin 2 kpl, pakkaseen ei jääny mitään taaskaan. Toinen siirretyistä oli 3-solunen, toinen 5-solunen. Verrattuna edellisen hoidon pitempään viljelyyn oli tulos nyt parempi, mutta enpä silti uskalla kovin hehkutella.

Tässä sitä nyt taas porskutetaan kohti r-testiä parin viikon päästä \|O
 
Moi Pikkuenkeli67! :wave:

Tosi kiva kuulla, että homma etenee =) Kuten joskus aiemmin totesin, onnistuneeseen raskautumiseen tarvitaan vain se yksi hyvä alkio, joten toivotaan, että juuri SEN olet nyt saanut noukittua turvaan =)

Viisisoluinen kuulostaa aika hyvältä, itselläni on parhaimmillaan ollut 4-soluinen, ja sellaista tässä juuri nyt kanniskelen. Testi on vasta loppuviikosta, mutta voipi olla, ettei sitä tarvitse edes tehdä, on nimittäin ollut pari päivää sellainen olo, että menkkoja pukkaa :'( Toiveet ei siis kovin korkealla juuri nyt, vaikka viime viikolla jaksoin vielä olla optimistinen.

Hyvinkö olet selvinnyt punktiosta? Mulla vatsa vielä melkoisen turpeessa, mutta varsinaiset kivut meni onneksi melko pian ohitse.

Huokaus, :heart: onnea, vauvaliimaa, tarriksia ja kaikkea mahdollista, että sulla onnais! Pahoin pelkään, että itse joudun piankin kertomaan huonoja uutisia... :(
 
Piinistelijät:
Nala79, PAS, siirto 1.3, pp13, (plus)

Pirpana, IVF, punktio 8.3/siirto 10.3, pp10

seiskaseiska, IVF, siirto 10.3, pp10

Milli, IUI 10.3, pp10

pikku myy, PAS, siirto 15.3, pp5 (testi 31.3)

Hansuliinu, IUI 14.3, Menopur kp2, kp18/~25, pp5

katja, IUI 14.3, kp19, pp5

pikkuenkeli67, IVF, siirto17.3, kp16/29, pp3

äippä79, clomifen kp5-9/terolut kp15-24, kp32

miranda-81, clomifen kp3-7/terolut , kp31, seuraavaaan kiertoon metformiini

Odottelija77, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 7.8, labra kp3-5, ultra 20.3, kp18/~28

mammutti, labra 10.3, ultra 20.3, kp16/36

purri, IUI, kp13

Ibiza79, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 27.3, terolut kp15-24, kp10/24-35

maari, IVF, punktio/siirto vko 12 tai 13

Janttura, suprecur alk.26.2, toimenpide vko 13

minäkinkö, IVF, punktio/siirto vko 15

Siru, IUI, terolut

Fina, IVF/ICSI,

pikkuenkeli67: Tsemppiä piinailuun!

Pirpana: Peli ei ole vielä menetetty ennen kuin on jotain todisteita!
 
Odottelija77
Kävin taas ultrassa. Se 5mm folli oli kasvanu vaan 9mm:ksi enkä näin ollen ovuloinu lekurin mielestä täs kierros ollenkaan. Asia tarkistetaan labroilla pe ja ma. Simppatestin tuloksetkin oli tullu: edelleen huonot... lekuri sano ettei yritystä tarvi lopettaa, ku ei tarvita ku se yks siimahäntä ja toi ovis. Meil on se suunnittelukäynti vast 7.8. joten sitä ennen ei sit kai mitään tapahu. En tie, nyt kyl masentaa..
 
Hei!
Onnea Nala79 ja nyt paljon liimaa matkaan. Ihana kuulla hyviäkin kuulumisia ja onnistumisia hoidoissa. Se antaa toivoa myös meille muillekin. Itse tässä odottelen toukokuun alkuun että päästäis taas jatkamaan. Toisaalta helppttunut olo kun saa unohtaa kalenterin hetkeksi mutta toisaalta odottavan aika on pitkä, varsinkin kun mitään ei tapahdu.
 
pikkuenkeli67
Äläs nyt Pirpana heitä toivoa etukäteen!

Testipäiväänhän on aikaa vielä, eikö vain?!!! Kanna nyt vaan rauhassa sitä 4-soluista mukana ja parantele turvotusta masussa punktion jälkeen.

Mulla on kans maha turvoksissa. Oon yrittäny muistaa jatkaa juomista jos se vaikka parantais tilannetta. Pieniä kipuja tuntuu munasarjoissa jos teen äkkinäisiä liikkeitä.

Voi hyvin, Pirpana!

t. pikkuenkeli pp4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 10:02 pikkuenkeli67 kirjoitti:
Äläs nyt Pirpana heitä toivoa etukäteen!

Testipäiväänhän on aikaa vielä, eikö vain?!!! Kanna nyt vaan rauhassa sitä 4-soluista mukana ja parantele turvotusta masussa punktion jälkeen.

Mulla on kans maha turvoksissa. Oon yrittäny muistaa jatkaa juomista jos se vaikka parantais tilannetta. Pieniä kipuja tuntuu munasarjoissa jos teen äkkinäisiä liikkeitä.

Voi hyvin, Pirpana!

t. pikkuenkeli pp4


Siis onko sillä soluasteella kuinka suuri merkitys? Millaisia yleensä siirtävät? Siis ei kuitenkaan saisi mennä "liian pitkälle" että ehtii kiinnittyä.

Mitä sinulla oli sitten niissä muissa 13 punktoiduissa?
 
Kiitos kannustuksesta Pikkuenkeli67 ja Ibiza =)
Ei täällä suinkaan toivoa ole menetetty, mutta mieliala on tällä hetkellä sanalla sanoen ailahtelevainen, ja eilen varsinkin aaltoilevat "menkkaoireet" olivat niin selkeitä että siirron jälkeinen euforia korvautui kyllä hyvin äkkiä realismilla. Voihan se olla, että oireet johtuu myös lääkityksestä tai yhtä hyvin kai ne voi olla vielä punktion jälkioireita, mene ja tiedä.

Mutta kirvestä en heitä kaivoon, enkä muitakaan työkaluja, ennen kuin testi on tehty! :D

Kiitokset vielä ja peukut pystyyn meille kaikille! :wave:
 
pikkuenkeli67
Hyvä Pirpana, että työkalut pysyvät kiltisti pakissa, vielä! ;)

Joku (olitkohan se sinä) kyseli missä soluvaiheessa alkiot siirretään. Mulle on sanottu, että saisivat olla 4-soluisia siirtovaiheessa, mutta kyllä siirtävät 2-soluisiakin.
Mulla esiinty monitumaisuutta taas kerran punktoiduissa rakkuloissa, osa ei hedelmöittyny lainkaan ja pari oli päästäny kaksikin siittiötä sisäänsä!! Isäntähän heti rehvasteli, että hänen tavaransa se onkin niin jytyä, että menee useempi kerralla... :LOL:
Mun masuun siirretyt oli siis lyhyellä viljelyllä 3- ja 5-soluisia.

t. pikkuenkeli + salamatkustajat, pp4
 
Piinistelijät:
Nala79, PAS, siirto 1.3, pp13, (plus)

Pirpana, IVF, punktio 8.3/siirto 10.3, pp11

seiskaseiska, IVF, siirto 10.3, pp11

Milli, IUI 10.3, pp11

pikku myy, PAS, siirto 15.3, pp6 (testi 31.3)

Hansuliinu, IUI 14.3, Menopur kp2, kp19/~25, pp6

katja, IUI 14.3, kp19, pp6

pikkuenkeli67, IVF, siirto17.3, kp17/29, pp4

äippä79, clomifen kp5-9/terolut kp15-24, kp33

miranda-81, clomifen kp3-7/terolut , kp31, seuraavaaan kiertoon metformiini

Odottelija77, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 7.8, kp19/~28

mammutti, labra 10.3, ultra 20.3, kp17/36

purri, IUI, kp14

mima, IUI, 23.3 tai 24.3

Ibiza79, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 27.3, terolut kp15-24, kp11/24-35

maari, IVF, punktio/siirto vko 12 tai 13

Janttura, suprecur alk.26.2, toimenpide vko 13

minäkinkö, IVF, punktio/siirto vko 15

Siru, IUI, terolut

Fina, IVF/ICSI,



 
tänään ovistesti näytti jo punaista,mutta ei ihan samanvahvuinen kuin kontrolli viiva.tein testin 15.00.huomenna on varmaan vahva plussa.sit olisi inssi to aamuna.mulla muuten nyt kp11.nyt hirvittää,jos se ovis kerkeää mennä ohi.oletteko mennyt sit vasta,kun tullut vahva plussa vai?siis siitä seuraavana aamuna? :\|
 
minulla taas vähän sellainen olo etten olekkaan raskaana kyllä tää on yhtä piinailua... Olin eilen kauheessa kuumeessa ja oksennustaudissa kiva tauti... En tiedä taidan testata vasta sitten jos kuukautiset ei alakkaan... Tsemppiä teille muille :flower: :flower:
 
Täällä ollaan samoissa tunnelmissa.. Eilisestä asti olen joka vessareissulla odottanu, josko nyt olis menkat alkaneet.. Vatsaa nippailee koko alamahan alueelta jos teen äkkinäisiä liikkeitä ja rinnat aristelee jonku verran..

Hankala tilanne ku mieheni ja paras ystäväni ovat erittäin varmoja, et olis tärpänny ja itte en tällä hetkellä usko siihen lainkaan. Henkisesti olen valmistautunut jatkamaan hoitoja ku menkat sieltä tulevat.. :ashamed:
 
Piinistelijät:
Nala79, PAS, siirto 1.3, pp13, (plus)

Pirpana, IVF, punktio 8.3/siirto 10.3, pp12

seiskaseiska, IVF, siirto 10.3, pp12

Milli, IUI 10.3, pp12

pikku myy, PAS, siirto 15.3, pp7 (testi 31.3)

Hansuliinu, IUI 14.3, Menopur kp2, kp20/~25, pp8

katja, IUI 14.3, kp19, pp8

pikkuenkeli67, IVF, siirto17.3, kp18/29, pp5

äippä79, clomifen kp5-9/terolut kp15-24, kp34

miranda-81, clomifen kp3-7/terolut , kp32, seuraavaaan kiertoon metformiini

Odottelija77, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 7.8, kp20/~28

mammutti, labra 10.3, ultra 20.3, kp18/36

purri, IUI, kp15

mima, IUI, 23.3, kp11

Ibiza79, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 27.3, terolut kp15-24, kp12/24-35

maari, IVF, punktio/siirto vko 12 tai 13

Janttura, suprecur alk.26.2, toimenpide vko 13

minäkinkö, IVF, punktio/siirto vko 15

Siru, IUI, terolut

Fina, IVF/ICSI,


Piinalijoille tsemppiä jaksaa uskoa plussaan! Tiedän, että se on vaikeaa ja tuntemukset vaihtelee laidasta laitaan...


 
Joo täällä kans hansuliini on samoja oireita muuten mut rintoja ei kyllä aristele yhtään mut nippailua vatsassa on ollut koko ajan ja varsinkin kun yhtäkkinäisiä liikkeitä tekee.. Saa nähdä miten käy ja voi olla et täs kuvitteleekin jotain oireita kun koko ajan saa epäillä ja on kahden vaiheilla et kumpaa täs nyt sit odottaa..
 

Yhteistyössä