Maaliskuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla eilen oli sitä vuotoa, jatkui tänään klönttien kera. No, kävin klo 15 ultrassa ja joku sielä sykki. Oli todella pieni, ehkä noin 5+ eikä saatu sykettä kuuluviin edes. No saa huokasta ainakin vielä, viikon päästä virallinen ultra, toivottavasti silloin on kasvanut ja sydän vielä sykkii ❤ terkkari käski miehelle sanoa, että sielä on timanttisormus. Siltä se kieltämättä kyllä näytti ❤
 
Mulla eilen oli sitä vuotoa, jatkui tänään klönttien kera. No, kävin klo 15 ultrassa ja joku sielä sykki. Oli todella pieni, ehkä noin 5+ eikä saatu sykettä kuuluviin edes. No saa huokasta ainakin vielä, viikon päästä virallinen ultra, toivottavasti silloin on kasvanut ja sydän vielä sykkii ❤ terkkari käski miehelle sanoa, että sielä on timanttisormus. Siltä se kieltämättä kyllä näytti ❤

Toivotaan että pikkuinen kasvaisi siellä ja on vaan ovis ollut myöhemmin! Mulla oli esikoista ties minkälaista vuotoa aina jonnekin rv18 paikkeille. Ehdin itkeä vaikka kuinka monesti keskenmenoa. Näkyikö sulla mitään mahdollista syytä vuodoille?
 
Toivotaan tosiaan seuraavassa ultrassa hyviä uutisia @Ronjaa1996 🙏🏻 meilläkin sillon ekassa ultrassa vaan joku läpätti, viikko siitä ja selvä syke.😊👍
Mulla ollut kaksi päivää ihan oireetonta, paitsi aamulla oli kamala paine kohdun seudulla. On ehtinyt ajatella jo monen näköistä.. 😅 kolme päivää ultraan joka on toivottavasti vika ennen np:tä, jos pieni on jaksanut jatkaa kasvamista. 🙏🏻 Ihana että kontrolloidaan vaan onhan tää töiden kanssa aika hankalaa ravata joka viikko😄
 
  • Tykkää
Reactions: Ronjaa1996
Toivotaan että pikkuinen kasvaisi siellä ja on vaan ovis ollut myöhemmin! Mulla oli esikoista ties minkälaista vuotoa aina jonnekin rv18 paikkeille. Ehdin itkeä vaikka kuinka monesti keskenmenoa. Näkyikö sulla mitään mahdollista syytä vuodoille?
Mä kysyin, että näkeekö mistä vuoto on peräisin nii tokas vaa et ei. Ei vissii osannu tai sit huonot laitteet 😩 mutta jos vuoto kovenee nii ihan äitiyspolille tekee lähetteen ja selvitetään syy.
 
Ihana juttu, että kuului syke @Ronjaa1996 toivottavasti kasvu jatkuu! 🙌🏼

Tsemppiä myös @Hopeanopea ultraan! Onneksi saitte uuden ajan.😊

Sain myös ultra-ajan huomiselle verenvuodon takia, mutta tänään vuoto ja kivut yltyivät. Sisältövaroitus: tuli myös kiinteä osa, jonka uskon olevan alkio. Oon tässä nyt pari tuntia itkenyt niin, että olo aika turta. Aamulla herätessä olin vielä toiveikas, mutta nyt mietin, että hyvä, jos tulee itsekseen ulos ja onneksi selvisi näin aikaisessa vaiheessa. Samalla huolettaa, kun samoilla viikoilla viimeksi meni kesken, että mikä epäonnistunut geenivalikoima meillä onkaan.. 😔
 
Ihana juttu, että kuului syke @Ronjaa1996 toivottavasti kasvu jatkuu! 🙌🏼

Tsemppiä myös @Hopeanopea ultraan! Onneksi saitte uuden ajan.😊

Sain myös ultra-ajan huomiselle verenvuodon takia, mutta tänään vuoto ja kivut yltyivät. Sisältövaroitus: tuli myös kiinteä osa, jonka uskon olevan alkio. Oon tässä nyt pari tuntia itkenyt niin, että olo aika turta. Aamulla herätessä olin vielä toiveikas, mutta nyt mietin, että hyvä, jos tulee itsekseen ulos ja onneksi selvisi näin aikaisessa vaiheessa. Samalla huolettaa, kun samoilla viikoilla viimeksi meni kesken, että mikä epäonnistunut geenivalikoima meillä onkaan.. 😔
Voimia teille!! ❤❤
 
Ihana juttu, että kuului syke @Ronjaa1996 toivottavasti kasvu jatkuu!

Tsemppiä myös @Hopeanopea ultraan! Onneksi saitte uuden ajan.

Sain myös ultra-ajan huomiselle verenvuodon takia, mutta tänään vuoto ja kivut yltyivät. Sisältövaroitus: tuli myös kiinteä osa, jonka uskon olevan alkio. Oon tässä nyt pari tuntia itkenyt niin, että olo aika turta. Aamulla herätessä olin vielä toiveikas, mutta nyt mietin, että hyvä, jos tulee itsekseen ulos ja onneksi selvisi näin aikaisessa vaiheessa. Samalla huolettaa, kun samoilla viikoilla viimeksi meni kesken, että mikä epäonnistunut geenivalikoima meillä onkaan..
Onpa ikävä kuulla 😕 Voimia! Hyvä kun ultra on pian niin tietää sitten tilanteen. Muistan hyvin tuon tunteen kun olo on ihan turta ja itkuinen.
 
Mä kävin kanssa tänään ultrassa. Alkio löytyi sykkeen kera 🥰. Kyllä siinä onnen kyyneleet tuli 🥲.

Mikä oli iso yllätys niin koko oli jo 7+6, mikä tarkoittaisi, että mulla olisi ollut 26 päivän kierto, kun mun kierto on 30 päivää (usein 31 päivää) 😶. Söin plussakierrossa greippejä niin onkohan se voinut aikaistuttaa ovista noin paljon? La aika on nyt 22.3.. Mutta siis varmaan parempi liian iso kuin pieni 😊.

Toisena kohdunkaulan sisällä näkyi verenpurkauma / hematooma. Kohdunkaula muuten kiinni. Mutta toi verenpurkauma / hematooma / kerääntynyt veri selittää sen ruskean vuodon. Olikohan meillä liian rajua seksiä kun verenvuoto alkoi sen jälkeen 😅. Pitänee ottaa varovaisemmin jatkossa.

Mut just nyt kaikki on hyvin. Ja just nyt oon niin onnellinen❤.
 
Viimeksi muokattu:
Minulla eka neuvola vasta ensi viikon perjantaina, ja yritän sen jälkeen päästä ultraan. Nyt on itseänikin alkanut pelottaa tämän olevan väärä hälytys, vaikka kaikki mahdolliset oireet ja testit raskauteen viittaavatkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeanopea
Miten muuten ihmiset ajatteli fb ryhmästä tai whatsapp ryhmästä ? Nyt kun eka ultra (vaikka oliki vu) on käyty niin mulle sopisi sellainenkin.

@Pisara_ todennäköisyydet on sen puolella, että kaikki on hyvin !

Ryhmä olis kiva (kannatan mieluummin whatsappia), mutta ite kyllä varmaan oottelisin eka np ultran, kun siinä tuli viimeks huonoja uutisia. Onneks enää reilu kaks viikkoa, tänään verikokeet! Yöheräily ja helposti tuleva näläntunne on vähentyneet/loppuneet, iltaturvotusta vielä on. En malttas millään ootella et näkee tilanteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeanopea
Miten muuten ihmiset ajatteli fb ryhmästä tai whatsapp ryhmästä ? Nyt kun eka ultra (vaikka oliki vu) on käyty niin mulle sopisi sellainenkin.

@Pisara_ todennäköisyydet on sen puolella, että kaikki on hyvin !
Ryhmä olisi hyvä idea! Voisin myös itse (varmuuden vuoksi) odottaa ensimmäistä neuvolaa ja/tai ultraa :) FB:ssä kaikki taitaa nähdä mihin ryhmään kuuluun? Whatsapp voisi olla kätevämpi.
 
Joo facessa saa tehtyä sellaisen ryhmän mihin ylläpitäjä kutsuu (pitää ensin olla kaveri). Tää on fiksu minun mielestä ja mielelläni liittyisin.. Mutta itse varmaan vasta nt ultran jälkeen uskallan liittyä. 😄

Sain tänään sydänäänet kuuluviin dopplerilla 😭❤ se ääni on jotain maagista, itkuhan se tuli.
Olen aamuyöstä saakka kuulostellut erinäisiä alavatsan kipuiluja ja pelännyt pahinta, mutta onneksi ainakin paaperolla on kaikki hyvin. Ultra vasta 8.9..

Paapero 9+1 (8+4)
 
Olisiko joku halukas jo ryhmää pikkuhiljaa perustamaan? Ja ymmärrän, että moni haluaa odottaa nt-ultraan, mutta voisihan jo nyt halukkaat liittyä ja loput myöhemmin sitä mukaa kun ultra on ohi. Meillä on nt-ultra tasan viikon päästä :O

Samaan aikaan tuntuu että aika matelee ja samaan aikaan, että apua kohta alkaa jo toinen kolmannes! Mulle se toinen kolmannes tulee varmasti olemaan henkisesti kaikkein vaikein.
 
  • Tykkää
Reactions: Alviita

Yhteistyössä