vierailija
En löydä ainakaan tällaista vielä, joten ajattelin aloittaa. Löytyisikö muita, jotka ovat jo plussanneet niin, että la osuisi ensi maaliskuulle?
OnneaTäällä eilen plussa testiin. Laskettu aika 4.3.
Moikka! Täällä la lienisi 4.3. mutta on vähän huono fiilis. Keväällä mulla oli tuulimuna/kkm ja tästä nyt sitten taas pelko. Liuskatestit ei vahvistuneet ”mieltä rauhoittavasti” ja viikkonäytöllisessä vaihtui 2-3 viikoksi 2-3 pv ”myöhässä”. Edellisessä oli samaa, joskin tuo viikkohomma taisi laahata viikon. Silloin rauhoittelin itseni yksilöllisistä hormoneista jne. Mutta varhaisultrassa sitten tuli isku. Koko prosessi oli pitkä ja inhottava. Sen kun vihdoin sai loppuun niin ehti tulla kahdet menkat ennen tätä plussaa.
Kovasti tässä yritän olla ajattelematta. Välillä sitä, että vauva ois tulossa ja välillä sitä, että miten kaikki menee taas huonosti…Tänään tai huomenna tarkoitus tehdä viikkonäytöllinen testi ja jos se ois 3+ niin se oisi lupaavaa. Varhaisultra varataan varmaan 15. päiväksi. Eilen varasin jo neuvola-ajan, niitäkin oli aika vähän tarjolla. Jos kaikki menisi ok, niin eka nla 26. päivä..
Meillä on entuudestaan kaksi lasta, että aiemmin on onnistuttu saamaan maailmaan asti, mutta toki ikää jne tulee koko ajan lisää…
Kertokaahan muutkin puolikas elämän tarina
Piti googlettaa tuo pähkinäraskaus. Oon tosi pahoillani! Mua kiinnostaa myös fb-ryhmä, kunhan on vähän todistusaineistoa kasassa, että on joku matkassa.Meillä edessä pähkinäraskaus tämä on siis henkisesi todella vaikeaa. En ehkä täällä halua avata sen enempää tarinaamme, mutta jos saadaan pystyyn suljettu (vähän pienempi) ryhmä esim facebookissa, niin uskallan kertoa enemmän
Oon ollut aktiivinen niin haavena vauva 2021 ja 2022, mutta en jaksanut enää aktivoitua menetyksen jälkeen tuolla 2023 ryhmässä. Lueskelin kuitenkin aktiivisesti sitäkin.
Meillä la 1.3
Meillä on 2,5-vuotias esikoinen, joka on paitsi meidän vanhempien niin myös koko suvun silmäterä eli ymmärrän tosi hyvin sun fiilikset. Toisaalta mulla on kunnon vauvakuume, mutta toisaalta pelkään jo nyt sitä riittämättömyyden tunnetta...Täällä myös la 9.3.2023 mikäli pikkuinen pysyy matkassa mukana. tarkoitus tehdä myös tunnukset tänne, mutta nyt vielä vierailijana kunnes tulee ”varmempi” olo.
Meillä on jo ihana 3v poika, joka on ollut kyllä koko perheen silmäteränä ja huomion keskipisteenä. Ollaan pitkään haaveiltu toisesta lapsesta ja nyt kun saatiin vihdoin plussa testiin, tuli vähän sellainen apea olo, että nyt mun pieni poika ei olisisikaan ainoa ja joutuu ”jakamaan” äidin, tiedän kuulostaa tosi hölmöltä ja kiittämättömältä.
Toinen lapsi on hyvin toivottu, mutta en tiedä miksi nämä tunteet otti vallan, lieneekö jotain alkuraskauden hormoniryöppäyksiä. Kai tämä raskaus on vielä niin alussa ja vähän epäaito olo koko plussasta, että ei ole ehtinyt vielä kunnolla sisäistämään.
Pakko vielä loppuun kysyä onko teillä ollut millaisia alkuraskauden oireita vielä? 🫢
Milloin sulla meni viimeksi kesken? Itsekin tässä mietin, koska uskaltaisin soittaa. Jospa odotan viikonlopun yli ja maanantaina sitten soittaisi.Pitäisikö johonkin ekoihin viesteihin mitä ei oo vierailija kirjoittanut niin kerätä laskettujen aikojen lista? Ei hukkuisi sitten.
Miten nää päivät matelee tänään virallisesti vasta menkat myöhässä.. Tuntuu hurjalta että tasan viikon on jo tiennyt raskaudesta, silti tuntuu että aikaa kulunut paljon enemmän! Ja miten paljon tämän viikon aikana tuolla masussa tapahtuu.
Toivon ainakin että tapahtuu, ja pieni siellä kovasti kasvaa ja kehittyy. Mammavitamiinit aloitin heti plussattua, foolihappoa söin jo yritysajalla..muuten yritän tässä palautella mieleen mitä saa ja mitä ei saa syödä Neuvolaan soitan vasta kun edellisen km "raja" on ylitetty.
5+2 joten aika aikaisessa, ja siis sitä osasi odottaa alusta saakka koska viivat ei lähtenyt vahvistumaan ja digi oli koko ajan vaan 1-2. Joten tuulimuna, oletan. Onneksi meni itsestään kesken kuitenkin ja aikaisessa vaiheessa. Silti se pelko on läsnä vaikka tänään olikin jo leffaviivat.. Enkä enää aio testailla vaan yritän odotella rauhassa varhaisultraaMilloin sulla meni viimeksi kesken? Itsekin tässä mietin, koska uskaltaisin soittaa. Jospa odotan viikonlopun yli ja maanantaina sitten soittaisi.