Maaliskuiset 2022

Minä en viitsi rahoja digiin edes laittaa tälläkertaa. Aiemmissä kierroissa on digejä kulutettu turhaan vaikka liuskoihin ei ole haamuakaan saatu, toivonut silti että digi näyttäisi jotain. :rolleyes:
No mä mietin samaa, että taidan laittaa säästötilille sen 15€ ja jättää digin ostamatta. Raskausoireet jyllää ja kuukautiset pysyy poissa niin luotan että raskaana olen.
Latasin Preglife- raskaussovelluksen jo puhelimeen ja siitä on kiva lueskella mitä milläkin viikolla tapahtuu.
Ja mulla myös pahoinvointi alkanut kahdella edellisellä kerralla viikolla 6-7 ja kestänyt johonkin viikolle 10. En ikinä oksentanut mutta heti kun maha tyhjä niin iski etova olo. Sitä ootellessa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Täällä yksi varovainen maaliskuinen. Tämä olisi meidän perheen jo toinen maaliskuinen, jos loppuu asti raskaus menee. Vielä olen varovainen ja odottelen, että tulee selkeä plussa. Parin päivän päästä pitäis alkaa vasta menkkojenkin. Olo on kuitenkin sellainen, että nyt taisi onnistua. Täs välis on muutama alku raskauden keskenmeno, niin jännittää kuin tämän käy. Laskettu aika ois 24.3 mun laskujen mukaan. Face ryhmä kiinnostaa.
 
Tänään pitäis menkkojen alkaa, mutta ei vielä näy. Edelleen viiva on hailee, ei ole siis vahvistunu yhtään. Niinköhän kävi, että taas jälleen kerran kokeen pettymyksen. Olotila on kyl niinku raskaana olevalla, turvottaa, oksettaa ja hajut tekee pahaa.
 
Vierailija 2
Mä kanssa ihan varovasti liityn tänne mukaan.. eilen sain haalen plussan..mä oon ihan sekasin en tiedä vielä mitä ajatella koko asiasta, meillä nimittäin on kotona 6kk vanha vauva joten tämä ei ollut ihan suunnitelmissa..kerran kerkes kuukatiset tulla synnytyksen jälkee ja ilmeisesti mennyt kondomi rikki koska tässä nyt ollaan. Ja tää ois siis meidän 7 lapsi.
 
Tuun tosi varovasti kurkkimaan tänne. 22/28 ja haaleaa viivaa pukkaa testiin. Oksensin jo ti oikein railakkaasti, mutta testi oli nega ja mulla antibioottikuuri, jossa sivuvaikutuksena just tää sama. Kp mukaan voinut olla kiinnittyminen. Edellisessä kärsin hyperemeesistä, joten ei yllättäisi moinen reaktio

jos saan vielä vahvemmat viivat huomenna, niin tuun sit fb puolelle - syteen tai saveen!
 
Viimeksi muokattu:
Mä haluan digin tehdä, kun on eka raskaus, niin en usko ennen ku näen sen

Siis voi luoja tätä turvotusta ja vatsakipuja, jotka vetää välillä ihan kaksinkerroin. Turvotukseen osasin varautuakin, mutta näistä kivuista ei kukaan oo varottanut
Viime yönä oli niin hirveät poltot/menkkakivut, et olin ihan varma, et kesken menee. Luulis, et muistaisin, jos aiemmista olisi ollut tällaista. Ilmeisesti en oo kuitenkaan ainoa.
Ps, miksi nuo hymiöt ei toimi?!? Menee tunteisiin.
 
Hellurei!

Mäkin tulen hyvin varovaisesti tänne, kun tänä aamuna tein ekan hieman haaleahkon positiivisen testin. Alavatsaa on nyt viikon ajan särkenyt ja mä myös toissayönä heräsin tosi koviin alavatsakipuihin ja eka ajatus oli että olin tietämättäni raskaana ja nyt se meni kesken, mutta tämän aamun mukaan raskaana olen.

Niin jännää! Mentiin naimisiin muutama viikko sitten ja tämä olis meidän eka lapsi. ❤ Huomenna teen digin vielä varmuuden vuoksi ja sit ehkä jo voi uskoa siihen et todella oon raskaana
 
vierailija
Mäki tuun tänne seurailemaan ja kirjottelemaan varovasti. Oon tehny halpis raskaustestejä 4kpl ja kaikki niistä mun mielestä näyttäny negaa/tosi tosi haamuviiva ollu. Tänää tein Clearbluen testin, johon pamahti samantien plussa! edellisten menkkojen mukaan olis nyt 4+1 ja laskettu aika 27.3. Aivan alussa siis ja nyt kovasti pelkään ja stressaan, että kaikki menis hyvin, eikä tulis keskenmenoa.. Ensimmäinen lapsi meille, eli kaikki aivan uutta ja jännää!
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Tervetuloa kaikille uusille! Ja onnea plussista ❤
Täällä tänään 5+4, ja raskausoireet vahvistuneet entisestään. Olo on kuin jyrän alle jääneellä: pahoinvointia, itkettää, Päänsärkyä, lamauttavaa väsymystä, rinnat kasvaneet jo ja aivan hullun kipeät. Viimeisen testin tein lauantaina, ja digiin tuli teksti raskaana 3+. Hcg siis noussut. Ekaa ultraa tässä odotellaan miehen kanssa että sais varmuuden että kaikki on hyvin.
 
Heippa minultakin! Täällä plussattu haaleasti viime perjantaina 16.7. ennen oletettuja kuukautisia ja eilen tein uudestaan ja plussaahan se näytti edelleen. Laskureiden ja viimeisten kuukautisten mukaan la on 28.3.2022. Veikkaisin kyllä, että menee oikeasti huhtikuun puolelle. Ollaan miehen kanssa varovasti innoissamme, tämä olisi meille ensimmäinen lapsi. Ihanaa, kun on päässyt lukemaan muiden "samassa tilassa" olevien oireita ja ajatuksia. Jäätävä väsymys ja nälkä koko ajan ja kahvinjuontiakin joutuu rajoittamaan :D Alavatsakivut onneksi vähentyneet.
 
Heippa minultakin! Täällä plussattu haaleasti viime perjantaina 16.7. ennen oletettuja kuukautisia ja eilen tein uudestaan ja plussaahan se näytti edelleen. Laskureiden ja viimeisten kuukautisten mukaan la on 28.3.2022. Veikkaisin kyllä, että menee oikeasti huhtikuun puolelle. Ollaan miehen kanssa varovasti innoissamme, tämä olisi meille ensimmäinen lapsi. Ihanaa, kun on päässyt lukemaan muiden "samassa tilassa" olevien oireita ja ajatuksia. Jäätävä väsymys ja nälkä koko ajan ja kahvinjuontiakin joutuu rajoittamaan :D Alavatsakivut onneksi vähentyneet.
Onnea! ❤
 
vierailija
Hei. Meillä yk10 ja lyötiin jo hanskat tiskiin, kun mitään ei ole tapahtunut. Oli niin raskasta omalle psyykkeelle, että oli helpompi elää sen päätöksen kanssa ettei toista tule. Esikoinen täytti 4v juhannuksena. Nyt kuitenkin muutama pöivä ollut todella paha olo, tissit arat ja luulin, että menkatkin olisi alkanut eilen, kun tuli vähän verta. Ei ne sit kuitenkaan ikinä alkanut. Tein 1h pidätyksellä testin, johon tulikin pieni haamu. Hurjaa. Laskettu aika olisi 29.3. Oon aina haaveillut kevätvauvasta. Apua, ei voi muuta sanoa :D piinaavat viikot edessä.
Onko siellä suljetussa ryhmässä jo paljon jäseniä? :) Esikoisen fb ryhmät oli tosi ihania ja olisi kiva löytyy tähänkin odotusaikaan sellainen. Löysin sieltä uusia ystäviä itelleni ja osa ryhmistä on aktiivisia vieläkin.
 
vierailija
Hei. Meillä yk10 ja lyötiin jo hanskat tiskiin, kun mitään ei ole tapahtunut. Oli niin raskasta omalle psyykkeelle, että oli helpompi elää sen päätöksen kanssa ettei toista tule. Esikoinen täytti 4v juhannuksena. Nyt kuitenkin muutama pöivä ollut todella paha olo, tissit arat ja luulin, että menkatkin olisi alkanut eilen, kun tuli vähän verta. Ei ne sit kuitenkaan ikinä alkanut. Tein 1h pidätyksellä testin, johon tulikin pieni haamu. Hurjaa. Laskettu aika olisi 29.3. Oon aina haaveillut kevätvauvasta. Apua, ei voi muuta sanoa piinaavat viikot edessä.
Onko siellä suljetussa ryhmässä jo paljon jäseniä? Esikoisen fb ryhmät oli tosi ihania ja olisi kiva löytyy tähänkin odotusaikaan sellainen. Löysin sieltä uusia ystäviä itelleni ja osa ryhmistä on aktiivisia vieläkin.
Muakin kiinnostais toi faceryhmä! Mietin vaa, että uskallanko vielä liittyä, ku raskaus ihan alussa (laskurien mukaan 4+4). Varasin varhaisultran 13.8, tuntuu ikuisuudelta oottaa sinne asti..
 
  • Tykkää
Reactions: Memmuska
Ihanaa, että saadaan vielä uusia maaliskuisten odottajia ❤ Ja faceryhmään mukaan vaan rohkeasti!

Mulla on alavatsakivut onneksi jo vähän harventunut ja vähän toki jännittää, että kun niitä ei niin paljoa ole, että onhan kaikki kuitenkin hyvin. Nää harventuneet vatsakivut on tuonut sitten tullessaan sen, että vatsa tuntuu olevan jatkuvasti ihan sekaisin ja erityisesti syömisen jälkeen saa aika pian kipittää vessaan, kun vatsassa kiertää hulluna. Mutta ehkä parempi ennemmin näin kuin ummetus :D

Neuvolan sain parin viikon päähän tiistaille ja siellä käsittääkseni ultrataan, kun kuuluu Seinäjoella ekaan neuvolaan ainakin kuulopuheiden mukaan. Ja toki kun kiertokin ollut epäsäännöllinen, niin silläkin uskoisin, että ultrataan. Tänään kerroin raskaudesta hyvälle ystävälle, jolla on esikoisen laskettuun aikaan kolme viikkoa ja huomenna lähdetään viikonloppureissuun mun vanhempien luokse ja tarkoitus olis heille kertoa ilouutinen. Jotenkin kyllä jännittää omille vanhemmille kertoa, kun ensimmäistä odotetaan enkä tiedä onko heillä aavistustakaan, että meiltä tälläinen uutinen tulisi :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83 ja Hentscu
Heippa! Tein toissailtana hailakan positiivisen ja tänään jo niin selvä, ettei epöilystäkään.

Meillä ollut keskeytetty käytössä ja ensi kuussa oli vasta tarkoitus antaa vauvan tulla, eli pieni yllätys, mutta toivottu sellainen. :) Kaksi lasta on ennestään.

Mulla kuukautiset alkaneet 19.6, mutta ovulaation uskon olleen aika myöhään, eikä seksiä ollut ennen 7.7, joten laskettu olisi ilmeisesti nippanappa maaliskuun puolella.

Testin tajusin tehdä oireiden takia. Ollut useamman päivän voimakkaita kuumia aaltoja ja huimaavaa oloa, lievää päänsärkyä, vatsa ollut sekaisin ja repäisykipuja. Nyt muutaman päivän ollut paha olo. Mikä erikoista, koska aiemmissa raskauksissa pahoinvointi alkanut vasta rv. 7-8. Aamulla heräsin suu aivan rutikuivana (oli myös edellisessä raskaudessa) ja illalla rintaliivejä riisuessa huomasin myös rintojen tuntuvan aavistuksen aralta.
 
  • Rakkaus
Reactions: Memmuska
Tääl olis laskettu aika 11.3. varhaisultra varattu 27.7. Eikä se tuu yhtään liian nopeesti yks keskenmeno alla toikokuun alussa (rv 8) joten yritän vielä malttaa innostukseni kanssa. Meille olis eka lapsi
Mulla oli samoihin aikoihin km ja kovasti oon huolissani vaikka tiedän ettei se auta.
En uskalla iloita raskaudesta enkä ole kertonut kuin äidille jonka luona olin km tapahtuessa. Haluan nähdä ultrasta että kaikki hyvin ja odottaa melkeinpä rv12 että uskallan alkaa iloita.
 

Yhteistyössä