Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Negatiivisenkin mielipiteen voi sitten ilmaista nätisti, eli ei tehdä tästä mitään rasismipositiivista ketjua!
Omasta mielestäni asioita kannattaisi harkita tarkkaan, ennen kuin minkäänlaisia päätöksiä tehdään. Totuus on, että vaikeuksiakin voi tulla vastaan, mikäli Suomi alkaa ns. ylikansoittua, mutta sehän ei tietenkään tarkoita, että niitä automaattisesti tulee.
eikös suomalaiset nosta sossun tukea?eikös heidätkin vois pakottaa töihin?Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:peezAlkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana nyt:Peesaan 100%Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
Tottakai hekin joutavat töihin. Se, että suomessa on pummeja ei tarkoita, että niitä pitää haalia lisää kehitysmaista.Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:eikös suomalaiset nosta sossun tukea?eikös heidätkin vois pakottaa töihin?Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:peezAlkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana nyt:Peesaan 100%Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
multako kysyt ? nostaa tietty.eikö se sitten kerro että vois laitella näitä oman kansan asioita kuntoon että vähenis ne asiakkaat kuin että haalitaan lisää elätettäviä jotka tarvii lähes 110% varmasti sossuaAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:eikös suomalaiset nosta sossun tukea?eikös heidätkin vois pakottaa töihin?Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:peezAlkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana nyt:Peesaan 100%Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
Sula on mahtava logiikkaAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:eikös suomalaiset nosta sossun tukea?eikös heidätkin vois pakottaa töihin?Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:peezAlkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana nyt:Peesaan 100%Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
Ja muistutuksena taas, että mamu ei ole synonyymi työttömälle sossupummille.. Ei edes silloin kun maahanmuuttaja on tumma ihonväriltään tai Afrikasta.Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:multako kysyt ? nostaa tietty.eikö se sitten kerro että vois laitella näitä oman kansan asioita kuntoon että vähenis ne asiakkaat kuin että haalitaan lisää elätettäviä jotka tarvii lähes 110% varmasti sossuaAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:eikös suomalaiset nosta sossun tukea?eikös heidätkin vois pakottaa töihin?Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:peezAlkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana nyt:Peesaan 100%Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
hmmm..mä tunnen aika monta mamua ja yksikään heistä ei taida nostaa sossun tukea..ovat joko töissä tai opiskelevat ja siinä ohessa tekevät töitä..sen sijaan tiedän ainakin yhden suomalaisen,joka välttelee työhön joutumista..ellei satu saamaan ilman kouluja ja työkokemusta kunnon palkkaa mieleiseltään alalta..Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:multako kysyt ? nostaa tietty.eikö se sitten kerro että vois laitella näitä oman kansan asioita kuntoon että vähenis ne asiakkaat kuin että haalitaan lisää elätettäviä jotka tarvii lähes 110% varmasti sossuaAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:eikös suomalaiset nosta sossun tukea?eikös heidätkin vois pakottaa töihin?Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:peezAlkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana nyt:Peesaan 100%Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
Sä taidat ola tosissasi ja se on hyvin ikävää.Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ootko ihan tosissas?toivottavasti et kuitenkaan..Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Suomeen voi tulla, jos on kieli jo suunnilleen hallussa ja työpaikka tiedossa. Ja mielellään vain sivistysmaista. Lukutaidottomat tai hyvin erilaisen kulttuuritaustan omaavat ihmiset tuskin tänne sopeutuvat niin, ettei heistä olisi harmia ja ylimääräisiä kuluja suomalaisille.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Syrjäytynyt, sosiaalisesti rajoittunut henkilö, joka pelkää.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Olisipa mielenkiintoista nähdä, millainen ihminen on tuollaisen kommentin takana!Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:Jokainen nainen joka kannattaa pakolaisten ottamista Suomeen antaa siunauksensa puskaraiskauksille.
Tuossa faktaa mamujen työttömysprosenteista, ettei meidän tarvitse pitää sinun tuntemia "aika montaa mamua" totuutena.Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:hmmm..mä tunnen aika monta mamua ja yksikään heistä ei taida nostaa sossun tukea..ovat joko töissä tai opiskelevat ja siinä ohessa tekevät töitä..sen sijaan tiedän ainakin yhden suomalaisen,joka välttelee työhön joutumista..ellei satu saamaan ilman kouluja ja työkokemusta kunnon palkkaa mieleiseltään alalta..Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:multako kysyt ? nostaa tietty.eikö se sitten kerro että vois laitella näitä oman kansan asioita kuntoon että vähenis ne asiakkaat kuin että haalitaan lisää elätettäviä jotka tarvii lähes 110% varmasti sossuaAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:eikös suomalaiset nosta sossun tukea?eikös heidätkin vois pakottaa töihin?Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:peezAlkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana nyt:Peesaan 100%Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
niin? että pari poikkeusta tarkoittaa et lisää tänne. ihan kui vaan.sun on mielipide ja mun on munAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:hmmm..mä tunnen aika monta mamua ja yksikään heistä ei taida nostaa sossun tukea..ovat joko töissä tai opiskelevat ja siinä ohessa tekevät töitä..sen sijaan tiedän ainakin yhden suomalaisen,joka välttelee työhön joutumista..ellei satu saamaan ilman kouluja ja työkokemusta kunnon palkkaa mieleiseltään alalta..Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:multako kysyt ? nostaa tietty.eikö se sitten kerro että vois laitella näitä oman kansan asioita kuntoon että vähenis ne asiakkaat kuin että haalitaan lisää elätettäviä jotka tarvii lähes 110% varmasti sossuaAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:eikös suomalaiset nosta sossun tukea?eikös heidätkin vois pakottaa töihin?Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:peezAlkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana nyt:Peesaan 100%Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
Näistä mamujen suurista ystävistä, eli mamun naineista luusereista, väkivalta ja raiskaus on ihan jees juttu kunhan se on mamun tekosia. Taitaa olla todella ikävät kotiolot heillä...Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Väkivallan ja raiskauksien pelkääminen ei tee kestään rajoittunutta! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Syrjäytynyt, sosiaalisesti rajoittunut henkilö, joka pelkää.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Olisipa mielenkiintoista nähdä, millainen ihminen on tuollaisen kommentin takana!Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:Jokainen nainen joka kannattaa pakolaisten ottamista Suomeen antaa siunauksensa puskaraiskauksille.
Bonairet ja äksät ovat kovia yleistämään.Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:niin? että pari poikkeusta tarkoittaa et lisää tänne. ihan kui vaan.sun on mielipide ja mun on munAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:hmmm..mä tunnen aika monta mamua ja yksikään heistä ei taida nostaa sossun tukea..ovat joko töissä tai opiskelevat ja siinä ohessa tekevät töitä..sen sijaan tiedän ainakin yhden suomalaisen,joka välttelee työhön joutumista..ellei satu saamaan ilman kouluja ja työkokemusta kunnon palkkaa mieleiseltään alalta..Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:multako kysyt ? nostaa tietty.eikö se sitten kerro että vois laitella näitä oman kansan asioita kuntoon että vähenis ne asiakkaat kuin että haalitaan lisää elätettäviä jotka tarvii lähes 110% varmasti sossuaAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:eikös suomalaiset nosta sossun tukea?eikös heidätkin vois pakottaa töihin?Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:peezAlkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana nyt:Peesaan 100%Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
Kasvaa kohisten ja muiden puolueiden on lähdettävä samalle linjalle perussuomalaisten kanssa tai muuten PS on seuraavien vaalien jälkeen suurin puolue.Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Perussuomalaisten kannatus senkun kasvaa?
Tuli selväks jo oot muuttamassa Suomesta pois heippa!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Naisihmiseksi vielä varsin hyvä veronmaksaja. Mutta mitäpä siitä... on olemassa maita, jotka ottavat ilomielin nekin rahat vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Taas yksi hyvä suomalainen on lähdössä täältä muualle
Tänään istuin pihalla tupakalla ja mietin, mitä istuttaisi ensi kesänä tuohon pihaan. Jokainen idea, mikä mulle tuli mieleen, oli niin hitaasti kasvava, että hylkäsin ajatuksen. Miksi istuttaa jotain, minkä kukoistusta ei ole katsomassa?
mä en ole luuseri,mä en ole koskaan kokenut väkivaltaa tai raiskauksia,kotiolot ovat mainiot mulla..kiitos vaan huolenpidosta..eipä silti,tätäkin palstaa kun lukee,niin monen oma Jukka hakkaa ja pakottaa seksiin jne..käy omilla reissuillaan ( pettämässä? ) ja silti vaimot ottavat ihanat miehet takaisin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näistä mamujen suurista ystävistä, eli mamun naineista luusereista, väkivalta ja raiskaus on ihan jees juttu kunhan se on mamun tekosia. Taitaa olla todella ikävät kotiolot heillä...Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Väkivallan ja raiskauksien pelkääminen ei tee kestään rajoittunutta! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Syrjäytynyt, sosiaalisesti rajoittunut henkilö, joka pelkää.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Olisipa mielenkiintoista nähdä, millainen ihminen on tuollaisen kommentin takana!Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:Jokainen nainen joka kannattaa pakolaisten ottamista Suomeen antaa siunauksensa puskaraiskauksille.
Mä olen aika samoilla linjoilla kanssasi. Mutta en usko, että maahanmuuttajat - varsinkaan pakolaiset - ovat syy suomalaisten työttömyyteen. Itse asiassa pakolaiset tarjoavat työpaikan monelle suomalaiselle. Mun mielestä pitäisi miettiä, miksi suomalaisilla ei ole töitä ja mitä asialle voisi tehdä? Miksi yritykset eivät palkkaa työntekijöitä? Miksi suomalaiset eivät ryhdy yrittäjiksi ja mahdollisesti työllistä itsensä lisäksi vielä muitakin suomalaisia? Työpaikat eivät lisäänny sillä, että lakataan ottamasta maahanmuuttajia. Syy yritysten vastahakoisuuteen palkata lisää työntekijöitä on aivan muualla kuin maahanmuuttajissa.Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
Ei keittis ole mihinkään lähdössä. Kunhan haaveilee ja keksii tekosyitä miksi ei just tänään voi muuttaa pois Suomesta ja huomenna sama juttu uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuli selväks jo oot muuttamassa Suomesta pois heippa!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Naisihmiseksi vielä varsin hyvä veronmaksaja. Mutta mitäpä siitä... on olemassa maita, jotka ottavat ilomielin nekin rahat vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Taas yksi hyvä suomalainen on lähdössä täältä muualle
Tänään istuin pihalla tupakalla ja mietin, mitä istuttaisi ensi kesänä tuohon pihaan. Jokainen idea, mikä mulle tuli mieleen, oli niin hitaasti kasvava, että hylkäsin ajatuksen. Miksi istuttaa jotain, minkä kukoistusta ei ole katsomassa?
Tässähän tämä nykyisen mamupolitiikan ydin on. Mamut ja kehitysapu tarjoavat liian monelle helpon ja tuottoisan bsneksen jonka veronmaksaja joutuu kustantamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Itse asiassa pakolaiset tarjoavat työpaikan monelle suomalaiselle.Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh: