Maahanmuuttajia lisää Suomeen - mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:
Jokainen nainen joka kannattaa pakolaisten ottamista Suomeen antaa siunauksensa puskaraiskauksille.
Olisipa mielenkiintoista nähdä, millainen ihminen on tuollaisen kommentin takana!
Syrjäytynyt, sosiaalisesti rajoittunut henkilö, joka pelkää.
Väkivallan ja raiskauksien pelkääminen ei tee kestään rajoittunutta! :attn:
Näistä mamujen suurista ystävistä, eli mamun naineista luusereista, väkivalta ja raiskaus on ihan jees juttu kunhan se on mamun tekosia. Taitaa olla todella ikävät kotiolot heillä...
mä en ole luuseri,mä en ole koskaan kokenut väkivaltaa tai raiskauksia,kotiolot ovat mainiot mulla..kiitos vaan huolenpidosta..eipä silti,tätäkin palstaa kun lukee,niin monen oma Jukka hakkaa ja pakottaa seksiin jne..käy omilla reissuillaan ( pettämässä? ) ja silti vaimot ottavat ihanat miehet takaisin..
Ootsä ihan samanlainen luuseri kuin se joka joutuu ottamaan juopon. Oikeastaan se on vain valinta työttömän neekerin ja kuvailemasi "jukan" välillä.

Keittiönoita
Ei keittis ole mihinkään lähdössä. Kunhan haaveilee ja keksii tekosyitä miksi ei just tänään voi muuttaa pois Suomesta ja huomenna sama juttu uudestaan.
Mä jään varsin mielelläni Suomeen, jos tyttärenikin jää. Mutta en jää yksin tänne, jos hän perustaa perheensä muualle. Haluan vanheta siellä, missä tyttärenikin on, en yksin Suomessa viranomaisten huolehdittavana.

Ootsä ihan samanlainen luuseri kuin se joka joutuu ottamaan juopon. Oikeastaan se on vain valinta työttömän neekerin ja kuvailemasi "jukan" välillä.
Entä kun "neekeri" ei ole työtön vaan tekee töitä ja tienaa missä se naapurin ei-juoppo Penttikin?

Se on minusta ihan totta, että paskan värillä ei ole väliä; ihan sama, onko työtävieroksuva viinaan menevä heppu kotoisin Sudanista vaiko Suonenjoelta, kummassakaan ei juuri kehumista ole, ja kukaan täyspäinen nainen ei kummankaan kanssa eläisi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei keittis ole mihinkään lähdössä. Kunhan haaveilee ja keksii tekosyitä miksi ei just tänään voi muuttaa pois Suomesta ja huomenna sama juttu uudestaan.
Mä jään varsin mielelläni Suomeen, jos tyttärenikin jää. Mutta en jää yksin tänne, jos hän perustaa perheensä muualle. Haluan vanheta siellä, missä tyttärenikin on, en yksin Suomessa viranomaisten huolehdittavana.
Sinähän vanhenet täällä. Sun vanhempas voivat elää vielä 20 vuotta ja siinä vaiheessa itsekin voit olla jo niin heikossa hapessa ettet sä pysty mihinkään muuttamaan.

Mut hieno maa toi Mheiko. Aurinko paistaa ja ihmiset ovat ystävällisiä. =)

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Meksikon+huumesodassa+kuoli+viikonloppuna+kymmeni%C3%A4/1135259367108

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Entä kun "neekeri" ei ole työtön vaan tekee töitä ja tienaa missä se naapurin ei-juoppo Penttikin?

Se on minusta ihan totta, että paskan värillä ei ole väliä; ihan sama, onko työtävieroksuva viinaan menevä heppu kotoisin Sudanista vaiko Suonenjoelta, kummassakaan ei juuri kehumista ole, ja kukaan täyspäinen nainen ei kummankaan kanssa eläisi.
Otetaan sitten vain niitä neekereitä jotka elättävät itsensä rehellisellä työllä.

Palsta on täynnä eitäyspäisiä mammoja ;) :whistle:

Mitä tarkoittaa usein viljelty lause: "Ensin suomalaisten asiat kuntoon"?

Miksi suomalaisten asiat eivät ole kunnossa - miksi niitä ei ole haluttu laittaa kuntoon?

kai se on hienompaa noiden kihojen kehua tv:s ja lehdis kuinka on taas rahaa annettu ulkomaille lääkkeisiin ym.

X
Jokainen nainen joka kannattaa pakolaisten ottamista Suomeen antaa siunauksensa puskaraiskauksille.
Olisipa mielenkiintoista nähdä, millainen ihminen on tuollaisen kommentin takana!
Näistä mamujen suurista ystävistä, eli mamun naineista luusereista, väkivalta ja raiskaus on ihan jees juttu kunhan se on mamun tekosia. Taitaa olla todella ikävät kotiolot heillä...
Sinä itse olet yhtä sairas kuin raiskaaja jos noin ajattelet. Ikinä en katselisi väkivaltaista, lusmuilevaa, alkoholia tms. sontaa tarvitsevaa miestä kotonani. Te jatkuvasti raiskauksista jankuttavat selvästi saatte jotain sairaita kicksejä näistä asioista, kannattaisi ehkä mennä tarkistuttaa se pääkoppa, joku siellä naksuu ja pahasti...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Sinä itse olet yhtä sairas kuin raiskaaja jos noin ajattelet. Ikinä en katselisi väkivaltaista, lusmuilevaa, alkoholia tms. sontaa tarvitsevaa miestä kotonani. Te jatkuvasti raiskauksista jankuttavat selvästi saatte jotain sairaita kicksejä näistä asioista, kannattaisi ehkä mennä tarkistuttaa se pääkoppa, joku siellä naksuu ja pahasti...
Ai kun neekeri raiskaa niin suvaitsevaisen hyysärin mielestä raiskauksia kritisoivan päässä naksuu ja pahasti:D

Sanon ystävällisesti tämän sulle: hakeudu hoitoon. =)

X
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:

Miksi suomalaisten asiat eivät ole kunnossa - miksi niitä ei ole haluttu laittaa kuntoon?

kai se on hienompaa noiden kihojen kehua tv:s ja lehdis kuinka on taas rahaa annettu ulkomaille lääkkeisiin ym.
Ei ne isot kihot yksin asioita tässä maassa tee! Vai niinkö pitäisi?! Mitä itse olet tehnyt, jotta "suomalaisten asiat saataisiin kuntoon"?? Sitä voisi moni miettiä...oikea vastaus ei ole "äänestän persuja!!"

Keittiönoita
Sinähän vanhenet täällä. Sun vanhempas voivat elää vielä 20 vuotta ja siinä vaiheessa itsekin voit olla jo niin heikossa hapessa ettet sä pysty mihinkään muuttamaan.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Meksikon+huumesodassa+kuoli+viikonloppuna+kymmeni%C3%A4/1135259367108
Meidän suvussa ei kyllä kukaan ole vielä elänyt yli 100-vuotiaaksi, joten tuo 20 vuotta lienee aika epätodennäköinen :D

Niin, Meksikossa tosiaan on rikollisuutta. Onneksi Suomessa ei ole. Ai niin, mutta onhan täällä niitä puskaraiskaajia :whistle: Eikä se nyt vielä ole kiveen kirjoitettu, että maa tulisi olemaan Meksiko. Voihan olla, että se onkin vaikkapa Espanja. Ja silloin nostelen iloisesti eläkettäkin Suomesta, koska Espanja on EU-maa.

X
Ai kun neekeri raiskaa niin suvaitsevaisen hyysärin mielestä raiskauksia kritisoivan päässä naksuu ja pahasti:D

Sinä olet sairas. Hanki apua.

X

Sinä olet sairas. Hanki apua.

vieras
Maanantai 16.8.2010 klo 10.24

Mies ja nainen kivitettiin kuoliaaksi Pohjois-Afganistanissa.

28-vuotias mies ja 23-nainen teloitettiin, kun pari oli tunnustanut suhteensa.

Noin sata ihmistä oli kokoontunut Talibanin hallitsemaan Mullah Qulin kylään sunnuntaina. Kokoontumisessa luettiin lausunto, jossa avioliitossa ollut mies ja kihlattu nainen tunnustivat suhteensa. Taliban tuomitsi parin kuolemaan kivittämällä.

Rakastavaisten kädet sidottiin, ja heidät teloitettiin keskellä tyhjää kenttää.

- Pari tunnusti karanneensa, ja tunnustuksensa perusteella heidät kivitettiin, nimettömänä pysytellyt Talibanin edustaja vahvisti.

Islamilaisen sharia-lain jyrkän tulkinnan mukaan avioliiton ulkopuolella tapahtuva seksi rangaistaan julkisilla pieksemisillä. Avioliiton ulkopuolisten suhteiden rangaistuksena on kuolema.

Aiemmin elokuussa Taliban pieksi ja surmasi raskaana olleen naisen avioliiton ulkopuolisesta suhteesta syytettynä.

IL-AFP

Ei ne isot kihot yksin asioita tässä maassa tee! Vai niinkö pitäisi?! Mitä itse olet tehnyt, jotta "suomalaisten asiat saataisiin kuntoon"?? Sitä voisi moni miettiä...oikea vastaus ei ole "äänestän persuja!!"
mä en edes äännestä joten sillä en vaivaa päätäni. toisekseen hyvin harva tavan tallaaja niitä miljoonia sinne ulkomaille antaa. ja mitä teen sille suomalaisten asiat kuntoon niin yritän helvetti vie pitää itseni pois sossusta ja elää. en mä lähde muille maille nostelee tukia ja elää "pummina"

vieras

Meidän suvussa ei kyllä kukaan ole vielä elänyt yli 100-vuotiaaksi, joten tuo 20 vuotta lienee aika epätodennäköinen :D

Niin, Meksikossa tosiaan on rikollisuutta. Onneksi Suomessa ei ole. Ai niin, mutta onhan täällä niitä puskaraiskaajia :whistle: Eikä se nyt vielä ole kiveen kirjoitettu, että maa tulisi olemaan Meksiko. Voihan olla, että se onkin vaikkapa Espanja. Ja silloin nostelen iloisesti eläkettäkin Suomesta, koska Espanja on EU-maa.
Tämä ei ole enää rikollisuutta vaan sisällisotaa.

"Huumerikollisuuteen liittyvä väkivalta on lisääntynyt Meksikossa viime aikoina. Huumekahinoissa on kuollut jo 28 000 ihmistä vuoden 2006 jälkeen. "

.

Jeps. Nimittäin näinhän se ei ole, että samalla annettaisiin siunaus tuollaiselle toiminnalle. Eikä myöskään jokainen maahanmuuttaja ole mikään raiskari. Löytyyhän näitä ihan "naapurinpojistakin", näitä raiskaajia siis.

Keittiönoita

"Huumerikollisuuteen liittyvä väkivalta on lisääntynyt Meksikossa viime aikoina. Huumekahinoissa on kuollut jo 28 000 ihmistä vuoden 2006 jälkeen. "
Olkoon sitten vaikka sisällissotaa. Siitä huolimatta haluan asua samassa maassa, missä tyttäreni asuu. Ymmärrän kyllä, että on ihmisiä, joiden suhde omiin lapsiinsa tai omiin vanhempiinsa ei ole niin läheinen, että haluaisi asua samassa maassa heidän kanssaan. Mun suhteeni kuitenkin on. Samoin tyttäreni. Ja jotta tiivis yhteydenpito ja tarvittaessa auttaminen puolin ja toisin olisi mahdollista, olen valmis muuttamaan vaikka huumekahinoiden keskelle Meksikoon. Tyttäreni on mulle tärkeämpi kuin oma henkeni ja jos hän Meksikossa pystyy asumaan, pystyn varmasti minäkin.

.
Sinusta raiskauksissa ei ole mitään pelättävää, vaan se on ihana kokemus joka jokaisen naisen pitää joskus elämässään kokea. =)

Puutun puheeseen näin sivusta. Itse en pelkää aktiivisesti raiskatuksi tulemista, vaikka kuljeskelen omalla paikkakunnalla sekä syrjäisillä että keskeisillä alueilla myöhäänkin.

Myös täällä asuu maahanmuuttajia eri maista, useimmat heistä ovat täällä päin Sudanista. Itselläni ei ole heistä negatiivisia kokemuksia. Taannoin oli paikallislehdessä juttu kahdesta "tummaihoisesta" miehestä, jotka olivat yrittäneet saada täällä humalaisia naisia väkisin autoon yhden ravintolan lähellä. Tästä kuitenkin tuli lähinnä sellainen olo, että "Tietääpähän olla varuillaan", mutta en kuitenkaan alkanut pelkäämään kaikkia tummaihoisia. Miksi olisinkaan, koska heistä varmasti valtaosa on ihan tavallisia ihmisiä ainakin siten, etteivät kuljeksi raiskailemassa pusikoissa ketään.

Rauhassa olen saanutkin kulkea, tosin ehkäpä se johtuu siitä, etten hirveästi tuota ns. yöelämää kuitenkaan vietä.

Helsingissä puolestaan tuli jo pieni pelkokin persuksiin tuossa kertaalleen. Odottelin aika myöhään päärautatieasemalla hakijaa, jolla tuntui kestävän ja aina vain kestävän. Kävelin välillä ulos, ja välillä sitten tulin asemalle sisälle. Yhtäkkiä seuraani lyöttäytyi ulkomaalainen mies, mutta en nyt osaa sanoa, mistä maasta olisi mahdollisesti ollut. Ei ainakaan afrikkalainen, noin ulkonäön puolesta. Mies hillui seurassani ja alkoi repiä minua kädestä, että minun pitäisi lähteä hänen kanssaan discoon. Sanoin kuitenkin jämäkästi, etten ole lähdössä hänen kanssaan yhtään mihinkään, ja kehotin miestä poistumaan paikalta. Keskustelu käytiin englanniksi. Mies poistui paikalta. Tosin vaikutti siltä, että hän oli humalassa, tms.

Tämäkään ei kuitenkaan ollut syy sille, miksi kaikkia ulkomaalaisia, maahanmuuttajia, tms. pitäisi kohdella, kuin olisivat tehneet jotain.

Ei avoin mieli maahanmuuttajia kohtaan tarkoita sitä, että hyväksyy puskaraiskaukset.

.
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:
Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
Peesaan 100%
peez
eikös suomalaiset nosta sossun tukea?eikös heidätkin vois pakottaa töihin?
multako kysyt ? nostaa tietty.eikö se sitten kerro että vois laitella näitä oman kansan asioita kuntoon että vähenis ne asiakkaat kuin että haalitaan lisää elätettäviä jotka tarvii lähes 110% varmasti sossua
hmmm..mä tunnen aika monta mamua ja yksikään heistä ei taida nostaa sossun tukea..ovat joko töissä tai opiskelevat ja siinä ohessa tekevät töitä..sen sijaan tiedän ainakin yhden suomalaisen,joka välttelee työhön joutumista..ellei satu saamaan ilman kouluja ja työkokemusta kunnon palkkaa mieleiseltään alalta..
Tuossa faktaa mamujen työttömysprosenteista, ettei meidän tarvitse pitää sinun tuntemia "aika montaa mamua" totuutena.

http://www.mol.fi/mol/fi/99_pdf/fi/04_maahanmuutto/08_maahanmuuttotilastot/wulktyoll.pdf

Minäkin tiedän useita mamuja, jotka opiskelevat, mutta saavat tästä huolimatta jotain tukia, koska eivät hekään Pyhällä Hengellä elä...

Yrittäjyydestä
Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:
Mä oon sitä mieltä, että ei enää yhtään maahan muuttajaa lisää ennen kun entiset on työllistetty. Ensin suomalaisten asiat kuntoon, sitten sossun tukea nostavat mamut töihin. Verorahoja voi käyttää hyödyllisemminkin, kun mamulauman elättämiseen... :kieh:
Mä olen aika samoilla linjoilla kanssasi. Mutta en usko, että maahanmuuttajat - varsinkaan pakolaiset - ovat syy suomalaisten työttömyyteen. Itse asiassa pakolaiset tarjoavat työpaikan monelle suomalaiselle. Mun mielestä pitäisi miettiä, miksi suomalaisilla ei ole töitä ja mitä asialle voisi tehdä? Miksi yritykset eivät palkkaa työntekijöitä? Miksi suomalaiset eivät ryhdy yrittäjiksi ja mahdollisesti työllistä itsensä lisäksi vielä muitakin suomalaisia? Työpaikat eivät lisäänny sillä, että lakataan ottamasta maahanmuuttajia. Syy yritysten vastahakoisuuteen palkata lisää työntekijöitä on aivan muualla kuin maahanmuuttajissa.

Kaikki eivät tietenkään voi ryhtyä yrittäjiksi, ja on tiettyjä paikkoja, joissa jokin tietty yritys ei välttämättä edes menestyisi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Jeps. Nimittäin näinhän se ei ole, että samalla annettaisiin siunaus tuollaiselle toiminnalle. Eikä myöskään jokainen maahanmuuttaja ole mikään raiskari. Löytyyhän näitä ihan "naapurinpojistakin", näitä raiskaajia siis.
Tilastojen mukaan mamut raiskaavat moninkertaisesti verrattuna "naapurinpoikiin".

Pitää muistaa saavansa sitä mitä tilaa: mitä enemmän mamuja, sitä enemmän raiskauksia.

vieras

Olkoon sitten vaikka sisällissotaa. Siitä huolimatta haluan asua samassa maassa, missä tyttäreni asuu. Ymmärrän kyllä, että on ihmisiä, joiden suhde omiin lapsiinsa tai omiin vanhempiinsa ei ole niin läheinen, että haluaisi asua samassa maassa heidän kanssaan. Mun suhteeni kuitenkin on. Samoin tyttäreni. Ja jotta tiivis yhteydenpito ja tarvittaessa auttaminen puolin ja toisin olisi mahdollista, olen valmis muuttamaan vaikka huumekahinoiden keskelle Meksikoon. Tyttäreni on mulle tärkeämpi kuin oma henkeni ja jos hän Meksikossa pystyy asumaan, pystyn varmasti minäkin.
Nyt sitten jäämme odottelemaan kumpi teistä kuolee ensin harhaluotiin Meksikossa...

Yhteistyössä