vieras
Ootsä ihan samanlainen luuseri kuin se joka joutuu ottamaan juopon. Oikeastaan se on vain valinta työttömän neekerin ja kuvailemasi "jukan" välillä.Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:mä en ole luuseri,mä en ole koskaan kokenut väkivaltaa tai raiskauksia,kotiolot ovat mainiot mulla..kiitos vaan huolenpidosta..eipä silti,tätäkin palstaa kun lukee,niin monen oma Jukka hakkaa ja pakottaa seksiin jne..käy omilla reissuillaan ( pettämässä? ) ja silti vaimot ottavat ihanat miehet takaisin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näistä mamujen suurista ystävistä, eli mamun naineista luusereista, väkivalta ja raiskaus on ihan jees juttu kunhan se on mamun tekosia. Taitaa olla todella ikävät kotiolot heillä...Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Väkivallan ja raiskauksien pelkääminen ei tee kestään rajoittunutta! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Syrjäytynyt, sosiaalisesti rajoittunut henkilö, joka pelkää.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Olisipa mielenkiintoista nähdä, millainen ihminen on tuollaisen kommentin takana!Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:Jokainen nainen joka kannattaa pakolaisten ottamista Suomeen antaa siunauksensa puskaraiskauksille.