Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja emme ole yhtään parempia:
Lisää vaan, kyllä tänne mahtuu. Turha vinkua että ensin tulee pitää huoli kantasuomalaisista. Pitää muistaa että Suomi on nykyään kehittynyt valtio, ja kehittyneillä valtioilla on moraalinen velvollisuus auttaa pulassa olevia. Moni suomalainen on itse ollut mamu (elintasopakolainen) Ruotsissa 60- ja 70-luvuilla. Silloisen yleistävän ruotsalaisen mielipiteen mukaan suomalaiset olivat väkivaltaisia juoppoja.
Ei meidän ole varaa nostaa itseämme jalustalle ja ylpistellä.
Se "moraalinen vastuu", mistä vitusta te punaviherhörhöt näitä termejä keksitte oikein?, loppuu sillä samalla sekunnilla kun Suomen kansainväliset rahahanat sulkeutuvat ja se tapahtuu tällä suosikymmenellä. Siinähän sitten seisot sossun luukulla yhdessä kotineekerisi kanssa ja mietit mistä saisit rahaa ruokaan.
Hah, mää olen valtiolla suojatyövirassa. Ja ala on sellainen, että työ loppuu sitten kun yhteiskunta on sortunut täysin anarkiaan. Katsotaan kuka jonottaa ensin sossun luukulla
Ja mulla ei ole kotineekeriä, vaan ihan fennoskandinaavinen puoliso.
Jos valtiolla ei ole rahaa kassassa niin mites luulet saavasi palkkasi? Anarkian aikana voi saada helposti luodin otsaluuhun...
Valtio on viimeinen, joka menee konkurssiin. Jos ei tule liksaa, niin sitten on säästöt ja omaisuus joka realisoidaan. Ja huoli pois, kypärä löytyy otsaa varten ja luodinsylkijöitä löytyy itseltäkin ihan riittävästi
Ihan vakavasti, rauhoitu hieman. Ei tässä ketään tarvitse ampua eikä hakkua neekeriksi.