"Maagisen 40 vuoden rajapyykin ohitettuaan naisen arvo laskee kaikilla aloilla. Tämä näkyy mm. työelämässä ja eroottisessa arvostuksessa."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joskus tuntuu siltä kun näitä juttuja lukee, että miesten on aivan turhaa puhua naisista liittyen ulkonäköön, ikään, älykkyyteen tai mihinkään muuhunkaan kun tiedetään, että mikä se on miehen mielessä.
Kaikki käy kunhan naisella on vain reikä paikallaan ja on sitä halukas tarjoamaan riittävän usein.
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Joskus tuntuu siltä kun näitä juttuja lukee, että miesten on aivan turhaa puhua naisista liittyen ulkonäköön, ikään, älykkyyteen tai mihinkään muuhunkaan kun tiedetään, että mikä se on miehen mielessä.
Kaikki käy kunhan naisella on vain reikä paikallaan ja on sitä halukas tarjoamaan riittävän usein.
Nykyisessä incelkulttuurissa sen naisen /reiän tosin täytyy vielä matkata sinne miehen luo, jotta se saa. Eihän se nyt käy, että mies joutuisi tekeen jotain.
 
vierailija
Et oo tosissasi?

Jos ulkonäöstä ja kunnosta puhutaan ni pääsääntöisesti jo täysi-ikäiset ovat nykyään ylipainoisia.

Ja lapsentekoikä, sehän se työkelpoisuutta eniten kai määrittää, on jotenkin kavalasti hiipinyt jopa tonne viidenkymmenen hunakoille, sen puolesta kannattaisi palkata kuka tahansa jolla on jo kaksi ipanaa joista kumpikaan ei enää ole vaipoissa.


Plus vielä se, että eläkeikäisiä naisia houkutellaan nykyään duuniin!
*Kokeillaan tällä toisella nimimerkillä..*
 
Niinno mä olen vaihtanut aina vaan nuorempaan mieheen ja nykyinen on mua vuosia nuorempi.

Mut muapa ei ajeta. Ehkä se selittää sen miksi mun miehet ovat ylipäätään naisia -ja etenkin itseään arvostavia naisia- avostavia. Muutamaa poistoon iäksi laitettua p.askapäätä lukuunottamatta.
Jippii! Alan tuntea palstalaisia.
Olin aika varma, että Roosaruusa ei voi olla reagoimatta tuohon "ajamiseen"

Mielenkiintoista ajettavaa. Venäjän @Lispetti (Лизбет) valmiina tarjoamaan kyydit.
 
Viimeksi muokattu:
Joskus tuntuu siltä kun näitä juttuja lukee, että miesten on aivan turhaa puhua naisista liittyen ulkonäköön, ikään, älykkyyteen tai mihinkään muuhunkaan kun tiedetään, että mikä se on miehen mielessä.
Kaikki käy kunhan naisella on vain reikä paikallaan ja on sitä halukas tarjoamaan riittävän usein.
Mutta tuohan helpottaa huomattavasti naisena olemista. Ei tarvitse tuhrata aikaa tarpeettomiin kuvioihin. :unsure:
 
Ja miten te nyt vain tohon seksuaalisuuteen juutuitte?

Mut palkattiin nykyduuniin yli nelikymppisenä ja palkka oli oitis suurempi mitä alle parikymppisenä. Plus kaikki edut. En hitossa palaisi takaisin nuoruuteen tämänkään perusteella
Niin, seksi on täky, joka toimii aina.

Tämä kommenttini osa ei kiinnostanut ketään - edes sinua. ;)
Työelämässä arvostus kestää paremmin, kunhan nainen ei ajaudu saikutuskierteeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan kuin sun linkeillä ois merkitystä verrattuna siihen siihen, miten on itse asian kokenut
Ei niillä yksilön (esim. sinun) kannalta olekaan. Mutta yksilön kokemukset/tuntemukset eivät myöskään kerro mitään yleisistä lainalaisuuksista.

Otan edelleen esimerkin naisista. Minä ei ole erityisen ihastunut rintavaan naistyyppiin. En silti kiellä, etteikö enemmistö maailman miehistä ajattelisi toisin - noin yleisesti ottaen muodokkaat puolipallot siis houkuttelevat. Minun ei tarvitse tuota trendiä seurata, mutta se auttaa ymmärtämään, miksi niin monet naiset haksahtavat silikoniostoksille.
 
Jippii! Alan tuntea palstalaisia. Olin aika varma, että Roosaruusa ei voi olla reagoimatta tuohon "ajamiseen"

Mielenkiintoista ajettavaa. Venäjän @Lispetti (Лизбет) valmiina tarjoamaan kyydit.
Nääh, Suomessa tammikuun lopulla tuo nainen ei kekkuloisi tuollaisissa rihmoissa, ja autoki jäis pohjastaan hankeen kiinni...:sneaky:

Epäkäytännöllistä. Sitäpaitsi teillä on talvella max 100 km/h rajoitus, Volkkarillakin pääsee.
 
En nyt jaksa taas uudelleen todistella linkeillä, mutta ihan tutkimuksin on todistettu, että kaiken ikäiset miehet arvostavat eniten 25-vuotiaan naisen "eroottista arvoa". Toki sen vaihdevuosiongelmissa kärvistelevän rouvan mies vakuuttelee, että juuri 50-vuotias on sytyttävin, mutta ajatuksissa asiat ovat toisin.

Työelämässä arvostus kestää paremmin, kunhan nainen ei ajaudu saikutuskierteeseen.
Jos tarkastellaan vain seksuaalista viehätysvoimaa, niin eipä se miestenkään ihanteellisin ikä taida paljoa yli 30 olla. Kyllä se alamäki alkaa miehillä ihan yhtälailla siinä kohtaa.

Sensijaan minusta seksi ja seksuaalisuus on paljon muutakin kuin ulkoinen habitus. Sinun kannatta ottaa huomioon se, että sen 50 vee- vaihdevuosissa kärvistelevän rouvan mies saattaa ihan aidosti ja oikeasti tykätä seksistä vaimonsa kanssa ja näkee rakastamansa ihmisen kauniina. Ihan kuten ne naisetkin näkevät sen kulahtaneen keski- ikäisen miehensä haluttavana. Ja näinollen ehkä tällaiset ihmiset tosiaan valitsevat toisensa aina uudelleen ja näkevät toisensa viehättävämpinä kuin ne vielä alle kolmenkympin olevat nassikat.

Väitän, että ihmiset arvostavat kaikkein eniten rakastamansa ihmisen "eroottista arvoa".
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Miesten seksuaalista viehätysvoimaa lisää huomattavasti raha sekä valta ja silloin ei haittaa vaikka mies olisi kasikymppinen.

Jos tarkastellaan vain seksuaalista viehätysvoimaa, niin eipä se miestenkään ihanteellisin ikä taida paljoa yli 30 olla. Kyllä se alamäki alkaa miehillä ihan yhtälailla siinä kohtaa.

Sensijaan minusta seksi ja seksuaalisuus on paljon muutakin kuin ulkoinen habitus. Sinun kannatta ottaa huomioon se, että sen 50 vee- vaihdevuosissa kärvistelevän rouvan mies saattaa ihan aidosti ja oikeasti tykätä seksistä vaimonsa kanssa ja näkee rakastamansa ihmisen kauniina. Ihan kuten ne naisetkin näkevät sen kulahtaneen keski- ikäisen miehensä haluttavana. Ja näinollen ehkä tällaiset ihmiset tosiaan valitsevat toisensa aina uudelleen ja näkevät toisensa viehättävämpinä kuin ne vielä alle kolmenkympin olevat nassikat.

Väitän, että ihmiset arvostavat kaikkein eniten rakastamansa ihmisen "eroottista arvoa".
 
vierailija
Ja miten te nyt vain tohon seksuaalisuuteen juutuitte?

Mut palkattiin nykyduuniin yli nelikymppisenä ja palkka oli oitis suurempi mitä alle parikymppisenä. Plus kaikki edut. En hitossa palaisi takaisin nuoruuteen tämänkään perusteella

Lukemani Bridget Jones-kirja Mad about the boy on jo lähes 10 vuotta vanha.
Kaikilla ei köy yhtä hyvä flaksi kuin kirjan Brdgetillä. Varminta on jäädä yksineläjäksi.
Ap:n linkki antaa hyvän käsityksen miten erilaista elämä oli 1970-luvulla.
Nimimerkki mies provoilee tai ei. Hänelle nainen tuntuu olevan vain kulutustavaraa.
Miinäkin olen ihmetellyt kuten kirjan Bridget miksi nuoret naiset sävyttävät hiuksensa harmaiksi. Harvalle nuorelle naiselle se sävy sopii.
Ikäiseni naiset harvoin kertovat elämästään
nettipalstoilla. Ehkä on paljon muuta mukavampaa tekemistä.
Heräsin aikaisin kai eilisen Valtteri-myrskyn takia. Seurustelin nuoruudessani sen nimisen miehen kanssa. Suhde oli vieläkin myrskyisämpi kuin eilinen myräkkä.
Tiedän, että suurin osa miehistä on luotettavia ja turvallisia. En vain enää ole halunnut alkaa uutta suhdetta. Arvostan niin paljon vapautta. Isoveljelleni sanoin, että olen kiinnostunut vain ulkomaalaisista miehistä, jotka eivät ole koskaan käyneet Suomessa eivätkä ikinä tule käymäänkään.
Naisen paras elämä alkaa 40+ iässä.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
En.
Tykkään komeista urheilijoista.
Valitettavasti David Coulthard ehti jo mennä. Olisi ollut hieman vanhempi ja varakkaampi urheilija tarjolla.


Sigrid Silversand (27), Davidin (50) uusi entisen 48-vuotiaan tilalle.
 

Yhteistyössä