"Maagisen 40 vuoden rajapyykin ohitettuaan naisen arvo laskee kaikilla aloilla. Tämä näkyy mm. työelämässä ja eroottisessa arvostuksessa."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joskus tuntuu siltä kun näitä juttuja lukee, että miesten on aivan turhaa puhua naisista liittyen ulkonäköön, ikään, älykkyyteen tai mihinkään muuhunkaan kun tiedetään, että mikä se on miehen mielessä.
Kaikki käy kunhan naisella on vain reikä paikallaan ja on sitä halukas tarjoamaan riittävän usein.
Mun on pakko myöntää et vähän ärsyttää tää. Oon käynnyt avella lukemassa myös. Ja sielläkin nähdään et miehet ajattelee van pilden saamista eikä mikään muu muka pyöri mielessä. Ja et mies muka möksähtää parisuhteessa jos ei saa ainakun haluttaa. Oikeesti miehen mielessä on tuhansia asioita ja pilde käy ehkä ajattelusta 1 pros mielessä päivän aikaan ja aina ei läy ollenkaan. Joo on seksuaalista häirintää. Mut suurin osa ei ole sellainen.
 
vierailija
En mä kiitti, kun mulla on jo oikein hyvä mies.

Ja ikäväkseni mun on tunnustettava, ettei sellaista tilipussia ole, joka auttaisi mua edes sietämään.
Aivansama. Kirjoitat mieltä lämmittäviä viestejä. Ilman miestä elämä on parasta.
Voin muistella hyvällä menneitä suhteitani.
Luin Kirsti Paakkanen kiinteistöt jutun.
Hän eli tyylillä, jota en ihaile.
 

Yhteistyössä