N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rew:Miehen sisko on jostain syystä noussut anopin rinnalle inhokkisukulaisen tittelistä kilpailtaessa. Olisiko syyt ihan samat, eli erilaiset toimintatavat ja pieni tiedostamaton mustasukkaisuus omasta miehestä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minun mieheni sisko ei pidä minusta
toivoin että lapset olisivat lähentäneet meitä, mutta ei. En kai voi häntä pakottaakaan olemaan kavereita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kummipoika yllättyi kesävierailulla, kun kerroin olevani hänen isänsä isosisko. Ei toinen edes tiennyt isällänsä olevan siskoa! Ikää kuitenkin jo 10 vuotta!
Oonko mie hirveä ja paha ihminen, jos en kutsu heitä ristiäisiin? Ei ole tullut minkään sortin onnitteluita, viesteihin ei vastata etc. ? Harmittaa ihan, että olen menettänyt veljen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oonko mie hirveä ja paha ihminen, jos en kutsu heitä ristiäisiin? Ei ole tullut minkään sortin onnitteluita, viesteihin ei vastata etc. ? Harmittaa ihan, että olen menettänyt veljen.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oonko mie hirveä ja paha ihminen, jos en kutsu heitä ristiäisiin? Ei ole tullut minkään sortin onnitteluita, viesteihin ei vastata etc. ? Harmittaa ihan, että olen menettänyt veljen.
En varmaan kutsuisi itse.. Inhottavia tilanteita, toivottavasti vielä pääset veljesi kanssa tekemisiin vaikka vaimo onkin tuollainenIhan kauheeta ettei poika ole edes tiennyt että olet hänen tätinsä. Kuka kieltää lapsilta tämän omat sukulaiset ?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oonko mie hirveä ja paha ihminen, jos en kutsu heitä ristiäisiin? Ei ole tullut minkään sortin onnitteluita, viesteihin ei vastata etc. ? Harmittaa ihan, että olen menettänyt veljen.
En varmaan kutsuisi itse.. Inhottavia tilanteita, toivottavasti vielä pääset veljesi kanssa tekemisiin vaikka vaimo onkin tuollainenIhan kauheeta ettei poika ole edes tiennyt että olet hänen tätinsä. Kuka kieltää lapsilta tämän omat sukulaiset ?!
No just tällaiset naiset kuin tässä ketjussa![]()