mä tuun hulluksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
...en tiedä mitä tekisin! Luulin oikeesti että mies on muuttunut,meillä oli ns. asumusero,että se ymmärtäisi että on tosi kyseessä ja alkaisi arvostamaan perhettään. mutta eipä se arvostus kauaa kestänyt. eilenkin olin esim. v...n p...a juorukello! miten sitä ikinä saa itsetuntonsa normaaliksi kun saa välillä kunnolla p..... niskaan. miksi joku ihminen vaan yhtäkkiä muuttuu ilkeäksi...

tuosta on hyvä jatkaa erillään oloa.... näet itsekin että ei muutu!

eteen päin sanoi mummo lumessa! toisesta korvasta sisään ja toisesta hel*tin nopeesti ulos!!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
...en tiedä mitä tekisin! Luulin oikeesti että mies on muuttunut,meillä oli ns. asumusero,että se ymmärtäisi että on tosi kyseessä ja alkaisi arvostamaan perhettään. mutta eipä se arvostus kauaa kestänyt. eilenkin olin esim. v...n p...a juorukello! miten sitä ikinä saa itsetuntonsa normaaliksi kun saa välillä kunnolla p..... niskaan. miksi joku ihminen vaan yhtäkkiä muuttuu ilkeäksi...

tai hulluksi taisin tulla jo ajat sitten....nyt alkaa olla mieli maassa. jos kukaan ymmärtää sen olotilan kun tuntuu ettei ole minkään arvoinen. parempi kun ei olis koskaan edes syntynyt. olen ikuinen kakkonen ja ovimatto.