MÄ TEIN SEN!!! (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
[

Mutta kyllä mä nyt oon ylpee itestäni :D
Sietääkin olla! Todella upea!
Onnea nimen saaneelle vauvallekin!
Ootko sä edelleen täti vai jo äiti? Teitkö siis tuon omalle lapselle?

Äiti. Siksi menikin niin tiukille aika, kun loppuraskaudesta en pystynyt kutomaan, koska selkään sattui :(
Helmikuussa aloitin, oli siinä hommaa :D

Kaunis on!

Minäkin olen virkannut kastemekon lapsilleni, esikoista odottaessa oli aikaa. Sitä mekkoa minä sitten tyrkytän lastenlasteni ristiäisiin ja loukkaannun kun minun sydänverelläni omin käsin virkkaamaani mekkoa ei huolita :D

Kaunis!
Meiän lapset on kastettu semmosessa pellavaisessa kun mun äiti on tehnyt mua varten.
Tuo on siittä parempi perintömekoksi, että se joustaa lapsen mukaan...
Mun piti tunkea 2 kg enempi lasta mekkoon kuin mitä itse olin painanut ristiäisissäni...

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Kaunis on!

Minäkin olen virkannut kastemekon lapsilleni, esikoista odottaessa oli aikaa. Sitä mekkoa minä sitten tyrkytän lastenlasteni ristiäisiin ja loukkaannun kun minun sydänverelläni omin käsin virkkaamaani mekkoa ei huolita :D

Mä olisin halunnut virkata, mutta olen virkannut niin vähän, ettei varmaan olisi onnistunut.
Ja mun oli pakko tehdä oma, kun vietettiin tuplaristiäiset siskonlikan kanssa, eikä meillä ollut kuin yksi sukumekko.

Mä olisin halunnut virkata, mutta olen virkannut niin vähän, ettei varmaan olisi onnistunut.
Ja mun oli pakko tehdä oma, kun vietettiin tuplaristiäiset siskonlikan kanssa, eikä meillä ollut kuin yksi sukumekko.

Minä taas en osaisi kutoa noin ihanaa neuletta, nuo pitsineuleet ovat minulle ihan utopiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Minä taas en osaisi kutoa noin ihanaa neuletta, nuo pitsineuleet ovat minulle ihan utopiaa.

Kirjastosta selasin kaikki käsityölehdet ja löysin tuon. Oli yllättävän helppo toi pitsi, kavennuksia ja langankiertoja. Ja nyt osaan sen vaikka unissani, sen verran tuli toistettua :kieh:

Yhteistyössä