Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:sit seuraavaks rikos ja rangaistus...
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja mie:sit seuraavaks rikos ja rangaistus...
Mä oon jo ottanu uuden haasteen vastaan... Seitsemän veljestä.
Mutta sitä en sano koska sen alotan... Nyt mä kuitenkin tartten muutaman kirjan sitä tuttua ja turvallista hömppää... Niin ja sitä Austenia pitää lukea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:ota tavoitteeksi 7veljeksen suhteen sama kun mulla..
14vuotta sitten sain veljen exältä joululahjaksi..eikä vieläkään luettu
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:vitsi, tulipa ihan hinku lukea Sinuhe taas. meidän molempien lasten nimet on Sinuhesta :heart: että siitä voi päätellä mikä on lempikirja.
tuo Rikos ja Rangaistus on myös hyvä, samoin se Seitsemän veljestä.
Hmmm... Minea ja... Sinuhe?Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:vitsi, tulipa ihan hinku lukea Sinuhe taas. meidän molempien lasten nimet on Sinuhesta :heart: että siitä voi päätellä mikä on lempikirja.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Vartooja, mitäs pidit siitä?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Onnea :flower: :flower:![]()
Ei kun oikeasti, pysyit hienosti päätöksessäsi loppuun asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh::hug: :heart:
Hyvä Muru!! Sä onnistut missä vaan, mä tiän sen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Hei mulla onkin sivistyksessä varmaan koko palstan isoin aukko kun en edes tiedä mikä koko Sinuhe on että repikää siitä![]()
![]()
Mutta haniltahan nyt onnistuu mikä vaan ja miten päin vaan, varsinkin kun lukemisesta kyse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Hei mulla onkin sivistyksessä varmaan koko palstan isoin aukko kun en edes tiedä mikä koko Sinuhe on että repikää siitä![]()
![]()
Mutta haniltahan nyt onnistuu mikä vaan ja miten päin vaan, varsinkin kun lukemisesta kyse![]()
:hug: Ihanaa hani, sä pelastit mun päivän... Mut oikeesti väitätkö ettet ole koskaan kuullu Mika Waltarin Sinuhe egyptiläisestä?!?
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Juu.. mutta lukekaas Raamattu.. Olen muutaman kerran yrittänyt mutta viimeistään niihin nimilistoihin pysähtyy..Taru Sormusten Herrastakin meni kolmessa päivässä mutta..mutta...