JESSSS, MÄ TEIN SEN!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
sit seuraavaks rikos ja rangaistus...

Mä oon jo ottanu uuden haasteen vastaan... Seitsemän veljestä.
Mutta sitä en sano koska sen alotan... Nyt mä kuitenkin tartten muutaman kirjan sitä tuttua ja turvallista hömppää... Niin ja sitä Austenia pitää lukea :D

vitsi, tulipa ihan hinku lukea Sinuhe taas. meidän molempien lasten nimet on Sinuhesta :heart: että siitä voi päätellä mikä on lempikirja.

tuo Rikos ja Rangaistus on myös hyvä, samoin se Seitsemän veljestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
sit seuraavaks rikos ja rangaistus...

Mä oon jo ottanu uuden haasteen vastaan... Seitsemän veljestä.
Mutta sitä en sano koska sen alotan... Nyt mä kuitenkin tartten muutaman kirjan sitä tuttua ja turvallista hömppää... Niin ja sitä Austenia pitää lukea :D

7 veljestä oli itse asiassa hyvä kirja.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:laugh: ota tavoitteeksi 7veljeksen suhteen sama kun mulla..
14vuotta sitten sain veljen exältä joululahjaksi..eikä vieläkään luettu

:laugh:
Mulla saattaa mennä tohon samaan... Kun tuli meinaa luvattua että luen sen sillä alkuperäsellä tekstillä, mikä lie sen tekstin nimi onkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
vitsi, tulipa ihan hinku lukea Sinuhe taas. meidän molempien lasten nimet on Sinuhesta :heart: että siitä voi päätellä mikä on lempikirja.

tuo Rikos ja Rangaistus on myös hyvä, samoin se Seitsemän veljestä.

Jos mä aina välillä lukisin jotain sivistävää...

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Hei mulla onkin sivistyksessä varmaan koko palstan isoin aukko kun en edes tiedä mikä koko Sinuhe on että repikää siitä :laugh: :laugh:

Mutta haniltahan nyt onnistuu mikä vaan ja miten päin vaan, varsinkin kun lukemisesta kyse :D

:laugh: :hug: Ihanaa hani, sä pelastit mun päivän... Mut oikeesti väitätkö ettet ole koskaan kuullu Mika Waltarin Sinuhe egyptiläisestä?!?

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Hei mulla onkin sivistyksessä varmaan koko palstan isoin aukko kun en edes tiedä mikä koko Sinuhe on että repikää siitä :laugh: :laugh:

Mutta haniltahan nyt onnistuu mikä vaan ja miten päin vaan, varsinkin kun lukemisesta kyse :D

:laugh: :hug: Ihanaa hani, sä pelastit mun päivän... Mut oikeesti väitätkö ettet ole koskaan kuullu Mika Waltarin Sinuhe egyptiläisestä?!?

Hmm.. No kyllä tuo jotenkin tutulta nimeltä kuulostaa mutta en tiedä yhtään mitä kirja käsiittelee... :ashamed:

Mä en saanut Sinuhea alas, enkä seitsämää veljestä. Sen sijaan olen lukenut n, 1000 muuta kirjaa ja suorastaan ahminut ne. Monet vuorokaudessa. Ei lukemisen pidä olla mitään duunia vaan nautinto!

Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Juu.. mutta lukekaas Raamattu.. Olen muutaman kerran yrittänyt mutta viimeistään niihin nimilistoihin pysähtyy.. :whistle: Taru Sormusten Herrastakin meni kolmessa päivässä mutta..mutta...

JEP. sen olen tehnyt yhtenä kesälomalla 16 vuotiaana, mummon sukuraamattu painava ja iso lattialla maaten piti lukea. Luin koko kirjan ja tylsintä oli ne nimilistat

Yhteistyössä