millä mä nyt tyhjennän tuon tissin?

pähkinäinen

Jäsen
10.05.2010
949
1
16
koskee!!!!! |O

eka yö ikinä ilman yöimetysta ja tissi räjähtää ihan just. kävin yöllä pariin otteeseen lypsämässä, mut ei meinaa tulla mitään on niin täynnä. lämpösessä suihkussa kävin ja sen jälkeen sain puoltoista kahvikupillista pois, mut nyt on taas niin täys et sattuu. pumpulla ei lähe mitään muuta kun kyyneleet silmistä.

kertokaa nyt hyvät kanssasisaret helpoin konsti tyhjätä tuo? vai eikö tässä nyt auta muu kun lähtee neiti hakemaan äkkiä kotiin. hävettää inasen kyllä kävellä tuolla kun toinen tissi on ihan tyhjä kuppia A ja tää on nyt vähintään DD tää toinen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Eiks se tyhjene ihan käsin lypsämällä, vaikka just suihkussa olleesaa niin ei tartte sihtailla mitenkään? Argh muistan sen kivun vieläkin...

kun ei meinaa tulla mitään. siellä suihkussa parhaiten tuli, mut sekin tyssäs sitten. en millään viitsis lähtee sinne uudestaan, mut ei se auta jos en muuta keksi :|

Yksi konsti on kaataa tuttipulloon tai muuhun leveäsuiseen (ei teräväreunaiseen) pulloon kiehuvan kuumaa vettä. Kaadat veden pois ja annat hetken jäähtyä pullon, sitten rinta pullon suulle. Pulloon muodostuu tyhjiö joka imee rinnan niin että maito alkaa herua. Varo polttamasta rintaa jos käytät lasipulloa!

Googlesta varmaan löytyy tarkemminkin, kuumavesipullometodista kuitenkin kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
koskee!!!!! |O

eka yö ikinä ilman yöimetysta ja tissi räjähtää ihan just. kävin yöllä pariin otteeseen lypsämässä, mut ei meinaa tulla mitään on niin täynnä. lämpösessä suihkussa kävin ja sen jälkeen sain puoltoista kahvikupillista pois, mut nyt on taas niin täys et sattuu. pumpulla ei lähe mitään muuta kun kyyneleet silmistä.

kertokaa nyt hyvät kanssasisaret helpoin konsti tyhjätä tuo? vai eikö tässä nyt auta muu kun lähtee neiti hakemaan äkkiä kotiin. hävettää inasen kyllä kävellä tuolla kun toinen tissi on ihan tyhjä kuppia A ja tää on nyt vähintään DD tää toinen :xmas:

Hae lapsi kotia!!
Meillä tyttö myös niin, ettei saa enää öisin maitoa. Tänäänkin oli illalla jo rinnat täynnä, ja yöllä vielä enemmän. Olin niin onnellinen kun tuli aamu ja tyttönen kainaloon ja hän oli niin onnellinen kun pääsi maidolle.

Tuota tehommaampaa tapaa ei ole, muutamassa minuutissa nuo vauvat hoitavat hommat =) ja ovat itse niin tyytyväisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
juh,ei kai se sit auta muu. suihkuun siis. en kyllä ihan heti lopeta imetystä ainakaanihan kerrasta enkä luovu tosta tytöstä yöksi enää ennekun maito loppuu |O

Ei imetystä kannatakaan lopettaa kerrasta vaan tissikerta kerrallaan muutaman päivän välein.

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja toimii:
mies imemään tissi!

Mulla oli sama tilanne ja olin jo todella kipeä. Tisseihin ei voinut edes koskea. Mies imi ne sitten tyhjäksi. Mutta meinas raukka oksentaa.

juu, meilläkin imi, maito oli 3-4pv seissyt tisseissä, oli kuulemma hapanta =)

Oikeesti?!? Keksisin mitä muuta vaan mutta mies ei mun maitoihini koske..!

Yhteistyössä