Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sietääkin olla! Todella upea!Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:[
Mutta kyllä mä nyt oon ylpee itestäni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Sietääkin olla! Todella upea!Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:[
Mutta kyllä mä nyt oon ylpee itestäni![]()
Onnea nimen saaneelle vauvallekin!
Ootko sä edelleen täti vai jo äiti? Teitkö siis tuon omalle lapselle?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Kaunis on!
Minäkin olen virkannut kastemekon lapsilleni, esikoista odottaessa oli aikaa. Sitä mekkoa minä sitten tyrkytän lastenlasteni ristiäisiin ja loukkaannun kun minun sydänverelläni omin käsin virkkaamaani mekkoa ei huolita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Mä olisin halunnut virkata, mutta olen virkannut niin vähän, ettei varmaan olisi onnistunut.
Ja mun oli pakko tehdä oma, kun vietettiin tuplaristiäiset siskonlikan kanssa, eikä meillä ollut kuin yksi sukumekko.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Mä olisin halunnut virkata, mutta olen virkannut niin vähän, ettei varmaan olisi onnistunut.
Ja mun oli pakko tehdä oma, kun vietettiin tuplaristiäiset siskonlikan kanssa, eikä meillä ollut kuin yksi sukumekko.
Minä taas en osaisi kutoa noin ihanaa neuletta, nuo pitsineuleet ovat minulle ihan utopiaa.