Mä tarviin kavereita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei peipe, ltns!❤️

Käyn nykyään harvoin - on niin kiire urheilevan pesueen ja työn kanssa että hyvä kun kerkiää tavata tai jutella yhtään kenenkään kanssa.

Oon ihan varma että saat uusia kavereita!!!
Tsemppiä hun. :kiss:

Kokarti tuossa jo ketjua ehotti - tuossa ketjussa on ollu joskus vähintäänkin yhtä villit jutut kuin aikoinaan rinsessaketjussa. :D❤️ Ja siellä ketjussa on ainakin yks tosi kiva tyyppi Turuust. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sangria

Yhteistyössä