kavereita kaipailen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katienne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katienne

Jäsen
14.07.2009
47
0
6
Elikkä,tässä sitä nyt ollaan...muutin keväällä vieraalle paikkakunnalle miehen perässä ja aloin odottamaan yhteistä lastamme....
no nyt sitten kävi nii et tää ihana kusipää heitti meidät pellolle,siis minut ja kaks lastani plus masuasukin....nyt asumme vieraalla paikkakunnalla ja on YKSINÄISTÄ ku ei oo kerinny tutustumaan keneenkää ja takas ei voi oikein muuttaa ku esikoinen alotti koulun jo täällä... :'(
jos löytyis kavereita/juttelu seuraa nii ois oikei mahtavaa :hug:
 
joo no on hiukka pitkä matka kahvilla käymää :)
nyt itekki työttömänä nuoremman kans kotona ja saa nähä kerkeekö ees ennen mammalomaa töihinkää mihinkää,ku ei tunnu tarjolla olevan ja ei ne oikei mielellää raskaana olevaa palkkaa :)
 
Ihan vaan aattelin että oiko parempi sitteki muuttaa takasi koti kunnalle missä ois omat jutut ja läheiset, inhottava se on koulua vaihtaa mutta oisko parempi kuitenkin kun äiti vois paremmin ja jaksais paremmin jos kolmas lapsikin syntyy ja yh... mutta voimia paljon!!
 
kyllä tää mamma jaksaa :) ja onneks apua saa tännekki suunnalle vaikkakin kauempaa :)
ei mulla muuten mitään hätää ole ainoo vaa et kavereiden luo on matkaa nii ois kiva täältäki tutustua johonki ihmiseen :)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä