Elikkä,tässä sitä nyt ollaan...muutin keväällä vieraalle paikkakunnalle miehen perässä ja aloin odottamaan yhteistä lastamme....
no nyt sitten kävi nii et tää ihana kusipää heitti meidät pellolle,siis minut ja kaks lastani plus masuasukin....nyt asumme vieraalla paikkakunnalla ja on YKSINÄISTÄ ku ei oo kerinny tutustumaan keneenkää ja takas ei voi oikein muuttaa ku esikoinen alotti koulun jo täällä... :'(
jos löytyis kavereita/juttelu seuraa nii ois oikei mahtavaa :hug:
no nyt sitten kävi nii et tää ihana kusipää heitti meidät pellolle,siis minut ja kaks lastani plus masuasukin....nyt asumme vieraalla paikkakunnalla ja on YKSINÄISTÄ ku ei oo kerinny tutustumaan keneenkää ja takas ei voi oikein muuttaa ku esikoinen alotti koulun jo täällä... :'(
jos löytyis kavereita/juttelu seuraa nii ois oikei mahtavaa :hug: