Y
yksinkö
Vieras
onko täällä edes ketään ihmisiä? ollaan just muutettu tänne, miten mä löydän uusia kavereita täältä..Mulla on 1v. tyttö ja pian 4v. poika. töihin menen vasta kuukauden päästä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Missäs päin asut? Tuu meillä käymään, tytöt 9v,6v ja poika 2v